تولید و صادرات کشمش بسته بندی ملایر

کشمش ملایر در این مجموعه که در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی و صادرات مستقیم انواع کشمش را در اختیار دارد تولید می شود و مشتریانی که قصد خرید محصولات ملایر را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول تیزابی ملایر در خط تولید کارخانه ⇓

صادرات کشمش ملایر

تولید کشمش ملایر در تاکستان قزوین

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت تجاری داشته و طبیعتا از تولیدات همین منطقه که بالاترین کیفیت انواع کشمش پلویی را که در رنگ های زرد، قرمز، کهربایی روشن و کهربایی تیره بوده موجود است در اختیار دارد.

 

اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتری به دنبال خرید کشمش ملایر است و محصولات ملایر دقیقا همان تولیدات تاکستان بوده اما با یک درجه کیفی پایین تر و همین افت کیفیت باعث می شود قیمت محصولات کاهش پیدا کند که برای برخی کشورها می‌ تواند بسیار مناسب باشد.

 

البته این موضوع همیشگی نیست و فقط برای مشتریان همین مجموعه امکان‌ پذیر است، خریداری که قبلاً کشمش تاکستان خریده آن هم با کیفیت و مرغوبیت بالا اما حالا محصولی می خواهد که قیمت آن کمی پایین تر باشد که برای درصدی از مشتریانش می تواند بسیار عالی باشد در این صورت با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه می تواند سفارش آن محصولات را نیز داشته باشد.

 

پایین بودن کیفیت تولیدات ملایر نسبت به تاکستان به دو علت است یکی شیوه های فرآوری این کشمش ها چه توسط باغدار و چه توسط کارخانه و دیگر جنس انگور این منطقه که این دو مورد باعث می شود در هر شرایطی محصول ملایر کیفیتی پایین تر نسبت به تولیدات تاکستان داشته باشد.

محصول خرمایی ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

کشمش بسته بندی ملایر

صادرات مستقیم کشمش از کارخانه آراد

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد فعالیت دارد بلکه می تواند صادرات صفر تا صدی آنها را نیز از درب کارخانه تا زمانی که به دست مشتریان برسد را نیز انجام دهد.

 

شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفتید و پس از استعلام قیمت روز و دریافت انواع مشاوره، سفارش خود را با پرداخت میزانی به‌ عنوان بیعانه ثبت خواهید نمود اما در ادامه دو مورد پیش خواهد آمد یا خودتان کارهای صادرات محصول را انجام می‌ دهید یا این که امکان انجام آن را بنا به هر دلیلی ندارید که در اینصورت این مورد را بر عهده مجموعه اشاره شده قرار داده تا تمامی پروسه‌ های بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک را انجام دهد.

 

موضوع مهم در مورد بسته بندی کشمش این مرکز وجود دارد و این است که اولاً بسته بندی این مجموعه به مانند اکثر کارخانه‌ های کشمش در ایران کارتونی است و بسته بندی سلفونی در این مرکز موجود نیست که وزن کارتون ها هم می تواند به صورت کلی یا ۵ کیلویی باشد یا ۱۰ کیلویی که بر روی این بسته ها هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی هم وجود ندارد.

 

از طرفی حتی می‌ توانید با هماهنگ کردن با این مرکز به گونه ای اقدام نمایید که کشمش ها درون کارتون شما پر شوند که طبیعتاً برند و راه‌های ارتباطی شرکت شما بر روی آن درج گردیده است که برای این مورد هم باید با مدیر مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما