خرید آنلاین کشمش و امکان خرید حضوری در کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است که به مشتری امکان خرید آنلاین کشمش و خرید حضوری در کارخانه را می‌ دهد و این دیگر بستگی به تصمیم شما دارد که کدام مسیر را بخواهید امتحان کنید.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

تولیدات کارخانه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد واحدی است که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان واقع شده و هم محصولات بوجاری شده کارتونی در اختیار دارد و هم بوجاری نشده آفتاب خشک یا سایه خشک که البته شیره کشمش هم در حجم بالایی تولید کرده و عرضه آن را در سطح کشورمان انجام می‌ دهد. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه ارتباط مستقیم گرفتن با مدیر فروش کارخانه آن است و شما به جای آنکه با دلال یا واسطه در ارتباط باشید مستقیماً با شخصی که عضو هیئت مدیره این کارخانه هم هست می‌ توانید ارتباط داشته باشید حال چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

این مجموعه از سال ۱۳۹۴ کار خود را در این شهر آغاز کرده و کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری را از باغدار و کشاورز خریداری کرده و جهت بوجاری و فرآوری بر روی خط تولید از آنها استفاده می‌ کند که خروجی کار کشمش پلویی سیاه، کشمش سلطانی و کشمش پلویی زرد خواهد بود آن هم در کیفیت‌های متفاوت که طبیعتاً قیمت‌ های مختلفی هم دارند و به این نحو محصولات کارتونی خود را پس از معرفی به مشتری به فروش می‌ رساند.

اما در کشورمان نوع دیگری از کشمش هم فروش می‌ رود که به آن کشمش آبگیری گفته می‌ شود در حقیقت محصولات آفتاب خشک و سایه خشکی که به مرحله بوجاری در کارخانه نمی‌ رسند و با دم و شاخه درون کیسه به کارخانه می‌ آیند توسط کارگر تمیز و مرتب شده و به این عنوان برای مشتریان فاکتور می‌ شود که البته نوع دیگری هم از کشمش آبگیری داریم که آن بوجاری شده است اما قبل از مرحله روغن زنی در کارخانه به کنار زده می‌ شود که به آن پشت لیزری آفتابی گفته می‌ گویند.

محصول پلویی سیاه ⇓

تولیدات کارخانه کشمش آراد

خرید آنلاین کشمش چگونه است؟

اینکه شما در این سایت هستید و مطالب آن را می‌ خوانید می‌ توانید بلافاصله با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده درخواست قیمت روز و اقدام به دریافت فیلم و عکس مربوط به هر باری که در نظر دارید را داشته باشید و این را بدانید فیلم و عکسی که برای مشتری فرستاده می‌ شود دقیقاً تصویر همان بار است و به این معنی نیست که یک فیلم یا عکس مناسب فرستاده شود و ارسال بار، جنس نامرغوب باشد چون شما با یک مرکز تولیدی وارد مذاکره می‌ شوید نه یک دلال یا واسطه که معامله را جوش می‌ دهد.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در صورتی که قیمت و کیفیت مورد رضایتتان بود درخواست ثبت سفارش می‌ کنید آن هم پس از واریز بیعانه که حدود ۱۰ درصد از کل معامله است و مابقی بار زمانی که تحویل باربری کامیونی یا اتوبوسی داده شد و رسید آن برای مشتری ارسال گردید تسویه خواهید کرد به این صورت می‌ توانید مانند خیلی از مشتریان این مرکز که از فواصل دور از این کارخانه ثبت سفارش می‌ کنند شما هم این کار را انجام دهید و بار مورد نیاز خود را در شهر خود دریافت کنید.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

نکته بسیار جالبی که در این مجموعه پیش آمده این است که شاید بیش از نیمی از مشتریان این کارخانه غیرحضوری و آنلاین هستند ما حتی تجربه صادرات به کشورهایی نظیر ارمنستان، گرجستان، الجزایر، لبنان و مصر را داشتیم که حتی خریدار، کارخانه را ندیده اما ثبت سفارش نموده و بار مورد نیازش برایش ارسال گردیده و این یک ویژگی منحصر به فردی است که این مجموعه می‌ تواند برای مشتری خود لحاظ کند. لازم به ذکر است که بدانید برای کشمش‌ های کارتونی حداقل سفارش سی کارتون امکان‌ پذیر است، برای شیره کشمش حداقل ۱۰ دبه و برای محصولات فله‌ ای که با کیسه و گونی ارسال می‌ گردد حداقل ۱۰۰ کیلو.

محصول پلویی زرد ⇓

خرید آنلاین کشمش چگونه است؟

خرید حضوری درب کارخانه کشمش آراد

با وجود اینکه فروش‌ های آنلاین بسیاری در این مجموعه داشته‌ ایم اما اگر قصد خریدار حجم بالا باشد به شدت اصرار داریم و تاکید می‌ کنیم که برای بار اول حضوری به کارخانه بیاید در این صورت اطمینانش از اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شود راحت خواهد شد و به نوعی ما هم می‌ توانیم امیدوار باشیم که این همکاری دراز مدت خواهد بود. وقتی که مشتری به کارخانه می‌ آید آن هم به صورت رودررو با عوامل اجرایی کارخانه صحبت می‌ کند و می‌ تواند چالش‌ های خود را برای همکاری‌ های طولانی مدت برطرف نماید و پس از بررسی بار و دیدن کیفیت‌ های مختلف هر نوع کشمشی که مدنظرش است ثبت سفارش کند.

مشتری باید بداند که اگر کشمش فله‌ ای بخواهد در این مجموعه به صورت گونی و در کیسه بسته‌ بندی آن صورت می‌ گیرد، اگر کشمش بوجاری شده برای صادرات بخواهد در کارتون ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص این کار امکان‌ پذیر است و اگر برای بازار داخل کشمش بوجاری شده بخواهد در کارتون ۹ کیلویی بسته‌ بندی این کشمش‌ ها انجام می‌ شود که در واقع نیم کیلو وزن کارتون است و هشت و نیم کیلو کشمش.

موضوع بسیار مهم دیگر این است که در شهری که این مجموعه در آن کارخانه دارد از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان در کنار ملایر استان همدان تلقی می‌ گردد اما یک تفاوت عمده با تولیدات ملایر دارد و آن اینکه تولیدات این منطقه یک پله بالاتر از تولیدات ملایر است و مشتری اگر جنس درجه یک و باکیفیت بخواهد قطعاً به سمت تولیدات تاکستان خواهد رفت و اگر جنسی بخواهد که قیمتی معقول در کنار کیفیتی متوسط داشته باشد تولیدات ملایر بسیار به کارش خواهد آمد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

بر روی کارتون‌ های این کارخانه هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه از خریدارتان دور نخورید راحت باشد اما مشتری باید این را بداند چه برای صادرات بار بخواهد چه برای بازار داخل می‌ توانیم به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی کنیم که کشمش خریداری شده ایشان درون کارتون خودشان پر شود که طبیعتاً شماره تماس و برند شخص خریدار بر روی آن درج گردیده و این یک امتیاز ویژه برای مشتریانی است که در حجم بالا خرید می‌ کنند.

محصول آفتابی فله ای برای مصارف آبگیری ⇓

خرید حضوری درب کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما