شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده

مدیر فروش شرکت تولید و بسته بندی کشمش تیزابی در این سایت حضور دارد و این محصولات را به صورت عمده و یا جزئی در سراسر ایران پخش می کند. این کارخانه از محصولات تاکستان برای فرآوری و شستشو در خط تولید بهره می برد.

 

تیزابی گوگردی ⇓

پخش کشمش تیزابی

بهترین کشمش تیزابی در ایران

از انواع کشمشی که در بازار ایران و هم جهت صادرات، بسیار از آن استفاده می‌شود و تقریباً در سرتاسر دنیا هم مشتریان خود را دارد کشمش تیزابی یا سلطانی بوده که این محصول هم در نوع هسته‌ دار تولید می گردد و هم در نوع بی هسته.

 

اما چه برای داخل و چه برای صادرات فقط از نوع کشمش تیزابی بی هسته استفاده می کنند که در بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی آنها را خریداری می‌کنیم و برای صادرات در کارتون های ۵ یا ۱۰ کیلویی خالص.

 

از بهترین تولیدکنندگان این محصول از نظر میزان حجم می توان منطقه تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان، ابهر و زنجان استان زنجان و قوچان و درگز استان خراسان اشاره نمود. ولی این مورد را بدانید که اگر به دنبال بهترین کیفیت این نوع بار هستید که طبیعتاً باید قیمت بالاتری نیز برای آن پرداخت کنید بدون شک کشمش تاکستان فقط و فقط به شما پیشنهاد می گردد.

 

در حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته‌بندی محصولات اشاره شده را انجام می دهند که در کنار کشمش تیزابی، کشمش پلویی آفتابی این منطقه هم در ایران بی نظیر است.

تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) ⇓

پخش عمده کشمش

پخش مستقیم کشمش تیزابی

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان این امکان را به مشتری می دهد که بتواند محصول خود را درب کارخانه و با کیفیت تازه و مرغوب خریداری نماید که حال می تواند خریدشان حضوری باشد و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستند.

 

شما چه محصولی را برای صادرات بخواهید و یا خرید و یا فروش در بازار داخلی جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه هرگونه مشاوره به شما خواهند داد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید چون دادن قیمت و جنس مناسب یک طرف معامله است و طرف دیگر معامله که بسیار هم کلیدی می باشد و متاسفانه خیلی از تاجران ایرانی به آن توجه نمی کنند رفتار حرفه‌ای کارخانه دار و تولیدکننده است.

 

در حال حاضر یعنی در اواخر مهر ۱۴۰۰ قیمت کشمش تیزابی برای صادرات ۳۳ هزار تومان فاکتور می‌شود و اگر این محصول را برای بازار داخلی خواهید ۲۸۵۰۰۰ تومان کارتون ۹ کیلویی برای مراکز پخش و بنکدار قیمت خواهد خورد.

 

توجه داشته باشید که در فصل ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ میزان موجودی کشمش حداقل در تاکستان به مانند سال قبل نیست و در حدود ۱۰ درصد افت موجودی را شاهد هستیم و این موضوع باعث می شود امسال قیمت کشمش های اشاره شده پله پله و مرحله به مرحله که ممکن است فصل به فصل باشد افزایش قیمت به آن بخورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما