فروش عمده کشمش تیزابی ۱۰ کیلویی

فروش عمده کشمش تیزابی ۱۰ و ۹ کیلویی در این مجموعه با بهترین کیفیت موجود در تاکستان صورت می گیرد و اگر به دنبال این هستید که خرید مستقیم از کارخانه داشته باشید می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

محصول تیزابی گوگردی ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی برای صادرات

از جمله محصولاتی که در ایران در حجم وسیعی تولید می شود و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم صادرات، کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی می باشد که در دو نمونه گوگرد زده و بدون گوگرد در کشورمان فرآوری و بسته بندی می شود.

 

به صورت کلی کشمش صادراتی در ایران در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می گردد و در پاره‌ای مواقع از پنج کیلویی و سه کیلویی خالص هم استفاده می‌شود که این بنا به خواست مشتری دارد که طبیعتاً تفاوت قیمتی هم در ازای کم کردن وزن کارتون به مشتری خواهد خورد که آن را نیز باید پرداخت کند.

 

تقریباً در اکثر مناطق تولید کننده انگور، کشمش تیزابی هم تولید می‌شود که از مهمترین آنها می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، زنجان و ابهر استان زنجان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که اگر به دنبال مرغوب ترین نوع این محصول هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید که طبیعتاً از تولیدات سایر مناطق ایران کمی گران تر خواهد بود.

 

در این مجموعه هم، چون در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد لذا از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته بندی استفاده می‌کند که محصول تیزابی نیز یکی از آنهاست و هر دو نوع این محصول را به صورت گوگردی و بدون گوگرد در این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب امکان خریداری آن را خواهید داشت.

محصول تیزابی بدون گوگرد که به خرمایی معروف است. ⇓

فروش کشمش ۱۰ کیلویی

فروش عمده کشمش از درب کارخانه

مشتری این امکان را دارد که کشمش تیزابی را با کیفیت درجه یک تاکستان و در کارتون های ۱۰ کیلویی اگر آن را برای صادرات بخواهد و در کارتون ۹ کیلویی اگر برای بازار داخل بخواهد در این مجموعه خریداری نماید.

 

اما با توجه به اینکه در حال حاضر و در زمانی که در اواخر آبان ۱۴۰۰ هستیم، قیمت انواع این محصولات رشد چشمگیری داشته و همانطور که در هر محصولی شاهد افزایش قیمت های بی حساب و کتاب هستیم قطعاً کشمش نیز از این قاعده مستثنا نیست و در حال حاضر برای صادرات به کیلویی ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان می رسد در صورتی که تا همین ۳ ماه پیش قیمت آن ۲۸ هزار تومان فاکتور می شد.

 

اما به صورت کلی خریدار می تواند علاوه بر تهیه محصول تیزابی که به نوعی یک کشمش پلویی محسوب می شود سایر این نوع محصول را که به رنگهای زرد و سرخ هم می باشد با کیفیتی درجه یک درب کارخانه خریداری نماید.

 

لازم به ذکر است تمامی پروسه های صادرات را این مجموعه می تواند برایتان انجام دهد به گونه‌ای که برخی از مشتریان این مرکز در خارج از کشور هستند و اصلاً دسترسی به داخل ایران ندارند اما با دریافت بیعانه ای سفارششان ثبت و بار آماده می شود و تمامی کارهای بارگیری، ترانزیت، بهداشت و استاندارد را تا زمانی که محصول به دستش برسد را این مرکز برایشان انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما