بازار هند، یکی از بهترین مقاصد کشمش ایرانی

اگر تولیدکننده یا صادرکننده کشمش هستید یکی از بهترین مقاصد کشمش ایرانی کشور هندوستان می باشد و در حال حاضر هم یکی از خریداران این محصول ارزشمند بوده ولی میزان صادراتش از حجم قابل توجهی برخوردار نیست.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

بهترین کشمش های صادراتی ایران

در مقالات قبلی در مورد اینکه یک کشمش صادراتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد صحبت کردیم و حالا مختصر به این مورد می پردازیم که این محصولات باید هم در حجم قابل توجهی در کشورمان تولید شوند که نگرانی از بابت موجودی در طول سال نداشته باشیم و هم اینکه از مایع یا ماده نگهدارنده نظیر تیزاب در آن استفاده نگردد که بتوان برای مدت طولانی‌تری آن را دپو کرد.

پس نتیجه می گیریم بهترین کشمش های صادراتی ایران می تواند کشمش تیزابی، کشمش طلایی و کشمش سبز و زرد قلمی باشد که هم در حجم بالایی تولید می گردد و هم اینکه مایع نگهدارنده تیزاب به آن زده شده است و نگرانی از بابت اینکه ممکن است طی چند ماه محصول خراب گردد نیست.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

باید توجه داشته باشید که شکل بسته بندی این محصولات نیز بسیار اهمیت دارد، نوع بسته بندی کشمش های صادراتی ایرانی از نوع کارتونی است که باید پنج لایه باشد و در انتها عملیات شیرینک هم صورت گیرد چرا که اگر فاصله بین دو کشور بالا باشد احتمال اینکه کارتون کشمش از هم بپاشد زیاد است این اتفاق بیشتر از طریق حمل و نقل دریایی می‌افتد زمانی که بار حتی تا سه ماه روی آب شناور است و میزان رطوبت آن ممکن است به جنس کارتون آسیب وارد کند.

این نوع کشمش ها باید به صورت بدون دانه و بدون هسته باشند و حتی در داخل کشور هم مشتریان کشمش هایی که هسته ندارند بسیار بیشتر از نمونه هسته دار است و به ندرت پیش می آید که خریداران، جنس هسته دار خریداری کنند به همین جهت باید در نظر داشته باشید که به دنبال جنس بی دانه باشید اصطلاحی که در آن طرف آب ها به آن SEEDLESS می گویند.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

بهترین کشمش های صادراتی ایران

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش صادراتی در ایران

باید در نظر داشته باشید شما این محصولات را باید از کارخانه ها خریداری کنید نه از باغدار یا کشاورز، چون این قشر تبدیل انگور به کشمش را انجام می‌ دهند و کارخانه ها کارهای بوجاری و فرآوری را روی آن صورت می دهند که طبیعتاً محصول صادراتی باید تمیز و مرتب با کیفیت درجه یک و بدون دم و شاخه در کارتون باشد و این کاری است که مراکز تولیدی در کشورمان انجام می دهند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

البته گاهی اوقات پیش می آید که شخص، شرکت و یا کشور خریدار به دنبال جنس ارزان قیمت است جنس ارزان قیمت، هم بسته بندی می شود هم بدون دم و شاخه است و ممکن است کیفیت آن بالا نباشد حتی ممکن است در آن ضایعات هم ببینیم و حتی نمونه دانه دار هم میزانی در آن مخلوط است و این کیفیت همان میزانی است که آن کشور پول برایش پرداخت می کند و ممکن است از نظر ما کیفیتش بالا نباشد.

به صورت کلی اگر قرار باشد مناطق اصلی تولیدکننده کشمش که کارخانه هم در آن ها به وفور یافت می شود را نام ببریم تا شما به عنوان خریدار با آن‌ها وارد معامله شوید در زیر به آن اشاره می کنیم:

  1. تاکستان استان قزوین
  2. ملایر استان همدان
  3. بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی
  4. قوچان و کاشمر استان خراسان رضوی

کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد که تمام پارامترهای صادراتی را دارند در این ۴ شهر تولید و در حجم وسیع بسته بندی و خرید و فروش می شود و کشورهای زیادی هرساله به دنبال استعلام قیمت از این مراکز و ثبت سفارش خود از این مناطق می باشند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه از ایران در زمینه تولید کشمش تیزابی و کشمش طلایی تخصص و تبحر دارد و در این مجموعه هم کیفیت های متفاوتی تولید شده که اگر شما به عنوان خریدار یکبار به این کارخانه بیایید در مقابلتان چند کیفیت قرار داده می شود تا انتخاب به عهده شما باشد. به عنوان مثال در اوایل تیر ۱۴۰۲ قیمت کشمش تیزابی در پایین و بالاترین کیفیت ممکن برای مشتری از ۶۷ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸۲ هزار تومان هم ادامه پیدا می کند.

محصول طلایی ⇓

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش صادراتی در ایران

کشور هندوستان بازاری عالی برای کشمش ایرانی

کشوری که به تازگی فروش کشمش به آن زیاد انجام می گیرد، البته نه در آن حجمی که مورد انتظار است کشور هندوستان می باشد. این کشور به صورت کلی قصد خرید انواع کشمش تیزابی را دارد و این محصول را در قالب کیفیت های مختلف خریداری می‌ کند چه به صورت گوگردی و چه صورتی بدون گوگرد که به آن کشمش خرمایی می گویند.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

ارتباط های زیادی که از طرف این کشور و ایرانی های مقیم آن با این مجموعه شده و برآیند این صحبت ها نشان از این دارد که بازاری بسیار بزرگ و قابل توجه برای کشمش ایرانی است اما بیایید یک موضوع را در نظر بگیریم نوسانات نرخ ارز بلای جان تولیدکننده و صادرکننده کشمش شده و در حال حاضر و در تاریخ اشاره شده نرخ ارز توافقی که باید مبنای صادرات باشد ۳۹ هزار و ۳۰۰ تومان بوده و قیمت ارزانترین کشمش ایرانی ۶۷۰۰۰ تومان می باشد و با این قیمت ها امکان کارکردن نیست و اگر کیفیت بالای محصولات را در نظر بگیریم حدود دو دلار برای خریدار درب کارخانه قیمت می خورد در صورتی که در حالت نرمال و استاندارد باید یک و نیم دلار درب کارخانه برای خریدار آب بخورد تا اصطلاحا برایش بصرفد.

اگر حدود ۵۰ سنت به طور میانگین برای حمل و نقل و کارهای گمرکی و بیمه و این داستان ها هزینه در نظر بگیریم برای خریدار، پشت مرزهایش کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت باید دو دلار قیمت گذاری شود در صورتی که در حال حاضر این اتفاق نمی افتد و به همین جهت هم هست که میزان صادرات کشمش هر ساله با افت مواجه شده و امکان صادرات آن وجود ندارد یعنی خریدار هست اما نرخ این محصول با نرخ موجود در آن کشور و بازار جهانی همخوانی ندارد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

تنها کاری که یک دولت می تواند برای صادر کننده این محصول انجام دهد این است که نرخ ارز توافقی را بردارد و با همان ارز آزاد بتوان صادرات را انجام داد در آن صورت با کاهش اندک قیمت کشمش در انواع صادراتی آن به راحتی امکان فروش در بازار جهانی وجود دارد اما نه با این قیمت ها.

محصول سبز قلمی ⇓

کشور هندوستان بازاری عالی برای کشمش ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما