خرید کشمش درشت آفتابی

برای خرید کشمش درشت آفتابی شما می‌ توانید به صورت مستقیم با یکی از تولیدکنندگان این محصول جناب آقای مصطفی عینی که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته است ارتباط بگیرید و در صورت تایید نرخ و کیفیت آن، ثبت سفارش نمایید.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش آفتابی

یکی از محصولاتی که در کشورمان بسیار تولید آن انجام می‌ شود کشمش آفتابی یا آفتاب خشک نام دارد که علت این مورد شاید بی‌هزینه بودن تولید کشمش باشد، یعنی شما برای تبدیل انگور به کشمش فقط از نور خورشید استفاده می‌ کنید و نهایتاً انگور را یا بر روی آسفالت و یا زمین باغ پهن خواهید کرد. اتفاق مهم در ادامه کار خواهیم داشت که یکی این است که باغدار و کشاورز در مدت زمانی که انگور را بر روی زمین پهن می‌ کند علی الخصوص شب‌ ها باید در کنار بار خود بخوابد و نگهبانی دهد چون ممکن است دچار دستبرد گردد و دیگر آنکه اگر طی این دو هفته یعنی مدت زمان تبدیل انگور به کشمش باران ببارد ممکن است زحمات یک ساله باغدار را از بین ببرد.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این نوع کشمش هم تولید می‌ گردد و مهم‌ ترین مزیتی که نسبت به سایر کشمش ها دارد این است که هم به صورت جاری نشده در کارخانه که در واقع همان کشمش باغدار می‌ باشد که نهایتاً به صورت سنتی تمیزشده است به فروش می‌ رسد و هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی می‌ گویند و همین موضوع هم باعث می‌ شود که خیلی از باغداران به سمت تولید این کشمش بروند و خدا نکند موجودی آن در طول سال یا فصل کشمشی کم باشد آن وقت هر روز شاهد افزایش قیمت محصول اشاره شده خواهیم بود.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

با وجود اینکه هم کشمش آفتابی دانه‌ دار یا هسته‌ دار داریم و هم نمونه بدون دانه اما توجه داشته باشید بیشتر مشتریان این نوع کشمش به دنبال خرید نمونه بدون هسته یا بدون دانه هستند و نمونه دانه‌ دار بیشتر جهت آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد، علی الخصوص آن‌ هایی که به دنبال خرید جنس ارزان‌ تر هستند که این محصولات در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی عموماً عرضه آنها صورت می‌ گیرد.

محصول پلویی آفتابی ⇓

کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما با مدیر فروش این مرکز جناب آقای مصطفی عینی می توانید ارتباط مستقیم داشته باشید از تولیدکنندگان محصول اشاره شده بوده آن هم در هر دو حالت بوجاری شده کارخانه و هم بوجاری نشده که برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در واقع آن باری را که باغداران تولید کردند و دارای دم و شاخه است به کارخانه می‌ آورند و اگر مشتری به دنبال موارد آبگیری باشد محصولات اشاره شده را توسط دست کارگر این کارخانه تمیز کرده و به صورت دستچین شده به فروش می‌ رسانیم و اگر هم نمونه پلویی آفتابی را در نظر داشته باشید به صورت کارتونی بسته‌ بندی آنها صورت گرفته و شستشو و سورت کردن این کشمش‌ ها در خط تولید این کارخانه اتفاق خواهد افتاد و محصول اشاره شده و خروجی آن در خط تولید دیگر دارای دم، شاخه یا ضایعات نخواهد بود.

اگر مشتری برای موارد آبگیری به دنبال جنس ارزان قیمت باشد علاوه بر اینکه می‌ توانیم کشمش دانه‌ دار آفتابی را به این عزیزان توصیه کنیم که نمونه فخری و عسکری خواهد بود بلکه می‌ توانیم کشمش پشت لیزری آفتابی را نیز به دست مشتری برسانیم در واقع در خط تولید کارخانه دستگاهی به نام سورتینگ وجود دارد و آن کشمش‌ هایی که دیگر درجه یک و اعلا به شمار نمی‌ روند را به کنار می‌ زند و محصول اشاره شده چون عاری از روغن پارافین یا هرگونه افزودنی دیگریست بسیار مناسب آبگیری خواهد بود و به این کشمش، پشت لیزری آفتابی می‌ گویند.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

شما در هر صورت اگر کشمش را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشید توصیه اکید ما همیشه و همش بسته‌ بندی آنها درون کیسه و گونی است که وزن آنها ممکن است از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر باشد مگر به اصرار خریدار بخواهیم آنها را درون کارتون پر کنیم که هر کارتونی در حال حاضر ۱۵ هزار تومان می‌ باشد و ۱۰ کیلو کشمش درونش جای خواهد گرفت. کشمش پلویی هم که به صورت کارتون ۹ کیلویی هستند و هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهند بود.

محصول آفتابی بی دانه که برای تولید کشمش پلویی مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش درشت آفتابی

منطقه‌ ای که در آن کارخانه کشمش آراد فعالیت دارد و فروش محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر حضوری و حضوری انجام می‌دهد تاکستان استان قزوین نام دارد و این منطقه از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی می‌ باشد. توجه داشته باشید آن محصولی که در خروجی آن کشمش پلویی در خط تولید کارخانه است فقط و فقط نمونه آفتابی بدون هسته یا بیدانه می‌ باشد و کشمش اشاره شده سایز مشخص و تقریباً معینی دارد و اگر در ذهنتان خرید کشمشی درشت در حد بند انگشتی باشد سایز این محصولات اصلاً به آن میزان نخواهد رسید ولی می‌ توانید در شهرهایی نظیر کاشمر یا بوانات آن را بیابید که توجه داشته باشید میزان شیرینی و خوش طعمی آنها بسیار کمتر از نمونه تاکستان می‌ باشد.

اگر نمونه کشمش پلویی را بخواهید در سه سایز مختلف بسته‌ بندی آنها انجام می‌ گیرد که سایز ۸ و ۹ میل، عرف کارخانه می‌ باشد و همیشه مشتریان و اکثر آنها به دنبال خرید آن می‌ باشند، سایز بالاتر از آن را خوراکی و سایز کمتر از آن را قنادی می‌ نامند اما اگر به دنبال خرید کشمش آبگیری باشید تحت هیچ عنوانی سایز آنها جورچین نمی‌ شود یعنی نمی‌ توان فقط ریز آن را به شما داد یا درشت بلکه مخلوطی از همه محصول اشاره شده می‌ باشد بدون هیچ گونه مخلوط یا قاطی کردن سایزهای مختلف.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مهمترین ویژگی که مشتریان در داخل کشورمان از منطقه تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهند علاوه بر خوش طعمی تولیدات آن درصد قند قابل توجه کشمش‌ های این منطقه می‌ باشد که برای کسانی که علی الخصوص به دنبال موارد آبگیری هستند می‌ تواند بسیار عالی باشد و شما می‌ توانید تمامی کشمش‌ هایی که در بالا به آن پرداختیم را در این مجموعه توسط جناب آقای عینی مستقیماً از کارخانه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری و سفارش اینترنتی خریداری نمایید.

نمونه عسکری دانه دار که به صورت دستچین شده است. ⇓

خرید کشمش درشت آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما