خرید عمده کشمش پشت لیزر

امکان خرید عمده کشمش پشت لیزر آفتابی و تیزابی در این مرکز به صورت مستقیم فراهم شده و مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جهت تامین این محصولات از تولید به مصرف اقدام نمایند.

کشمش پشت لیزر عمده

کشمش پشت لیزر آفتابی و تیزابی

واژه ای که در مورد انواع کشمش بارها شنیده ایم اصطلاح پشت لیزری می باشد اما به چه محصولی پشت لیزری اطلاق می گردد؟ موارد مصرف این نوع کشمش به چه صورت است؟ بهترین تولیدکنندگان آن چه مناطقی در ایران هستند و نوع بسته بندی آن به چه صورت خواهد بود؟

 

وقتی که کارخانه کشمش این محصولات را به صورت فله و با دم و شاخه از باغداران و کشاورزان خریداری می کنند آنها را بر روی خط تولید می ریزند و پس از فرآوری و سورت کردن بار، کشمش درجه ۱ جدا میشود و کشمش درجه سه و دو نیز به همین صورت. به محصول درجه دو و سه کشمش پشت لیزری می‌گوییم.

 

لازم به ذکر است اگر ورودی خط، کشمش آفتابی باشد خروجی، کشمش پشت لیزری آفتابی خواهد بود و اگر کشمش تیزابی باشد خروجی، کشمش پشت لیزری تیزابی از طرفی ممکن است مخلوط هر دو بار به عنوان محصول پشت لیزری به فروش برسد.

 

نکته مهمی که در مورد این محصولات وجود دارد این است که به آنها ضایعات کشمش و کشمش سرکه ای نیز می گویند از بهترین تولید کنندگان آن از آنجایی که منطقه تاکستان شیرین‌ ترین کشمش های ایران را تولید می کند پس باید نام تاکستان استان قزوین را به عنوان برترین تولیدکننده این محصولات نام ببریم.

خرید عمده کشمش

خرید عمده انواع کشمش و مویز

امکان خرید عمده انواع کشمش و مویز در این مرکز که خود کار تولید و بسته بندی محصولات را انجام می دهد به صورت مستقیم وجود دارد و شما یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید می توانید سفارش محصول خود را ثبت کنید.

 

از طرفی لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید کشمش پشت لیزری هستید این موضوع را در نظر داشته باشید که نوع بسته‌بندی این محصولات به صورت کلی در کیسه و گونی خواهد بود مگر این که مشتری بنا به سفارش خود نیاز به این داشته باشد که محصول را در کارتون بسته بندی و ارسال کند.

 

در مورد خرید این نوع کشمش حتماً توجه به میزان گوگرد زنی، میزان تیزاب و میزان روغن پارافینی که برای این محصولات استفاده شده است توجه ویژه داشته باشید و اگر در ابتدای امر وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید موارد نیاز خود را بفرمایید تا ایشان شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند و گرنه ممکن است خریدتان برایتان ضرر داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما