قیمت روز مویز قرمز صادراتی

انگور قرمز یکی از خوشمزه ترین میوه هایی است که از خشک شدن آب آن، محصول مقوی و پرخاصیتی بدست می‌آید که آن را مویز قرمز می‌نامند. این محصول مورد پسند مردم تمام دنیا می‌باشد. ایران یکی از کشور های صادر کننده آن است.

قیمت روز مویز قرمز صادراتی

اطلاعاتی درباره مویز قرمز صادراتی

اطلاعاتی درباره مویز قرمز صادراتی

یکی از نکاتی که شاید جالب باشد درباره کشمش مویز بدانید آن است که مانند بسیاری از خشکبار ها دارای خاصیت دارویی است و شما می توانید برای درمان برخی از بیماری ها از آن استفاده کنید. مثلا افرادی که به دیابت مبتلا هستند، می توانند از آن استفاده کنند زیرا قند موجود در آن کاملا طبیعی بوده و همچنین به دلیل دارا بودن املاح فراوانی نظیر فسفر و کلسیم، موجب کنترل قند خون شود. نوعی ماده مقوی به نام آنتی سیانون در آن وجود دارد که باعث تنظیم گردش خون شده و از لخته شدن خون ممانعت می‌نماید.

 

آلزایمر، یکی از معضلاتی است که تقریبا همه افراد در پیری، به آن دچار می‌شوند، به منظور جلوگیری از ابتلا به آن می‌توان از معجزه شگفت انگیز کشمش مویز بهره برد. این محصول سرشار از ویتامین ث و ای بوده به همین خاطر برای پوست و مو نیز مفید است.

 

اگر می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید، سعی کنید از مصرف آن غافل نشوید. همیشه توصیه می‌شود که کودکان از آن استفاده کنند، زیرا وجود پروتئین و کلسیم در آن باعث تقویت حافظه و همچنین افزایش نشاط آنان می‌گردد. تحقیقات نشان داده است که مصرف به اندازه این خوراکی، از ابتلا به سرطان نیز جلوگیری می‌نماید. کشمش از محصولات پر طرفدار در ایران و جهان می باشد، از این رو سعی داریم بیشتر راجب مشخصات قیمت آن بدانیم.

 

همچنین خطر سکته را تا حد امکان کاهش می دهد. اگر از ریزش مو رنج می برید، راه حل آن را در این خوراکی بیابید، زیرا این ماده سرشار از منیزیم و پتاسیم می باشد و مصرف آن می‌تواند تقویت ریشه مو را به همراه داشته باشد. بسیاری از پزشکان به افرادی که دچار ناراحتی معده هستند، پیشنهاد می‌کنند که روزانه مویز میل کنند. در واقع می توان گفت این محصول، با تنظیم سیستم گوارش و تولید باکتری های مفید، موجب بهبود بخشیدن به عملکرد بدن شده و همچنین هضم غذا را تسهیل می بخشد.

بازار خرید مویز قرمز صادراتی

بازار خرید مویز قرمز صادراتی

بسیاری از افراد به خرید مویز قرمز صادراتی روی آورده اند، زیرا این خوراکی علاوه بر طعم دلنشین، دارای خواص بیشماری است. در شهر هایی مانند بجنورد، شیراز، کاشان و قوچان تولید شده و به بازار سراسر کشور توزیع می شود. همچنین بسیاری از کشور های همسایه مانند عراق، تاجیکستان و هلند نیز به خرید آن روی آورده اند. هر سال حجم زیادی از آن، در دو نوع فله ای و بسته بندی با قیمتی مناسب به کشور های دیگر صادر می‌گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما