انواع کشمش پلویی تولیدشده با برند کشمش آراد

کشمش پلویی و انواع آن پرفروش‌ ترین محصول ایرانی چه در بازار داخل و چه امر صادرات می‌ باشند که این مجموعه از تولیدکنندگان این نوع محصول پرفروش در شهر تاکستان بوده که با برند کشمش آراد فعالیت می‌ کند.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

انواع کشمش پلویی در ایران

ابتدا باید بدانید که کشمش پلویی یک نوع محصول نیست بلکه شامل انواع کشمش بدون هسته و بدون دانه‌ ای می‌ باشد که سایز آن در خط تولید کارخانه زیر ۱۰ میل سورت می‌گردد، این محصول در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود است و برخی از آن برای فروش در بازار داخل و برخی دیگر برای صادرات و برخی نیز برای هر دو مورد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

شهر تاکستان از توابع استان قزوین به همراه مناطق شال، اسفرورین و نرجه از تولیدکنندگان بالاترین کیفیت این نوع کشمش در کشورمان شناخته می‌ شوند که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم یکی از تولیدکنندگان این محصول محسوب می‌گردد.

لازم به ذکر است که بدانید با وجود تعریف ۴ نوع محصول در بالا اما به علت اینکه از هر نوع کشمش اشاره شده سه کیفیت در این مجموعه تولید می‌گردد باعث می‌شود شما عملاً با ۱۲ نوع کشمش سر و کار داشته باشید و اگر قصد خریدتان جدی باشد قطعاً باید یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنید در غیر این صورت فقط به دنبال استعلام قیمت خواهید بود نه برای خرید.

به عنوان مثال کشمش پلویی قهوه‌ای روشن یا همان کشمش تیزابی در مرداد ۱۴۰۲ با سه کیفیت و سه قیمت به ترتیب ۸۲ هزار تومان، ۷۶ هزار تومان و ۷۱ هزار تومان در کارتون‌های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات برای مشتری فاکتور می‌گردد که هر سه محصول کیفیت قابل ملاحظه‌ای داشته و هیچ مشکلی جهت صادرات آن وجود ندارد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش پلویی طلایی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

مناطق دیگری نظیر ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، ابهر و زنجان استان زنجان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی محسوب می‌گردند اما کیفیت تولیدی آنها بالا نیست و به همین جهت مشتری اگر قصد خرید جنس مرغوب و باکیفیت را داشته باشد فقط و فقط کشمش تاکستان به ایشان توصیه می‌ گردد و محصولات سایر مناطق در رده‌ های بعدی کیفیت و مرغوبیت قرار خواهند گرفت.

انواع کشمش پلویی در ایران

مجموعه تولیدی کشمش آراد

یکی از مجموعه‌ هایی که کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش‌ های اشاره شده را در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت انجام می‌دهد مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌باشد که محصولات خود را علاوه بر فروش در بازار داخلی در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی، جهت صادرات البته کارتون‌های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص هم استفاده می‌کند.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

فرق بزرگی که این مجموعه با خیلی از مجموعه‌ های تولیدی دیگر در کشورمان که محصول خود را عرضه می‌ کنند و برعکس تقریباً تمامی سایت‌های اینترنتی و یا پیج‌های اینستاگرام که واسطه و دلال هستند به صورت مستقیم و از تولید به مصرف محصولات خود را به فروش می رساند و شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.

در این مجموعه تاکید می‌شود که مشتری به صورت حضوری و رودررو خرید خود را انجام دهد (حداقل برای بار اول) و به این صورت مطمئن خواهید شد که با یک کارخانه کشمش وارد معامله خواهید شد نه یک شرکت بازرگانی یا واسطه و دلال. از طرفی قیمتی که در این مجموعه به مشتری داده می‌شود به معنای واقعی رقابتی خواهد بود یعنی با توجه به کیفیت و مرغوبیت بار، نظیر قیمت آن را در هیچ کارخانه دیگری پیدا نخواهید کرد و اگر حضوری به کارخانه بیایید این موضوع برای شما اثبات خواهد شد به این صورت که نمونه‌ای از این مجموعه گرفته به همراه استعلام قیمت به سایر کارخانه‌ های همین شهر بروید تا متوجه تفاوت قیمت و کیفیت خواهید شد.

از طرفی برای مشتریان صادراتی این امکان را نیز برایشان فراهم می‌کنیم که کشمش را درون کارتون خودشان پر کنیم به جای اینکه درون کارتون این شرکت پر شود و به این صورت مشتری خیالش از بابت دور نخوردن از مشتری خود راحت خواهد شد و تضمینی برای ادامه کار خواهد بود چرا که می‌داند با یک تیم حرفه‌ای کار می‌کند.

محصول پلویی آفتابی ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد

فروش کشمش به صورت اعتباری

یکی از ویژگی‌ هایی که این مجموعه برای مشتری خود قائل است امکان خرید کشمش به صورت اعتباری و چکی می‌باشد که در ادامه بیشتر روی این موضوع صحبت خواهد شد تا مشتری بداند می تواند به این صورت هم کار کند و حتماً نباید خرید به صورت نقدی باشد.

ابتدا باید بدانید چه بار را برای صادرات بخواهید و چه فروش در بازار داخل باید بیعانه پرداخت کنید که این میزان بیعانه ۱۰ درصد از کل معامله خواهد بود که ما کار را شروع کنیم و بسته‌بندی کشمش مورد نیاز شما انجام گیرد و پروسه بارگیری هم برنامه‌ ریزی شود.

حال اگر بار را برای صادرات بخواهید پس از آماده شدن بار باید میزان نقدینگی بار را به ۵۰ درصد برسانید و مابقی را می‌ توانید با آوردن ضمانت‌ نامه بانکی طی نهایتاً ۳۰ روز تسویه کنید و نهایتاً برای این ۳۰ روز، هزار تومان قیمت محصول بالاتر خواهد رفت که این میزان مبلغی است که باید به باغدار پرداخت شود نه اینکه در جیب کارخانه رود.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما اگر برای بازار داخل بار بخواهید استعلام شماره حساب شما گرفته شده و پس از تایید، استعلام مکان شما هم انجام می‌گیرد یعنی از کسبه محل در مورد اعتبار شما سوال می‌شود اگر آن هم تایید شد بار برایتان ارسال می‌شود که ۹۰ درصد هزینه باقیمانده را نهایتاً چک ۲۰ روزه خواهید داد بدون اضافه شدن مبلغی روی قیمت بار.

خرید به صورت نقدی یک سری امتیازات ویژه دارد که اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید برایتان باز خواهند کرد که به چه صورتی این کار می‌تواند انجام گیرد و به صورت کلی مدیر فروش کارخانه همیشه پاسخگوی مشتری خواهد بود و شماره تماس ایشان نیز به همین جهت قرار گرفته است چون قطعاً مشتریان سوال‌های زیادی دارند که باید پاسخ آنها را دریافت کنند حال چه به صورت تلفنی و چه در شبکه‌ های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام، روبیکا و یا نرم‌ افزار بله.

محصول پلویی تیزابی دارای رنگ قهوه ای روشن ⇓

فروش کشمش به صورت اعتباری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما