خرید کشمش کارتونی سیاه پلویی

این روزها که بیشتر غذای روزانه برنج است، مردم برای کاهش طبع سرد برنج موادی به آن اضافه می کنند. کشمش سیاه پلویی نوعی از کشمش است که در کشمش پلو و عدس پلو استفاده می شود. البته از آن در تولید کیک و شیرینی هم استفاده می کنند. برای خرید کشمش کارتونی سیاه پلویی می توانید با کارشناسان و مسئولین فروش سایت ما در ارتباط باشید.

 

خرید کشمش کارتونی سیاه پلویی

بررسی کیفیت کشمش کارتونی پلویی

بررسی کیفیت کشمش کارتونی پلویی

کشمش از دیرباز در غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گرفت، البته امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد مصرف قرار گرفته است. کشمش سیاه پلویی نه تنها در غذاهایی مانند کشمش پلو، عدس پلو، شیرین پلو و مرصع پلو استفاده می شود بلکه در نان های سنتی و شیرینی کشمشی و کیک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دانه انگور برای تبدیل شدن به کشمش به دو روش سنتی یعنی از طریق قرار دادن دانه های انگور در زیر نور مستقیم خورشید و روش صنعتی یعنی قرار دادن خوشه های انگور در تیزاب و گوگرد اندود کردن آن ها خشک می شوند. کشمشی که از روش گوگردی خشک شده فواید بیشتری نسبت به آفتاب خشک دارد، به دلیل صرف وقت و هزینه بیشتر کشمش پلویی سیاه از کشمش آفتابی گران تر است.

 

از خواص کشمش می توان موارد زیر را نام برد:
۱. با وجود شیرین بودن برای دندان مضر نیست. چون شیرینی آن طبیعی است. و البته دهان را نیز خوشبو می کند.
۲. کشمش به دلیل داشتن بتا کاروتن مانند هویج برای سلامت چشم مفید است.
۳. کشمش حاوی ویتامین های مورد نیاز بدن است.
۴. فیبر موجود در آن از سرطان روده جلوگیری می کند.
۵. کشمش منبع ویتامین دی بوده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
۶. آنتی اکسیدان دارد و از سرطان جلوگیری می کند.
۷. به دلیل اینکه کشمش طبع گرم دارد، از سردی بدن جلوگیری کرده و رخوت و سستی بدن را از بین می برد.
۸. طبع گرم کشمش باعث آرامش اعصاب شده و عصبانیت را کم می کند.

فروش ویژه کشمش کارتونی پلویی

فروش ویژه کشمش کارتونی پلویی

برای خرید و اطلاع از کیفیت کشمش سیاه پلویی کارتونی می توانید با کارشناسان و مسئولین فروش سایت گفتگو کنید. از قیمت ها و وزن کارتون ها بپرسید و از شرایط فروش ویژه محصولات اطلاع پیدا کنید. محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول، سفارش درخواستی خود را درب منزل دریافت کنید. با این شیوه خرید علاوه بر صرفه جویی در وقت خود، با قطع دست دلالان و واسطه ها و خرید ویژه در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما