کشمش افتابی پلویی + قیمت خرید عمده و جزئی

اگر قرار باشد به یک نوع کشمش پرفروش در بازار ایران اشاره کنیم قطعاً باید اسم کشمش افتابی پلویی را بیاوریم که می توانید با قیمت کارخانه در مجموعه تولیدی کشمش آراد به صورت عمده و جزئی آن را در قالب بسته بندی کارتونی خرید کنید.

معرفی کشمش افتابی پلویی

به این جهت به محصول اشاره شده پلویی می گویند چون از دیرباز در کنار برنج مورد استفاده قرار می گرفته و گرنه مصارف دیگری در تولید کیک و کلوچه و شیرینی و نانوایی هم دارد.

مشخصه اصلی کشمش افتابی پلویی در آفتاب خشک شدن آن است یعنی محصولی است که به آن تیزاب و گوگرد نزده اند و به همین جهت هم مدت انقضای آن نسبت به کشمش هایی که از ماده نگهدارنده تیزاب استفاده می کند کمتر است.

معرفی کشمش افتابی پلویی

مشخصه کشمش افتابی پلویی

ظاهر کشمش افتابی پلویی گرد است و در کارخانه دستگاه سورتینگ لیزر آن را زیر ۱۰ میل سورت می کند اما اگر قرار باشد مشخص ترین ویژگی آن را اشاره کنیم رنگ سرخ محصول می باشد که پس از طبخ در کنار برنج کاملاً به رنگ سیاه در می آید.

محصول اشاره شده بدون هسته و بدون دانه است و در استان تهران، البرز و استان های شمالی کشورمان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که اشاره کنیم منطقه ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین بیشترین میزان تولید این کشمش را در اختیار دارند.

مشخصه کشمش افتابی پلویی

قیمت خرید کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید، بوجاری و بسته بندی انواع کشمش پلویی که یکی از آنها همین نمونه آفتابی می باشد، بلکه کار فروش مستقیم محصولات خود را نیز بدون واسطه از تولید به مصرف نیز انجام می دهد که شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان قرار گرفته است می توانید مستقیما ثبت سفارش نمایید.

در حال حاضر که در آذر ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش افتابی پلویی در بهترین گرید ممکن ۵۵۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که اگر درجه یک این محصول را بخواهید ۵۲۰ هزار تومان می توانیم برایتان فاکتور کنیم.

قیمت خرید کشمش پلویی

امکان خرید جزئی انواع کشمش آیا ممکن است؟

ویژگی مهمی که مجموعه تولیدی کشمش آراد دارد این است که برخلاف تمامی کارخانه های کشمش در ایران، امکان فروش جزئی محصولات خود را نیز دارد.

امکان خرید حداقل ۲۰ کارتون برای شما مهیا است تا این شرایط را برایتان فراهم کند تا بازار این محصول را ابتدا بسنجید و از میزان سود آن مطلع گردید سپس اقدام به ثبت سفارش در حجم بالا داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما