تولید کشمش کارتونی ارزان قیمت

در مجموعه تولیدی کشمش آراد، کشمش کارتونی ارزان قیمت با توجه به کیفیت محصول تولید می شود و مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به تهیه آن درب کارخانه اقدام نمایند.

نمونه ای از بسته بندی کشمش با طرح چاپی ⇓

کشمش کارتونی ارزان

تولید انواع کشمش کارتونی

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی در ایران شناخته می‌شود و وجود کارخانه‌های بسیاری در این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام داده و آنها را در قالب بسته بندی کارتونی در انبار خود دپو می کند.

 

نوع بسته بندی سلفونی کشمش مربوط به معدود مراکز تولیدی در ایران می باشد که مشتری آن را چه در داخل و چه در امر صادرات دارد که می‌ توان به شرکت‌ هایی نظیر برتر و گلستان اشاره نمود. اما به صورت کلی جنس بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران عموماً به صورت کارتونی است و در اوزان ۳ ،۵، ۹ و ۱۰ کیلویی این کار انجام می گیرد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و انواع کشمش پلویی در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ را تولید می کند و آنها را یا برای فروش در بازار داخل و یا امر صادرات فرآوری و بسته بندی خواهد کرد.

 

شما چه بنکدار و مرکز پخش در کشورمان باشید و چه شرکت بازرگانی و تاجر که این محصولات را برای صادرات بخواهید می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفته و پس از استعلام قیمت به روز نسبت به جلسه حضوری در کارخانه و یا ثبت سفارش در هر نقطه مرزی از کشورمان اقدام نمایید.

محصول پلویی آفتابی شاخص ترین کشمش منطقه تاکستان قزوین ⇓

قیمت کشمش کارتونی

فروش کشمش ارزان قیمت

در این مجموعه سعی شده باری که به دست مشتری می‌ رسد با قیمت مناسب باشد نه ارزان تر از سایر تولیدکنندگان، چون قرار نیست خارج از عرف به مشتری قیمت داده شود و باعث برهم زدن بازار شود که قطعاً کار حرفه ای نخواهد بود.

 

اما این اطمینان به مشتری داده می شود در این مجموعه می تواند کشمش کارتونی را با قیمتی مناسب خریداری کند یعنی با کیفیت یکسان شما می‌توانید از سایر کارخانه‌ ها هم استعلام همین بار را بگیرید و متوجه این موضوع خواهید شد که قیمت ارائه شده به شما بسیار مناسب است.

 

موضوع بسیار مهمی که در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ پیش آمده بحث نوسانات شدید قیمت است یعنی از شروع فصل که حدود سه ماه از آن می گذرد این محصولات رشد بسیار بالایی به خود دیده که البته در آذر ماه همین موضوع باعث رکود شدید بازار شده و در حال حاضر در مسیر کاهشی آن هستیم.

 

به دو نمونه در اینجا اشاره خواهیم نمود: به عنوان مثال کشمش پلویی زرد از تولیدات سوپر ملکان تا ۷۹۰۰۰ تومان هم بالا رفته بود در صورتی که اکنون یعنی اواسط دی ۱۴۰۰ به کیلویی ۷۳ هزار تومان رسیده یا کشمش پلویی آفتابی در کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل به هر کارتون ۴۱۰ هزار تومان رسیده بود که اکنون ۳۷۰ هزار تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما