قیمت خرید مویز قرمز خوب

جهت استعلام قیمت خرید مویز قرمز و سیاه با کیفیت خوب می توانید با شماره تماس هایی که در پایین صفحه قرار گرفته شده ارتباط بگیرید و درخواست هر گونه مشاوره ای در مورد بسته بندی، نوع ارسال، چگونگی سفارش و غیره داشته باشید.

قیمت مویز قرمز

مویز قرمز و سیاه

اگر بگوییم انگورها یکی از مهمترین میوه هایی هست که تاکنون دیده اید بیراه نگفته ایم چون علاوه بر اینکه این محصول، خود فرآورده های گوناگونی از جمله کشمش دارد که همین محصول به انواع مختلفی تقسیم می گردد و جالب آنکه خود کشمش هم زیر بخش‌ های زیادی را به خود اختصاص می‌دهد که یکی از آنها کشمش مویز می‌باشد.

 

کشمش مویز به مانند خود کشمش از انگور به دست می آید که ممکن است یا در آفتاب به صورت طبیعی، یا در آفتاب به وسیله تیزاب و یا اینکه در سایه به صورت کاملاً طبیعی تولید گردد که به مانند کشمش، هم هسته دار این محصول موجود است و هم بی هسته آن.

 

این محصول از نظر رنگ به دو دسته تقسیم می گردد که یا قرمز هستند و یا سیاه، که در همین جا لازم است بگوییم مویز سیاه بدون هسته بالاترین خاصیت را در بین این محصولات به خود اختصاص می دهد و به همین جهت هم قیمت آن بالاتر است.

 

از طرفی این مورد را در نظر داشته باشید که این محصولات ممکن است هم به صورت فله ای یعنی با دم، شاخه که به آن خاک هم چسبیده است فروش رود و یا اینکه کاملاً فرآوری شده دستی و یا صنعتی که در کارتون ۱۰ کیلویی فروش آن انجام خواهد گرفت.

خرید مویز خوب

انواع مویز موجود در بازار ایران

همانطور که در بالا گفتیم مویز نیز به مانند کشمش در کشورمان تولید می گردد اما میزان تولید آن بسیار کمتر است که مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان، کاشمر خراسان، دشمن زیاری و داراب فارس، شاهرود سمنان و مناطقی از استان کردستان در زمینه تولید این محصولات در ایران فعالیت دارند.

 

حالتهای مختلفی از مویز در ایران تولید می گردد که در پایین تیتروار به آن می پردازیم:

  1. ممکن است مویز را به وسیله تیزاب در آفتاب خشک کنند و به این صورت این محصول مناسب صادرات خواهد بود.
  2. بیشتر مناطق ایران مویز قرمز هسته دار تولید می کنند.
  3. میزان تولید مویز سیاه در ایران کم است و موضوع بعد اینکه میزان تولید مویز سیاه هسته دار از نمونه بی هسته بیشتر است.
  4. مردم کشورمان بیشتر مایلند مویز هایی را مصرف کنند که به صورت طبیعی در آفتاب و یا در سایه خشک شود و یا حتی به صورت طبیعی کار تمیز و دم کنی آن انجام گیرد.

 

موضوع مهمی در این جا باقی می ماند و آن این است که:

مطابق با مورد سومی که در بالا به آن پرداخته شد چون میزان تولید محصول سیاه بی هسته در ایران کم است اقدام به واردات مویز از ازبکستان و افغانستان که ما در ایران آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم می کنند تا نیاز بازار ایران تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما