خرید کشمش مویز ازبک اعلا

خرید کشمش مویز ازبک و افغان که به صورت بی دانه و بی هسته در کارتون ۱۰ کیلویی آماده عرضه می باشد در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این محصولات وارداتی با کیفیت اعلا را دارند می توانند با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

خرید مویز ازبک

کشمش مویز ازبک در ایران

یکی از محصولاتی که در ایران در حجم بالایی عرضه می گردد کشمش مویز می باشد که کشور ما نیز در زمینه تولید آن بسیار فعال بوده و مناطق مختلفی در ایران هستند که اقدام به تولید مویز سیاه هسته دار و مویز قرمز هسته دار می کنند.

 

اما چون میزان تولید مویز سیاه بی هسته در کشورمان خیلی کم است و عموماً در نیمه سال یعنی تا اسفند ماه، موجودی این محصول به اتمام می رسد به همین جهت اقدام به واردات مویز ازبک و مویز افغان از کشور ازبکستان و افغانستان می کنند که نیاز مردم کشورمان تامین گردد.

 

البته از زمانی که نرخ ارز بسیار بالا رفت میزان فروش این محصولات نیز بسیار کمتر از گذشته شده است. تا قبل از سال ۹۷ که افزایش قیمت‌های وحشتناک بر انواع خشکبار حاصل شد شاید هفته ای بالغ بر ۲۰ تماس برای خرید این محصولات داشتیم اما الان به هفته ای نهایتا ۵ تماس می رسد.

 

لازم به ذکر است این محصولات در کارتون های ۱۰ کیلویی بسته بندی و ارسال می گردد و شما از سراسر ایران می توانید سفارش آن را به صورت اینترنتی و غیرحضوری داده تا بار از طریق باربری برایتان ارسال گردد.

خرید مویز اعلا

خرید مویز سیاه اعلا در این مرکز

مردم کشورمان خیلی دوست دارند که از مویز سیاه برای مصرف خود استفاده کنند به همین جهت نیز است که خرید مویز ازبک همچنان انجام می‌شود با وجود اینکه نرخ های آن قطعاً برای اقشار زیادی ارزان نخواهد بود.

 

هر چقدر سایز این محصولات بزرگتر و قلمی تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است تا جایی که سایز ۱۵ میل که بزرگ ترین نوع این محصول می باشد دارای بیشترین قیمت است که در حال حاضر یعنی در اردیبهشت ۱۴۰۰ کیلویی ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسد.

 

برای خرید ابتدا با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و وقتی قیمت دریافتی برایتان مناسب بود در یکی از شبکه های اجتماعی فیلم واقعی بار را دریافت کرده و این اطمینان را به شما می دهیم که بار ارسالی آن مطابق با همین فیلم خواهد بود در صورتیکه تلرانس ۵% برای کشمش و مویز کاملاً طبیعی است.

 

شما با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت می کنید و زمانی که بار تحویل باربری اتوبوسی و کامیونی داده شد رسید دریافت می گردد که حاوی اطلاعات شماست و تصویر آن برایتان ارسال و شما پس از رویت آن تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما