نمایندگی فروش کشمش پلویی در قزوین

خریدار می تواند به صورت مستقیم از نمایندگی فروش کشمش پلویی در قزوین که در این سایت حضور دارند خرید خود را به هر میزانی که باشد انجام دهد که به همین جهت شماره تماس و راه های ارتباطی مدیر فروش کارخانه در این صفحه قرار گرفته شده است.

محصول پلویی کهربایی تیره که به آن خرمایی هم می گویند. ⇓

فروش کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی در قزوین

به واقع خود شهر قزوین در زمینه تولید انگور و کشمش شاخص نیست و مناطق مختلف در این استان است که کار تولید، بسته بندی و صادرات کشمش را انجام می دهند که مهمترین و معروفترین این مناطق، تاکستان می باشد که در کنار آنها شهرهایی نظیر نرجه، اسفرورین و شال هم در این زمینه فعالیت دارند.

 

مهمترین محصول این مناطق کشمش پلویی نام دارد که به صورت کلی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بی هسته و بی دانه باشد و در خط تولید کارخانه سایز آن زیر ۱۰ میل درجه بندی گردد محصول پلویی می گویند که این کشمش در رنگ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز در این مناطق تولید می گردد.

 

کشمش پلویی هم در بازار داخلی کاربرد فروش دارد و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می‌ کنند اما به صورت تخصصی محصول طلایی، کهربایی روشن و کهربایی تیره برای صادرات بسیار مناسب هستند و برای بازار داخل نمونه کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز رنگ بیشتر عرضه می گردد، در واقع دو نمونه کهربایی هم برای صادرات بسیار مناسب هستند و هم جهت عرضه در بازار داخلی.

 

علاوه بر منطقه تاکستان استان قزوین شهرهای دیگری نظیر ملایر استان همدان و بناب ملکان استان آذربایجان شرقی هم هستند که دقیقاً همین محصولات اشاره شده در بالا را تولید می کنند اما با یک لول کیفی پایین تر، البته در مورد بناب و ملکان کشمش پلویی طلایی استثنا است و این منطقه هم جنس بسیار باکیفیتی در مورد این محصول تولید می کند.

محصول پلویی طلایی که به آن انگوری هم می گویند. ⇓

فروش کشمش قزوین

فروش مستقیم کشمش در این سایت

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد را در اختیار داشته و علاوه بر این کشمش های کارتونی، کشمش فله ای هم که در حقیقت همان محصولی است که وارد کارخانه هنوز نشده و در کیسه و گونی عرضه می گردد هم در اختیار داشته و عرضه می کند.

 

اما مورد اصلی که باید به آن توجه کرد این است که روال فروش این مجموعه به صورت مستقیم و از تولید به مصرف است و عملاً بازاریاب حضوری هم ندارند و سایت های متعددی که در اختیار این مرکز می باشد، کار بازاریابی را انجام می‌ دهند که یکی از آنها همین سایتی است که شما در آن حضور دارید.

 

برای بازار داخل، کشمش پلویی را در کارتون ۹ کیلویی عرضه می کنند در واقع نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش است اما برای صادرات یا ۱۰ کیلویی خالص به شما تحویل داده خواهد شد یا ۵ کیلویی خالص.

 

موضوع بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر روی بسته بندی های این شرکت هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی نیست و این موضوع می‌ تواند برای مشتریانی که دوست دارند از مشتری خود دور نخورند بسیار عالی باشد، هر چند برای صادرات کشمش هم این امکان وجود دارد که کشمش درون کارتون مربوط به خود شما پر گردد که طبیعتاً راه‌ های ارتباطی و برند مجموعه شما بر روی آن درج گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما