تولید کشمش صادراتی اعلا

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان کشمش صادراتی اعلا می‌ باشد که در کنار جنس باکیفیت، جنس کم کیفیت که طبیعتاً قیمتی ارزان هم دارد تولید می‌ کند و مشتریان می‌ توانند در داخل و یا خارج از ایران و پس از ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه ثبت سفارش نمایند.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش صادراتی

به صورت کلی کشمش محصولی است صادراتی یعنی اگر صادر نشود حجم قابل توجهی از آن روی دست باغدار باقی خواهد ماند و کشورمان ایران یکی از تولیدکنندگان این کشمش در دنیا شناخته شده و تا همین چند سال پیش جز سه صادرکننده برتر انواعی کشمش شناخته می‌ شد اما در حال حاضر به سختی جز ده تای اول قرار می‌ گیریم که یکی از علت‌ های آن قیمت محصول ایرانیست که هم تراز با نرخ آن در دنیا نیست یا حداقل به سختی می‌ توان گرید مورد نیاز مشتری را با قیمتی رقابتی تامین کرد.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما کشمش صادراتی باید یک سری ویژگی‌ هایی داشته باشد که آنها را در پایین اشاره خواهیم کرد تا شمای مشتری یا تاجر و شرکت بازرگانی بدانید که چه پارامترهایی را برای این محصول باید در نظر داشته باشید:

  • ابتدا بیدانه یا بدون هسته بودن محصول است به صورت کلی خریداران در آن طرف مرز دوست ندارند از کشمش هسته‌ دار استفاده کنند.
  • دوم باید از مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده نظیر تیزاب در آن استفاده شده باشد تا بتوان آن را برای مدت طولانی‌ تری در انبار ذخیره کرد.
  • سوم میزان تولید آن باید به گونه‌ ای باشد تا نگرانی از بابت تامین در طی سال وجود نداشته باشد. به عنوان مثال اگر شما محصولی را فروختید و خریدارتان بخواهد دوباره همان محصول را سفارش دهد باید نمونه آن به میزان بالایی موجود باشد تا بتوانید این سفارش را ثبت کنید.
  • اما چهارم موضوعی که در کشورهای پیشرفته بیشتر اتفاق می‌ افتد که عموماً اروپای مرکزی و غربی خواهند بود آن هم به بحث باقیمانده سموم و آلفاتوکسین برمی‌گردد که متاسفانه کشورمان در این زمینه نقصهای بسیاری دارد که به علت این است که وزارت جهاد کشاورزی باید با دادن کود و سم مجاز آن هم به قیمتی مناسب به باغداران این موضوع را تامین می‌ کرد که متاسفانه به این گونه نیست و شما ممکن است ۱۰ تن بار فله را از یک باغدار بخرید که این شرایط را داشته باشد و ۱۰ تن را از باغدار دیگری بخرید که این شرایط را نداشته باشد و به همین راحتی مخلوط این دو بار را برای صادرات اگر بخواهید استفاده کنید با مشکلات عدیده‌ ای مواجه خواهید شد.

کشمش صادراتی

 تولید کشمش صادراتی با گریدهای مختلف

وقتی شما با یک مجموعه تولیدی وارد مذاکره می‌ شوید نه یک دلال یا واسطه بدانید که دستش برای تولید هر نوع کیفیتی از بار، باز است و ما این موضوع را به خوبی می‌ دانیم و به همین جهت برای مشتریان کیفیت‌ های متفاوتی از هر نوع کشمش صادراتی و غیرصادراتی آماده کرده و به مشتری خود پیشنهاد می‌ دهیم. موضوعات بسیار مهمی برای تولیدی کشمش وجود دارد که اگر به دنبال گریدهای مختلفی از یک نوع کشمش هستید دو عامل بسیار برای این موضوع مهم می‌ باشند:

  • خرید کشمش فله یا همان ماده اولیه کارخانه که اگر کم کیفیت باشد طبیعتاً قیمت آن ارزان است و اگر خوش کیفیت و عیار بالایی داشته باشد قیمتش هم بالا خواهد بود که طبیعتاً در خروجی کار تاثیر مستقیم دارد.
  • موضوع بعدی میزان افت بار در کارخانه است به عنوان مثال برای تولید کشمش تیزابی یا سلطانی که یکی از محصولات صادراتی کشورمان است و مشتریان بسیاری در سرتاسر دنیا دارد می‌ توان به گونه‌ ای اقدام کرد که افت بار در کارخانه ۲۴ درصد باشد یعنی بالاترین کیفیت این کشمش. حال می‌توان به گونه‌ ای اقدام کرد که افت بار ۱۶ درصد باشد که طبیعتاً عیار بار پایین خواهد آمد و تاثیر مستقیم در قیمت خروجی آن خواهد داشت.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

توصیه ما به شما این است که اگر قصد فعالیت و تجارت دارید به دنبال یک مجموعه تولیدی و کارخانه کشمش باشید اگر با دلال یا واسطه وارد معامله شوید مشکلات عدیده‌ای در طی کار برایتان پیش خواهد آمد به عنوان مثال مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید و شخص جناب مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه پاسخگوی مشتریان چه به صورت حضوری در کارخانه و چه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

کشمش تیزابی صادراتی ⇓

 تولید کشمش صادراتی با گریدهای مختلف

قیمت کشمش صادراتی

ابتدا لازم است بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و این منطقه از ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش باکیفیت و عیار بالا در کشورمان محسوب می‌ شود و در زمینه تولید کشمش تیزابی، کشمش آفتابی و کشمش انگوری فعالیت دارد همان محصول‌ هایی که وقتی وارد کارخانه می‌ شوند و پس از بوجاری، شستشو و بسته‌ بندی تبدیل به کشمش پلویی، کشمش سلطانی، کشمش خرمایی و کشمش طلایی خواهند شد.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

بسته‌ بندی کشمش صادراتی در این مجموعه و سایر کارخانه‌ های کشمش در کشورمان به صورت کارتونی است که برای بازار داخل هشت و نیم خالص که با وزن کارتون ۹ کیلویی محاسبه می‌ شود و برای بازار صادراتی ۱۰ کیلو خالص که با وزن کارتون ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم در نظر گرفته خواهد شد.

اما در مورد قیمت کشمش صادراتی در حال حاضر که در انتهای آذر ۱۴۰۲ هستیم گریدهای مختلفی از کشمش صادراتی را می‌ توانیم برای مشتری آماده کنیم که دو محصول اصلی را هم بررسی خواهیم کرد، دو محصول اصلی که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و بیشترین میزان فروش در بازار بین المللی را به خود اختصاص می‌ دهد.

  1. کشمش انگوری طلایی با بالاترین کیفیت ۱۴۳ هزار تومان، کیفیت متوسط ۱۳۰ هزار تومان و کیفیت پایین ۱۱۷ هزار تومان خواهد بود.
  2. کشمش تیزابی سلطانی یا گوگردی با بالاترین کیفیت ۱۴۰ هزار تومان، با کیفیت متوسط ۱۲۸ هزار تومان و کیفیت پایین ۱۱۰ هزار تومان می‌ توانیم برای مشتری فاکتور کنیم.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

این نکته مهم هم بدانید که میزان ثبت سفارش برای کیفیت متوسط و پایین محصولات اشاره شده بسیار زیاد شده است و به این معنی نیست که کیفیت بسیار پایینی داشته باشند بلکه کاملا قابل قبول است و با توجه به نرخ رقابتی آن می‌ تواند مناسب برای خیلی از شرکت‌ ها و تاجران باشد.

کشمش طلایی صادراتی ⇓

قیمت کشمش صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما