فروش مستقیم از کارخانه کشمش آراد با مدیریت مصطفی عینی

در این سایت فروش مستقیم از کارخانه کشمش آراد با مدیریت بازرگانی جناب آقای مصطفی عینی انجام می شود و مشتریان می توانند چه بار را برای صادرات بخواهند و یا جهت عرضه در بازار داخلی نیاز خود را با قیمتی رقابتی تامین نمایند.

معرفی یکی از تولیدات مجموعه کشمش آراد به نام پلویی آفتابی که قرمز رنگ است. ⇓

کارخانه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان از توابع استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده است و شهر تاکستان از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود.

شما انواع کشمش پلویی را که بر چهار نوع طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز موجود می باشند را می توانید در این مجموعه با قیمتی رقابتی به صورت حضوری در کارخانه و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

پلویی قرمز ⇓

کارخانه کشمش آراد

تولیدات کارخانه کشمش آراد

علاوه بر کشمش کارتونی که در بالا به آن پرداخته شد و بر چهار دسته نیز می باشند و هر کدام بازار فروش و مقصد خاص خود را دارند، بلکه فروش انواع مویز ایرانی سیاه و قرمز و کشمش فله ای که در کیسه بسته بندی می شود نیز در این مرکز انجام می شود.

بسته بندی این کارخانه به مانند سایر کارخانه های کشمش در کشور ما به صورت کارتونی است که برای بازار داخل ۹ کیلویی و برای صادرات ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص می باشد و جنس کارتون ۵ لایه بوده و برای صادرات شرینگ هم انجام می گیرد.

پلویی قهوه ای روشن ⇓

تولیدات کارخانه کشمش آراد

فروش مستقیم از کارخانه

این مجموعه تنها کارخانه ای در ایران به شمار می‌رود که با احداث سایت های متفاوت و مختلف به زبان فارسی و انگلیسی، سعی در جذب مشتریان صادراتی و داخلی را دارد و به جای آنکه بازاریاب استخدام کند هزینه های این سایت ها را پرداخت می کند.

و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و پس از استعلام قیمت در صورت صلاحدید ثبت سفارش را انجام دهید.

پلویی طلایی ⇓

فروش مستقیم از کارخانه

قیمت کشمش در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در دی ماه ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش ها کمی افزایش داشته، به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی زرد که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد در بهترین کیفیت ممکن از ۶۶ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رسیده است و یا کشمش پلویی آفتابی از ۵۵۰ هزار تومان به ۵۹۵ هزار تومان رسیده است.

لازم به ذکر است که مشتری بداند این افزایش ها از جانب کارخانه اتفاق نمی افتد، متاسفانه دلالان که برخی همین کارخانه های بزرگ کشمش در تاکستان می باشند چون توانایی صادرات و یا رقابت کردن را ندارد و فقط پول به اندازه زیادی ذخیره داشته اند اقدام به خرید فله با تناژ بالا می کنند و پس از کوچکترین اتفاقی اقدام به گران کردن محصول فله یا همان محصول ذخیره شده باغدار می کنند که باعث افزایش بی حساب و کتاب قیمت های خروجی کشمش در خط تولید کارخانه می شود، غافل از این که مشتری این مورد را اصلا نمی داند و همین موضوع هم باعث شده که هر ساله میزان صادرات کشورمان روند نزولی به خود بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما