مرکز توزیع کشمش آفتابی به صورت عمده

مرکز توزیع کشمش آفتابی یا همان آفتاب خشک به صورت عمده در این سایت بوده و این مرکز تولیدات خود را بدون واسطه به سراسر ایران ارسال می کند.

توزیع عمده کشمش

تولید کشمش آفتابی درجه یک

تاکستان استان قزوین چون یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود، از این منطقه هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات محصولات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از مهمترین آنها کشمش آفتابی می باشد.

 

محصول اشاره شده بیشتر جهت عرضه در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما کشمش تیزابی همین منطقه در حجم وسیع تولید می کند که بیشتر جهت صادرات از آن بهره می برند که هر دو محصول بی هسته و بی دانه بوده و از انگور بی دانه تولید می گردد اما شیوه های تولید انگور به کشمش، در دو محصول متفاوت است.

 

ویژگی اصلی کشمش تاکستان که باعث می‌شود از تولیدات سایر مناطق ایران بالاتر و مرغوب تر باشد میزان قند و شیرینی این محصول است که در ایران بالاترین میزان را به خود اختصاص می دهد به همین جهت مشتریان محصول تاکستان از جنوب کشور تا شمال کشور گسترده شده اند.

 

لازم به ذکر است که، کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد هم به صورت فله ای و در کیسه فروش آن انجام می‌گیرد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که به آن کشمش پلویی می گویند.

کشمش آفتابی عمده

توزیع کشمش آفتابی به صورت عمده و جزئی

این مجموعه در شهر تاکستان کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد و از هر دو حالت کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد نیز قابلیت عرضه و فروش داشته و محصولات خود را هم به صورت عمده و در تناژ بالا و هم به صورت جزئی به فروش می رساند.

 

البته لازم به ذکر است حداقل ارسال جزئی کشمش فله آفتاب خشک که در گونی فروش آن انجام می‌گیرد ۴۰ کیلو است و حداقل ارسال کشمش کارتونی ۱۰ عدد می باشد که البته وزن این کارتونها ۹ کیلو بوده که هشت و نیم کیلو کشمش خالص در آن قرار دارد.

 

مورد بسیار مهمی که باعث می شود مجموعه تولیدی کشمش آراد از سایر عرضه کنندگانی که در فضای مجازی هم فعالیت دارند متفاوت باشد شیوه توزیع از تولید مصرف محصولات خود می باشد. یعنی این مرکز علاوه بر اینکه فروش محصولات به صورت مستقیم انجام می دهد بلکه تولید آن را نیز در اختیار داشته و به این صورت بدون واسطه کشمش را به دستتان شما می رساند.

 

به همین جهت برای مشتریانی که در حجم بالا قصد خرید دارند امکان خرید حضوری را نیز در کارخانه قرار دادیم که شما برای این مورد نیاز است که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی داشته و علاوه بر اطلاعات قیمتی، هر گونه سوال دیگری هم داشته باشید از ایشان جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما