قیمت انواع کشمش درجه یک در تهران

مشتری علاوه بر استعلام قیمت انواع کشمش درجه یک در این مرکز، می تواند هم حضوری اقدام به خرید درب کارخانه واقع در تاکستان داشته باشد و هم اینکه در تهران و یا هر شهر دیگری محصولات را درب انبار خود تحویل بگیرد و همانجا اقدام به تسویه کند.

 

کشمش تیزابی پلویی ⇓

قیمت کشمش در تهران

انواع کشمش تولیدی در این مرکز

با توجه به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین قرار دارد طبیعتاً از محصولات و تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته بندی استفاده می‌ کنند که از آنها هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی بهره می‌برند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه از تولیدکنندگان برتر انواع کشمش پلویی در ایران می باشد و شما چه برای بازار داخلی و چه خارجی قطعاً به این محصولات نیاز پیدا خواهید کرد.

 

انواع کشمش پلویی در این منطقه عبارتند از:

  1. کشمش آفتابی پلویی سرخ رنگ
  2. کشمش تیزابی پلویی قهوه ای روشن
  3. کشمش خرمایی پلویی قهوه ای تیره
  4. و کشمش طلایی پلویی زرد رنگ

هر چهار محصول را که در بالا نام بردیم را این مرکز در اختیار داشته و با بهترین گرید ممکن در کارخانه آماده می کند که مشتریان هم امکان خرید حضوری درب کارخانه را دارند (البته اگر حجم خرید بالا باشد) و هم این که سفارش خود را از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی تحویل بگیرند.

 

نوع بسته بندی این مرکز به صورت کارتونی بوده که برای بازار داخل همیشه از ۹ کیلویی استفاده می‌کنند که نیم کیلو از آن وزن کارتون است و مابقی کشمش، اما برای صادرات از کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و گاهی اوقات ۵ کیلویی خالص بهره برده می شود که جنس این محصولات هم با بهترین کیفیت خریداری خواهد شد که همان جنس کره ای می باشد.

کشمش آفتابی پلویی ⇓

انواع کشمش در تهران

قیمت کشمش در تهران

تهران و بازار بزرگ آن که در اطراف میدان مولوی واقع شده است از بزرگترین بازارهای خشکبار در ایران محسوب شده که کشمش نیز یکی از عمده ترین محصولات این مراکز خواهد بود که هم از تاکستان تامین می گردد و هم از ملایر استان همدان.

 

بذارید با شما روراست باشیم اگر به دنبال باری لوکس و مرغوب می گردید که این مرکز علاوه بر اینکه در بازار داخلی آن را عرضه می کند برای صادرات نیز دقیقا از همان کیفیت بهره می‌برد این مرکز می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را تامین نماید، در غیر این صورت اگر دنبال باری می گردید که اصطلاحاً داخل آن شیطنت شده باشد و قاطی داشته باشد تا با قیمت ارزان تر هم به دستتان برسد و هم شما به مشتری چه با اطلاع و چه بی اطلاع بفروشید هیچ کمکی به شما در این مرکز نخواهد شد.

 

ارزش برند این مجموعه آن قدری بالا است که به این کارها که متاسفانه عرف بازار ایران شده آغشته نشود و جالب آنکه پیشنهادهایی از خریداران عمده به مدیر فروش این مرکز می شود که در میان باری که قرار به ارسال دارید میزانی ناخالصی اضافه کنید تا ما به عنوان فروشنده سود بیشتری عایدمان شود که خوشبختانه هر مجموعه ای اگر به برندش ارزش قائل باشد این کار را انجام نخواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما