فروش کلی کشمش در تاکستان

فروش کلی و جزئی کشمش تاکستان در این سایت که کار تولید، فرآوری و بسته بندی انواع این محصولات را در همین شهر انجام می دهد آغاز شده است و مشتریان می توانند خرید حضوری و یا غیر حضوری با قیمت و کیفیت کارخانه داشته باشند.

 

محصول فله ای آفتاب خشک که این هم در این مجموعه عرضه می گردد. ⇓

فروش کلی کشمش

تولید انواع کشمش تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان شناخته می شود و تخصص و تبحر این مناطق تولید انواع کشمش پلویی در رنگ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز می باشد.

 

کارخانه های بسیاری در این مناطق وجود دارند که کار فرآوری، شستشو و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می‌دهند ولی مشتری باید این مورد را بداند که صفر تا صد تولید یک کشمش بر عهده کارخانه نیست بلکه کشاورز و باغدار هست که انگور را تبدیل به کشمش کرده آن را در درون کیسه ریخته و برای فروش به کارخانه می آورد و این مرکز کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد.

 

نوع بسته بندی این مراکز در ایران به صورت کلی کارتونی بوده که دارای اوزان ۳، ۵، ۹، ۱۰ و ۱۲ کیلویی می باشد و آن کشمش های سلفونی که شما در فروشگاه‌ ها مشاهده می کنید مربوط به شرکت‌های واسطه‌ ای نظیر برتر و گلستان می باشد.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی محصولی است بی دانه و بی هسته و سایز آن از ۱۰ میلیمتر کمتر است که این کار توسط دستگاه دقیق سورتینگ لیزر در کارخانه و بر روی خط تولید انجام می شود.

محصول پلویی مشهورترین تولیدات تاکستان ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش جزئی و کلی انواع کشمش

نیاز است که این مورد گفته شود که برخلاف درصد بسیار زیادی از کارخانه های کشمش در ایران که زیر تناژ محصولات خود را نمی فروشند در این مجموعه شما می توانید حداقل سفارش  ۲۰ کارتونی هم با همان قیمت عمده داشته باشید.

 

علاوه بر محصولات کارتونی که فرآوری شده کارخانه هستند کشمش فله ای هم در این مجموعه به فروش می رود و این محصولات آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک و در انواع بی دانه، عسکری و فخری موجود می باشند که مشتری امکان سفارش دادن آنها را نیز دارد و این محصولات ممکن است دارای دم و شاخه باشد و فرآوری نشده هستند که شما می توانید حداقل سفارش ۱۰۰ کیلویی هم برای این محصولات داشته باشید.

 

با توجه به اینکه این مجموعه در تاکستان مرکز فعالیتش می باشد لذا از کشمش تاکستان باید برای تولید محصولات اشاره شده استفاده کند که در پاره‌ای مواقع از محصولاتی نظیر استان فارس، استان آذربایجان شرقی و استان همدان نیز استفاده می‌کند که این بستگی به نوع سفارش مشتری دارد که از آن مناطق هم بهره برداری شود.

 

موضوع مهم دیگری که باقی می ماند این است که تمام محصولاتی که در تاکستان تولید می‌شود در ملایر استان همدان هم تولید می شود اما یک تفاوت اصلی کشمش تاکستان با کشمش ملایر دارد و آن این است که کیفیت، رنگ، ظاهر و درصد قند محصولات تاکستان بالاتر از محصولات ملایر است و به همین جهت قیمتی بالاتر هم به خود اختصاص می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما