آیا خرید کشمش از باسلام و ترب به صرفه است؟

به تازگی سایت‌هایی نظیر باسلام و ترب هم در زمینه خرید و فروش کشمش وارد بازار این محصول در کشورمان شدند اما آیا تهیه کشمش از این سایت‌ها به صرفه است یا خیر؟

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

سایت های باسلام و ترب برای عرضه کشمش

ابتدا باید بدانید که سایت‌های اشاره شده چه قابلیتی دارند و به چه منظور برای خرید و فروش هر نوع فرآورده‌ ای مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ آیا خرید از این سایت‌ها برای مشتری به صرفه است یا اینکه عملاً توجیهی برای این موضوع وجود ندارد؟

ابتدا باید بدانید که به عنوان مثال سایتی نظیر ترب یک سایت معرفی کننده عرضه کنندگان هر نوع محصولی است و اصلاً یک فروشگاه اینترنتی کشمش نیست و شما را به آن واسطه‌ هایی وصل می‌کند که جنس را از تولیدکننده یا کارخانه‌ دار خریداری و به مشتری تحویل می‌دهند و به ندرت پیش می‌آید یک تولیدکننده در این سایت حضور داشته باشد البته این را تضمین می‌دهیم که در سایت ترب هیچ کارخانه کشمشی حضور نخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

اما در سایت باسلام موضوع کمی متفاوت است و این سایت در واقع یک فروشگاه اینترنتی محسوب می‌ گردد که طرف حساب خریدار خود خواهد بود و به معرفی همان واسطه‌ ها می‌ پردازد اما با این تفاوت که پول ابتدا وارد حساب سایت باسلام خواهد شد و از آنجا به فروشندگان انتقال می‌ یابد. هر دو سایت اشاره شده در واقع برای خرید و فروش جزئی می تواند برای مشتریان مناسب باشد اما اگر شما تاجر، صادرکننده یا بنکدار هستید تحت هیچ عنوانی نمی‌ توانید با این مجموعه‌ها وارد معامله شوید چرا که همه آنها واسطه هستند و بار را خریداری و به مشتری خود می‌ فروشند.

همینطور که خرید جزئی از مجموعه تولیدی کشمش آراد توجیه ندارد خرید کلی هم از سایت‌های اشاره شده توجیه اقتصادی ندارد چرا که آنها عرضه کنندگانی هستند که بار را از کارخانه‌ها خریداری و به مشتری خود می‌فروشند. با توجه به گستردگی فضای مجازی و خرید و فروش‌های اینترنتی خرید از سایت‌های اشاره شده می‌تواند برای خریدار اگر حجم آن پایین و کیلویی باشد به صرفه باشد. لازم به ذکر است که در سایت‌ هایی نظیر دیجی کالا این موضوع به شدت وخیم تر است و قیمت محصولات آن نیز بسیار گران‌ تر، که توصیه به خرید کشمش از این سایت اصلاً نخواهیم کرد.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

محصول پلویی زرد و طلایی رنگ ⇓

سایت های باسلام و ترب برای عرضه کشمش

از کجا بفهمیم یک سایت، همان تولیدکننده یا کارخانه است؟

اگر کسی واقعاً تاجر و فروشنده باشد به راحتی می‌ تواند این موضوع را متوجه شود که وقتی مدیر فروش یک مجموعه یا سایت بگوید ما کارخانه هستیم و فلان و بهمان، بفهمد که آیا آن شخص دروغ می‌ گوید یا اینکه راست می‌گوید:

  1. اولین کار می تواند این باشد که به آن شخص پشت تلفن بگویید که می‌خواهید به کارخانه بیایید اگر طفره رفت بدانید که آن شخص واسطه است و نمیخواهد شما را به آن کارخانه ای که با آن کار می کند، ببرد.
  2. مورد دوم اگر به کارخانه رفتید با خود نمونه‌ای داشته باشید اگر دیدید همان نمونه را گران‌ تر به شما قیمت دادند بدانید که باز هم واسطه و دلال می‌باشد و قطعاً با یک کارخانه کشمش در حال تعامل نیستید اگر همین دو موردی که گفته شد انجام دهید به خوبی متوجه خواهید شد که چه شخصی دلال است و چه شخصی نیست.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

بازار قوانین خود را دارد و طبیعتاً هر مجموعه‌ ای که قیمت مناسب دهد خرید از آن برای مشتری به صرفه‌ تر خواهد بود اما مشکل این است وقتی شما برای خرید کلی و حجم بالا با یک دلال یا واسطه در تماس هستید نمی‌ تواند نیاز شما صد در صد تامین کند و به هر مشکلی که خوردید قطعاً چالش عظیمی برای شما به وجود خواهد آمد و باعث جدل بین شما و مجموعه دار خواهد شد.

محصول پلویی قهوه ای روشن و گوگردی ⇓

از کجا بفهمیم یک سایت، همان تولیدکننده یا کارخانه است؟

مجموعه تولیدی کشمش آراد، کارخانه کشمشی واقع در شهر تاکستان قزوین

یکی از کارخانه‌های کشمش در ایران مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان، شهرک صنعتی خرمدشت می‌باشد که کار فرآوری و بوجاری انواع کشمش علی الخصوص پلویی را هم برای بازار داخل و هم امر صادرات انجام می‌ دهد و شما می‌توانید به صورت مستقیم با این مجموعه کار کنید یعنی هیچ واسطه‌ ای بین شمای خریدار و کارخانه وجود نخواهد داشت.

این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد که یکی از آنها کشمش آراد بوده که برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است و برای بازار صادراتی ۱۰ کیلویی خالص و شما وقتی حضوری به کارخانه بیایید چه بار را برای صادرات بخواهید و چه فروش در بازار داخل کیفیت‌های متفاوتی از انواع کشمش پلویی جلوی شما قرار داده می‌ شود تا شما باشید که انتخاب می‌کنید کدام یک از آن محصولات به کارتان خواهد آمد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش‌های پلویی بر چهار رنگ زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود بوده و همگی آنها بدون هسته و بدون دانه می‌ باشد و هر کدام از آنها را در قالب سه درجه سوپر، درجه یک و درجه دو تقدیم مشتریان خواهیم کرد و اگر شما خریدار واقعی کشمش باشید یعنی قصدتان جدی باشد یکی از این سه محصول نیاز شما را برطرف خواهد کرد در غیر این صورت فقط برای استعلام قیمت تماس خواهید گرفت.

با توجه به اینکه روی کارتون‌ های این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست اما اگر قصد خریدتان حجم بالا باشد می‌توانیم این کشمش‌ها را درون کارتون خودتان پر کنیم و به این صورت مطمئن می‌شوید که خریدار شما ما را پیدا نخواهد کرد. این هم یکی از آیتم‌ هایی می‌باشد که باعث می‌گردد شما مطمئن شوید که با یک کارخانه طرف هستید نه با یک دلال یا واسطه، به گونه ای که به شما همه جوره اطمینان خاطر داده می‌شود بدانید که با یک منبع کار می‌ کنید.

این مجموعه هم در امر صادرات بسیار فعال است و هم در امر فروش در بازار داخل، و نرخ هایی که می‌ دهد نه اینکه خیلی ارزان‌تر از عرف بازار باشد اما بسیار رقابتی است به گونه‌ای که در حال حاضر که در اواخر تیر ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش پلویی آفتابی را اگر سایر کارخانه ۷۸۰ هزار تومان به بالا قیمت می‌ دهند در این مجموعه می‌توانید ۷۷۰ هزار تومان خریداری کنید آن هم با کیفیتی بالاتر که اگر یک بار حضوری به کارخانه بیایید به خوبی متوجه تفاوت کیفیت و قیمت رقابتی این مجموعه خواهید شد. از طرفی چون امکان کار کردن به صورت چکی هم وجود دارد می‌تواند برای مشتری مناسب باشد که تا مهلت چک ۲۰ روزه هم قیمتی روی کارتون‌های کشمش اضافه نخواهد شد.

محصول پلویی سرخ ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد، کارخانه کشمشی واقع در شهر تاکستان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما