مرکز تولید کشمش صنعتی

مرکز تولید کشمش صنعتی به صورت بسته بندی کیسه ای و کارتونی از تولیدات خوب تاکستان قزوین و ملایر همدان در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال تهیه مستقیم این محصولات از تولید به مصرف هستند می توانند آنها را با نرخ مناسب در این مجموعه تامین نمایند.

محصول صنعتی باکیفیت و گوشت دار ⇓

تولید کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی

یکی دیگر از مشتقات کشمش که در بازار کشورمان به خصوص فروش بیشتری نسبت به صادرات دارد، کشمش صنعتی یا همان کشمش پشت لیزری و یا کشمش سرکه ای می باشد که در هر کارخانه فرآوری کشمش این محصول را هم تولید می کنند و در قالب بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی به فروش می رسانند.

 

روال تولید آن هم بسیار ساده است وقتی که کارخانه دار محصول فله ای مانند کشمش را که درون کیسه و گونی هست و درون محصول دم، شاخه، خاک و گل دارد بر روی خط تولید می ریزد تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد، دستگاهی در این خط به نام سورتینگ لیزر وجود دارد که محصولات را درجه بندی می کند.

 

محصول درجه یک در قالب جنس مرغوب و باکیفیت و در کارتون های بسیار شکیل در بازار صادراتی و یا بازار داخلی به فروش می رود اما این دستگاه یعنی واحد لیزر (که ممکن است سورتینگ دوربینی و یا کالر سورتر باشد) محصولاتی را به کنار می‌ زند یعنی دانه های کشمشی که کیفیت چندانی ندارند و در قالب درجه ۲ و درجه ۳ محسوب می‌شوند.

 

به محصولات کنار زده شده کشمش پشت لیزر یا صنعتی گفته می شود که ممکن است بی دانه باشد یا دانه دار، آفتابی باشد یا تیزابی، گوگردی باشد یا بدون گوگرد و یا مخلوطی از همه آنها که در واقع همه آنها یک نوع کشمش شناخته خواهد شد.

محصول صنعتی با کیفیت پایین و کم گوشت ⇓

مرکز تولید کشمش

فروش کشمش صنعتی از درب کارخانه

شما در این مجموعه انواع کشمش را می توانید درب کارخانه خریداری نمایید یعنی علاوه بر اینکه با قیمت کف برایتان لحاظ می‌شود بلکه محصول از تولید مصرف و با کیفیت تازه به دستتان خواهد رسید و برخلاف بسیاری از کارخانه ها که زیر تناژ امکان فروش محصول را ندارند در این مجموعه می توانید اگر محصول را به صورت کیسه ای بخواهید حداقل صد کیلو و اگر به صورت کارتونی بخواهید حداقل ۲۰ کارتون برایتان با قیمت عمده ارسال گردد.

 

این مجموعه از آن جایی که در تاکستان استان قزوین فعالیت کشمشی دارد، طبیعتا از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی محصولات خود استفاده می‌ کند و همانطور که مستحضر هستید کشمش تاکستان از نظر میزان قند بالاترین را در کشورمان به خود اختصاص می دهد.

 

لازم به ذکر است محصول صنعتی موارد استفاده گوناگونی دارد اما مهمترین آنها را می‌توان به تولید شیره کشمش، خوراک دام و طیور و زنبور عسل، در قنادی جهت تولید کیک و کلوچه و شیرینی و نان صنعتی، تولید الکل و سایر موارد قابل ذکر اشاره نمود.

 

برای استعلام قیمت به روز و دریافت فیلم واقعی بار و حتی دریافت نمونه جنس به صورت فیزیکی شما می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید و یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی نظیر واتساپ از ایشان موارد فوق را بخواهید تا بار را برایتان ارسال کند و این اطمینان به شما داده می شود که محموله ارسالی با نمونه فرستاده شده تطابق خواهد داشت هر چند که تلورانس ۵ درصد در مورد رنگ و ظاهر کشمش کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما