مرکز تولید کشمش صادراتی

شما در این مرکز به صورت مستقیم با مرکز تولید و فروش کشمش صادراتی می توانید وارد مذاکره شوید و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول درخواست ثبت سفارش آن را به هر میزانی که باشد داشته باشید.

محصول تیزابی قهوه ای روشن یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران ⇓

مرکز تولید کشمش

تولید انواع کشمش صادراتی

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی در دنیا شناخته می شود و به صورت کلی محصولات صادراتی آن به دو دسته تقسیم می‌شوند که یکی قلمی و کشیده است که مربوط به مناطق استان خراسان رضوی می باشد و دیگری گرد و پلویی که در مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان به وفور تولید آن انجام می گیرد.

 

این مجموعه هم یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده را دارد و انواع کشمش پلویی را هم جهت فروش در بازار داخلی عرضه می کند و هم جهت امور صادراتی از آن بهره می‌ برد.

 

انواع محصولات پلویی به چهار دسته تقسیم می‌شوند که هر چهار نوع این محصول در واقع دارای رنگ‌ های متفاوتی است که شامل زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ می باشد که همگی آنها بی دانه بوده و دارای سایز کمتر از ۱۰ میل در خط تولید کارخانه می باشد.

 

کشمش صادراتی در شهر تاکستان و یا ملایر در کارتون های ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص بسته بندی خواهند شد و بیشترین مشتریان آن کشورهای شمالی و عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشد که اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصولات هستید تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می شود در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی با قیمتی پایین تر و طبیعتاً کیفیتی متوسط می‌ باشید تولیدات ملایر برای شما مناسب خواهد بود.

محصول پلویی زرد که برای کشورهای عربی بسیار مناسب است. ⇓

مرکز کشمش صادراتی

خرید محصول صادراتی مستقیم از کارخانه

این مجموعه علاوه بر اینکه کار تولید و بسته بندی انواع محصولات مانند کشمش پلویی اشاره شده را انجام می دهد بلکه کار فروش مستقیم آنها و نیز حتی انجام تمامی پروسه های صادرات تا زمانی که بار به دست مشتری برسد را نیز می تواند برای شما انجام دهد و این برای شرکت های بازرگانی که وقت کافی ندارند می تواند بسیار عالی باشد.

 

دو محصول اصلی صادراتی در این مجموعه که بیشترین میزان صادرات انواع کشمش نیز در ایران به خود اختصاص می دهد شامل کشمش پلویی زرد یا همان طلایی و کشمش پلویی قهوه‌ای روشن یا همان تیزابی می باشد.

 

محصول اولی در حال حاضر با بالاترین کیفیت ممکن که در واقع همان نمونه بارگاهی می‌ باشد، در اواسط اسفند ۱۴۰۰ کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان و محصول دوم هم با بالاترین کیفیت ممکن که دو بار عملیات سورت لیزر روی آن انجام می گیرد کیلویی ۴۳۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده که باعث می‌ شود شما مستقیماً با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت به روز نمایید، اقدام به دریافت مشاوره داشته باشید و یا ثبت سفارش را از طریق ایشان انجام دهید. ترتیب جلسه حضوری برای واریز بیعانه در کارخانه جهت ثبت سفارش نیز از طریق ایشان انجام می شود و شما می توانید حتی در حین فرآیند تولید از خط تولید هم بازدید داشته باشید امکانی که تقریباً هیچ کدام از کارخانه های کشمش در کشورمان برایتان در نظر نخواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما