بهترین کشمش های صادراتی ایران به مقصد مالزی

یکی از واردکنندگان کشمش ایرانی کشور مالزی می باشد که در ادامه مقاله درمورد بهترین کشمش های صادراتی کشورمان برای فروش به این کشور صحبت خواهد شد.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

بهترین کشمش های صادراتی ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و زمانی جزء سه صادرکننده اصلی این محصولات در دنیا بود که در حال حاضر به سختی جزء ۱۰ رتبه اول قرار می گیرد اما همچنان محصولات آن به کشورهای وارد کننده کشمش صادر می گردد.

به صورت کلی کشمش صادراتی باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان روی صادرات آن حساب کرد که در پایین موردی به آن اشاره می کنیم:

  1. در حجم وسیعی تولید شود، یعنی نگرانی از بابت تامین موجودی در طول سال نداشته باشیم.
  2. به صورت بدون دانه و بدون هسته باشد، به صورت کلی کشمش صادراتی باید این ویژگی را داشته باشد.
  3. استفاده از مایع یا ماده نگهدارنده که محصول را بتوان برای مدت طولانی تری در انبار ذخیره کرد.
  4. بسته بندی خوب و محکم از دیگر ویژگی‌های یک محصول صادراتی است تا طی ترانزیت از هم نپاشد.

اگر قرار باشد محصولاتی را نام ببریم که ویژگی های بالا را به خود اختصاص دهد باید نام این محصولات را ذکر کنیم که به ترتیب کشمش انگوری طلایی، کشمش تیزابی گوگردی، کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی هم می‌گویند و کشمش سبز و زرد قلمی را باید اشاره کنیم که بیش از ۹۵ درصد حجم صادراتی کشمش ایران مربوط به همین محصولاتی است که گفته شد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش پلویی طلایی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

نوع بسته بندی کشمش ها به صورت خالص در نظر گرفته می شود یعنی ۳، ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص، مگر این که مشتری سفارش دیگری داشته باشد که این کار هم کارخانه های بوجاری و فرآوری این محصولات می توانند برای مشتری خود انجام دهند. البته نوعی از بسته بندی هم وجود دارد که سلفونی است که شرکت های واسطه ای نظیر برتر و یا گلستان این محصولات را به صورت بوجاری شده از کارخانه ها خریداری و درون بسته بندی خود پر می کنند و با برند و لوگوی خود اقدام به صادرات می کنند.

محصول زرد قلمی ⇓

بهترین کشمش های صادراتی ایران

کارخانه کشمش آراد، از تولیدکنندگان کشمش صادراتی

سایتی که در آن قرار دارید و این مقاله را مطالعه می کنید مربوط به یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش کشورمان واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین می باشد. مجموعه اشاره شده علاوه بر این که فروش انواع این محصولات در بازار داخلی را انجام می دهد برای امور صادراتی نیز سابقه انجام این کار به کشورهای مختلفی به صورت مستقیم نظیر ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، عراق، کویت، عربستان، الجزایر و لبنان داشته است.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

از چهار محصولی که در بالا به آن پرداخته شد سه محصول در این مجموعه با کیفیت های متفاوت آماده می شود و اگر تولیدکننده کشمش هستید باید بدانید همیشه جلوی مشتری خود باید چند نمونه کیفیت از یک محصول قرار بدهید تا ایشان باشد و انتخاب کند که کدام یک از آنها را می خواهد.

کارخانه کشمش آراد که کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش پلویی (همان سه محصول اولی که در بالا بیان شد) را انجام می دهد آنها را در قالب سه رنگ زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص بسته بندی می کند و تقریباً برای تمامی این نوع کشمش ها، سه کیفیت مختلف هم در اختیار دارد و همیشه جلوی مشتری خود قرار می دهد.

علاوه بر اینکه در این مجموعه صادرات مستقیم انجام شده است یعنی بدون هیچ واسطه ای در ایران بار مستقیما به سمت مرکز ارسال شده بلکه شما امکان تهیه مستقیم و بدون واسطه را از این مجموعه تولیدی دارید. در نظر داشته باشید تقریباً تمامی سایت هایی که اقدام به فروش کشمش می کنند همگی واسطه و دلال هستند و کارخانه های معتبر کشور ما هیچکدام سایتی قدرتمند ندارند که با این مجموعه در این زمینه رقابت کند که این موضوع قابل اثبات است، کافیست چند سرچ ساده در اینترنت انجام دهید به غیر از سایت هایی نظیر باسلام که تمامی آن عرضه کنندگان واسطه هستند مابقی شرکت های بوجاری و بسته بندی کشمش، عناوینی حداقل در صفحه اول گوگل ندارند.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

شماره تماس مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی هم در صفحات این سایت قرار داده شده و شما به صورت مستقیم با ایشان می توانید ارتباط بگیرید، استعلام قیمت کنید، نمونه کیفیت دریافت کنید و سوال ها و چالش های احتمالی را مورد بررسی قرار دهید اگر برطرف شد حضوری به کارخانه بیایید تا همه چیز برایتان روشن شود.

محصول تیزابی بدون گوگرد ⇓

کارخانه کشمش آراد، از تولیدکنندگان کشمش صادراتی

مالزی، کشوری مناسب برای کشمش ایرانی

یکی از کشورهای مناسب برای کشمش ایرانی کشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا می باشند که مالزی و سنگاپور یکی از بهترین مقاصد این محصول ایرانی به شمار می‌ رود، اما چرا میزان صادرات کشمش ایرانی به این کشورها هنوز که هنوزه ناچیز است؟

متاسفانه به علت نبود نظارت مسئولین اقتصادی کشور و سواد بسیار کم این انسان ها باعث گردیده محصولی که تا به این حد مشتری برای آن وجود دارد اما امکان صادرات آن نیست یا حداقل بسیار ناچیز است. در همین مجموعه چندین مشتری ایرانی در این کشور حضور دارند که سالها فعالیت تجاری می کنند و اولویت اولشان خرید کشمش از ایران است اما هر بار که استعلام قیمت می گیرند به مدیر فروش مجموعه می‌ گویند که نمیصرفد تا اینکه سری بعد باز هم استعلام خواهم گرفت.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش محصولیست صادراتی و باید نرخ آن مطابق با نرخ ارز و بازار جهانی باشد یکی از مشکلات عمده که خود باعث به وجود آوردن فسادهای متعدد و کلان می شود چند نرخی بودن قیمت ارز است، وقتی که نرخ ارز یکسان باشد هم تولیدکننده تکلیف خود را می داند هم تاجر و هم خریدار در آن طرف مرزها. در حال حاضر که در اوایل تیرماه ۱۴۰۲ هستیم عملاً با نرخ ارز توافقی حدود ۴۰ هزار تومان امکان صادرات هیچ نوع کشمش ایرانی نیست اما اگر نرخ ارز یکسان بود به راحتی میشد هر محصولی را صادر کرد.

در واقع حیف است محصولی که در این حجم در کشورمان تولید می شود و وجود کارخانه های متعدد که امکان تامین کشمش کشورهای زیادی از جمله مالزی را دارند به علت عدم تطابق نرخ کشمش در بازار جهانی، امکان فروش آن وجود ندارد ولی این کشورها به این محصول نیاز دارند و آن را هر ساله در حجم بسیار زیادی خریداری می‌ کنند اما متاسفانه با وجود اینکه طی سالیان گذشته صادرات انواع خشکبار کاهش داشته اما نرخ این محصولات سالیانه و ماهیانه در حال افزایش است در صورتی که باید دولت به باغداران و کشاورزان سوبسید دهد تا این قشر با خیال راحت و با نرخ مشخص محصول تولید کرده و به کارخانه بدهد و قطعاً کارخانه ها برای تضمین فروش خود نمی توانند هر قیمتی در بازار جهانی عرضه کنند و اگر خارج از عرف نرخ دهند قطعا مشتریان آنها را حذف خواهند کرد.

محصول انگوری طلایی ⇓

مالزی، کشوری مناسب برای کشمش ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما