خرید کشمش درجه یک تاکستان

امکان خرید کشمش تاکستان قزوین با کیفیت درجه یک در این سایت که خود تولید و بسته بندی کننده این محصولات در این شهر است امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند بعد از ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه، خرید حضوری و غیر حضوری داشته باشند.

 

محصول پلویی آفتابی بی دانه ⇓

خرید کشمش تاکستان

تولید انواع کشمش در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای نرجه، شال و اسفرورین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شوند که همه این مناطق را با نام تاکستان بیشتر می شناسند و کارخانه‌های بسیاری در این شهر، کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهد.

 

به صورت کلی اگر قرار باشد کشمش ها را به دو دسته از نظر ظاهر تقسیم بندی کنیم می‌توان به این صورت آنها را عنوان کرد که یا این محصولات قلمی هستند که در استان خراسان بیشتر آنها را می بینیم و یا پلویی که در استان قزوین، استان همدان و نیز آذربایجان شرقی بیشتر شاهد آن ها خواهیم بود.

 

در زمینه تولید انواع کشمش پلویی شهر تاکستان از نظر کیفیت و ظاهر محصول در ایران کم نظیر است و به همین جهت قیمت کشمش تاکستان کمی بالاتر از تولیدات سایر مناطق در ایران می باشد به خصوص در دو محصول کشمش آفتابی و کشمش تیزابی.

 

محصولات این منطقه هم به صورت بی دانه موجود می باشند و هم دانه دار و هم این که انواع خشک شدن انگور را در این شهر تجربه می کنند که می تواند آفتاب خشک، سایه خشک و خشک شدن توسط مایع تیزاب و سپس در آفتاب قرار گرفتن اشاره نمود.

محصول تیزابی بی دانه ⇓

خرید کشمش درجه یک

خرید کشمش درجه یک درب کارخانه

در بالا هم توضیح داده شد که این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت تولید و یا حتی صادرات انواع کشمش دارد و در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر داشته و مشتریان را چه در بازار داخلی و چه بازار صادراتی می تواند با قیمتی مناسب تأمین کند.

 

به ۳ مورد قیمت کشمش تاکستان در در اواسط آبان ۱۴۰۰ اشاره می کنیم:

  1. قیمت محصول تیزابی در کارتون های ۹ کیلویی ۳۲۰ هزار تومان
  2. قیمت محصول آفتابی در کارتون های ۹ کیلویی ۲۹۰ هزار تومان
  3. قیمت محصول خرمایی در کارتون های ۹ کیلویی ۲۸۵ هزار تومان

 

متاسفانه با شروع فصل جدید کشمش که از اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ شروع می شود قیمت برخی از محصولات بیش از ۵۰ درصد رشد داشته اند و این برای صادرات این محصول مناسب نیست چرا که قیمت ارائه شده به مشتریان آنور آبی باید با نرخ ارز همخوانی داشته باشد در غیر این صورت فروش آن توجیه ندارد.

 

با این اوصاف مجموعه تولیدی کشمش آراد می تواند روزانه در حدود پنج تن انواع محصولات اشاره شده را تولید و بسته بندی کند و برای مشتری خود در داخل ایران در هر جایی که باشد ارسال نموده و درب انبار ایشان تسویه انجام گیرد. اگر به دنبال صادرات محصولات هستید این مرکز این امکان را دارد که بتواند صادرات صفر تا صد (استاندارد، بهداشت، امور گمرکی و ترانزیت) انواع کشمش را برای مشتری خود انجام دهد تا به دست خریدار در هر جایی از دنیا که هست برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما