مرکز فروش شیره کشمش تاکستان سیاه

امروزه به دلیل استفاده بیشتر از غذاهای سرد، مردم برای اصلاح مزاج غذاهایی که می خوردند روی به استفاده از غذاهای گرم آورده اند. شیره کشمش از جمله این غذاها است که با ارده مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از مراکز عرضه شیره کشمش تاکستان سیاه می توانید از امکانات این سایت بهره مند شوید.

مرکز فروش شیره کشمش تاکستان سیاه

کیفیت انواع شیره کشمش تاکستان

کیفیت انواع شیره کشمش تاکستان شیره کشمش از دانه های بعضی از انواع انگور تولید می شود. انگورهای درشت و خیلی شیرین برای تولید شیره مورد استفاده قرار می گیرند. درخت این انگورها در هنگام آبیاری، آب کمتری خورده اند بنابراین انگور شیرین تری دارند که مناسب شیره هستند.

 

انواع شیره کشمش تاکستان به دو شیوه صنعتی و سنتی تولید می شود. در شیوه سنتی آب انگور را گرفته، با خاک داغ شده روی آن را می پوشانند بعد یک روز از صافی می گذرانند. می‌جوشانند و پس از بخار شدن آب اضافه طی مراحلی تبدیل به شیره می شوند.

 

از خواص شیره انگور می توان موارد زیر را نام برد:

  1. خون ساز است و از کم خونی جلوگیری می کند.
  2. ضد نفخ است.
  3. باعث افزایش وزن می شود و برای کسانی که کمبود وزن دارد مفید است.
  4. شیره انگور را به پوست بمالید، لک ها و کک مک ها را از بین می برد و پوست را جوان می کند.
  5. شیر مادر را غلیظ و پر بار می کند.
  6. شیره انگور باعث دفع اوره و مواد زائد از بدن می شود.
  7. برای رفع افسردگی مفید است.
  8. برای باز کردن گرفتگی کبد نیز از شیره انگور استفاده می شود.
  9. به دلیل گرم بودن، از بیماری هایی مانند صرع که به دلیل سردی غذاها ایجاد می شود جلوگیری می کند.

افرادی که به بیماری قند مبتلا هستند باید در مصرف شیره انگور دقت کنند، چرا که قند آن زیاد است. کالری شیره نیز زیاد است و باعث چاقی می شود.

عوامل موثر بر قیمت شیره کشمش تاکستان

عوامل موثر بر قیمت شیره کشمش تاکستان تولید شیره به روش سنتی و صنعتی، استفاده از آهک و تیزاب، رنگ و غلظت شیره عواملی هستند که بر قیمت شیره تاکستان تاثیر می گذارند.

 

برای اطلاع از قیمت شیره کشمش می توانید از کارشناسان و مسئولان فروش سایت مشاوره بگیرید. حجم شیره کشمش مورد نیاز خود را در بسته بندی دلخواه اعم از ظروف شیشه ای یا پلاستیکی سفارش دهید. محصول سفارش داده خود را با اطمینان از کیفیت، بسته بندی و حمل و نقل درب منزل دریافت کنید. با این شیوه خرید علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه خود با قطع دست دلالان و واسطه گران نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما