بهترین کشمش کیسه ای مناسب آبگیری

اگر به دنبال خرید بهترین کشمش کیسه‌ ای مناسب آبگیری هستید یکی از مجموعه‌ هایی که در ایران کیفیت بالای این نوع کشمش‌ها را بسته‌ بندی و عرضه می‌ کند مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین است که شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید، نمونه فیلم و عکس دریافت کنید و در صورت تایید، ثبت سفارش کنید.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

منظور از کشمش آبگیری چیست؟

کشمش فواید بسیار زیادی دارد و در کنار آن مصارف بیشماری هم برای آن در نظر گرفته می‌ شود به گونه‌ ای که بهترین میوه خشک شده در دنیا شناخته می‌ شود اما اینکه منظور از کشمش آبگیری چیست باید بگوییم هر چیزی که از کشمش و از طریق آن بتوان خروجی مایع داشت آبگیری می‌ گویند و کشمش هم می‌ توان از آن الکل، سرکه و شیره کشمش تولید کرد پس به این محصول، کشمش آبگیری گفته می شود.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

این محصولات را فقط می‌ توان در بازار داخل عرضه کرد و شرایط بسته‌ بندی و تولید آن به گونه‌ ای نیست که برای صادرات مناسب باشد عموماً آن را در کیسه و گونی خریداری می‌ کنند و تقریباً در هر منطقه‌ای از ایران که انگور در اختیار دارد این کشمش نیز عرضه شده و به فروش می‌ رسد که یکی از این مراکز مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت در شهر تاکستان استان قزوین است.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

تقریباً از هر نوع کشمشی می‌ توان برای مصارف آبگیری استفاده کرد فرقی ندارد تیزابی باشد یا آفتابی، هسته دار باشد یا بدون هسته، ریز باشد یا درشت، گوگردی باشد یا غیر گوگردی اما مهم این است که برای چه استفاده ای این کشمش را در نظر داشته باشید و به دنبال چه خروجی از آن هستید. شاید بیش از ۹۰ درصد مشتریان کشمش آبگیری در ایران آن را برای تولید الکل می‌ خواهند و تولید الکل و اینکه چه نوع کشمشی باید باشد تا بهترین خروجی را داشته باشد در پایین به آن می‌ پردازیم.

محصول آفتابی آبگیری تاکستان ⇓

منظور از کشمش آبگیری چیست؟

بهترین نوع کشمش آبگیری در ایران

اگر برای مصارف الکل بخواهید این نوع کشمش را خریداری کنید باید بدانید بالاترین عیار این نوع کشمش زمانی است که

  1. کاملاً آفتاب خشک باشد یعنی تحت هیچ عنوانی از مایع تیزاب، گوگرد و یا حتی روغن پارافین خوراکی استفاده نگردد.
  2. حتی الامکان  بدون هسته و بدون دانه باشد نه اینکه نتوان از نوع هسته دار استفاده کرد بلکه نوع بدون هسته عیار بالاتری به شما خواهد داد.
  3. قند کشمش در بالاترین میزان خود باشد (تولیدات تاکستان از این حیث در رتبه اول قرار می گیرند.)
  4. حتی الامکان کشمش اشاره شده تمیز شده و بدون دم، شاخه و ضایعات باشد.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

حال اصطلاحی در مورد کشمش آفتابی در کشورمان وجود دارد که وقتی مشتریان با این مجموعه یا حتی مجموعه دیگری تماس می‌ گیرند آن را بارها و بارها استفاده می‌ کنند و می‌ گویند می‌ خواهیم کشمشی که خریداری می‌ کنیم پکتین داشته باشد یا اصطلاحاً نشسته باشد تا آن ماده ای  ای که روی انگور بوده و طبیعتاً اگر محصول آفتاب خشک یا سایه خشک باشد روی آن باقی می‌ ماند، باقی مانده باشد. چرا چون معتقدند پکتین باعث تولید مخمر طبیعی خواهد شد در صورتی که در واقعیت اصلاً به این گونه نیست و این بازی است که دلال‌ ها سال‌ هاست به مشتری فهمانده اند اما واقعیت همان است که در پایین به آن اشاره می‌ کنیم.

کپک کشمش باعث تولید مخمر می‌ شود نه پکتین، این موضوعی هست که در آزمایشگاه هم به اثبات رسیده و اینکه شما کشمش آفتابی را بشورید یا نشورید هیچ تفاوتی در شکل تولید مخمر به وجود نخواهد آورد با وجود اینکه حتی خیلی از مشتریان وقتی که این محصولات را خریداری می‌ کنند به آن مخمر هم می زنند تا درصد الکل مورد نیاز خود را بالاتر ببرند. البته متاسفانه سال‌ ها هست که انسان‌ های حقیری با مخلوط کردن الکل صنعتی و یا شکر به میزان بسیار زیاد در محصول اشاره شده برای موارد آبگیری باعث کوری، مسمومیت و اتفاقات ناگواری برای هم‌ وطنانمان شده اند در صورتی که گوگرد، روغن پارافین، تیزاب و هسته دار بودن هیچ اتفاق ناگواری را برای هیچ یک رقم نخواهد زد و فقط عیار الکل تولیدی را پایین خواهد آورد ولاغیر.

محصول آفتابی آبگیری که با دست کارگر تمیز شده است. ⇓

بهترین نوع کشمش آبگیری در ایران

خرید کشمش آبگیری در مجموعه تولیدی کشمش آراد

ابتدا باید توجه داشته باشید برای مصارف آبگیری، هم می‌ توان کشمش بوجاری شده را به فروش رساند و هم بوجاری نشده که به بوجاری نشده در واقع کشمش فله گفته می‌ شود و همان کشمش باغدار است یعنی وقتی که انگور را خشک کردند و درون کیسه و گونی انداختند به کارخانه می‌ آورند و ما آن را به کارگران می‌ دهیم تا به صورت دستی و سنتی آن را تمیز کنند و به دست مشتری برسانند که طبیعتاً محصول اشاره شده حالت طبیعی و مشتری پسندتری دارد.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما در کارخانه چون خط تولید واقع شده و واحدی به نام دستگاه سورتینگ وجود دارد که کشمش‌ ها را درجه‌ بندی می‌ کند کشمش‌ های درجه یک و سوپر را در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار عرضه می‌ کند اما نمونه‌ های پایین‌ تر از آن را در قالب کشمش پشت لیزری که لیزر دستگاه سورتینگ آن را به کنار می‌ زند بسته‌ بندی می شوند و برای مصارف اشاره شده مورد فروش قرار می‌ گیرند. ما هم کشمش پشت لیزری آفتابی داریم و هم کشمش پشت لیزری تیزابی که در واقع نوع تیزابی که به آن گوگرد نمی‌ زنند و شباهت بسیار زیادی به نوع آفتابی دارد. قیمت آنها کمی از حالتی که در بالا به آن پرداخته شد ارزان‌ تر است ولی از نظر قند و تمیز شدن بسیار عالیست و هیچ تفاوتی با محصول بالایی ندارد.

در حال حاضر که در اواخر شهریور ۱۴۰۲ هستیم تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد در این مجموعه امکان خرید آن وجود دارد اما یک موضوعی که چند سالی با گران شدن کشمش آفتابی در بازار عرف شده این است که متاسفانه پشت لیزری خرمایی (تیزابی بدون گوگرد) را با نام کشمش آفتابی در بازار به فروش می‌ رسانند و یا حتی پا را از آن هم فراتر نهاده و با اضافه کردن ۲۰ الی ۳۰ درصد غوره به محصول اشاره شده باعث می‌ گردند قیمت آن باز هم ۱۰ درصد ارزان‌ تر (برای خودشان) گردد در ادامه بر روی کشمش‌های اشاره شده شیره شکر می‌ زنند تا مشخص نشود که غوره درون آن قاطی شده حتی این محصول هم در این مجموعه تولید می‌ شود و وقتی که مشتری حضوری یا حتی غیرحضوری ثبت سفارش می‌ کند به ایشان می‌ گوییم تمامی این بارها را با این قیمت داریم حالا شما هستید که انتخاب می‌ کنید کدام محصول به کارتان خواهد آمد.

پشت لیزری صد در صد آفتابی و بدون غوره مجموعه تولیدی کشمش آراد ⇓

خرید کشمش آبگیری در مجموعه تولیدی کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما