فروش بهترین کشمش تیزابی تاکستان

بهترین کشمش تیزابی در ایران محصولات تاکستان قزوین می باشد که فروش این نوع کشمش درب کارخانه مجموعه آراد انجام گرفته و عزیزان می توانند هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی از آن بهره ببرند.

 

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

تولید کشمش تیزابی در تاکستان

تاکستان استان قزوین یکی از مناطق اصلی تولیدکننده کشمش در ایران محسوب می‌شود و این محصولات را در حجم بسیار بالایی در کنار ملایر استان همدان تولید می کند که در واقع می توان گفت حدود ۵۰ درصد کشمش ایران از همین دو منطقه می باشند که محصولات آن هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم جهت صادرات.

 

اما اگر قرار باشد به محصولات اصلی منطقه تاکستان اشاره کنیم باید نام کشمش تیزابی و کشمش پلویی آفتابی را بیاوریم که بهترین کیفیت موجود در ایران مربوط به دو محصول اشاره شده، در منطقه تاکستان است که مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران به دنبال خرید آن می باشند.

 

تنها تفاوتی که باعث می شود کشمش تیزابی تاکستان بالاترین کیفیت را در ایران به خود اختصاص بدهد این است که علاوه بر آن که انگور این منطقه بالاترین درصد قند را در کشورمان به خود اختصاص می دهد، بلکه نوع فرآوری و تبدیل انگور به کشمش در این شهر هم در کشورمان بی‌نظیر است به طوری که ظاهر محصول بسیار دلنشین و مشتری پسند می شود.

 

به همین جهت موضوع مهمی اینجا پیش می آید و آن این است که اگر به دنبال خرید محصول لوکس در کشورمان هستید (در زمینه دو محصول اشاره شده البته) که طبیعتاً باید بهای آن را بپردازید تولیدات تاکستان فقط به شما پیشنهاد می گردد.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش محصول تیزابی درب کارخانه

برای مشتریانی که به دنبال خرید درب کارخانه انواع کشمش هستند مجموعه تولیدی کشمش آراد می تواند یک انتخاب مناسب برایتان باشد که علاوه بر دارا بودن سایت‌های متعدد تا آشنایی شما را با انواع این محصولات آشنا کند دارای پیج اینستاگرام و تلگرام با آیدی aradraisin@ بوده که باعث می شود مشتری علاوه بر پیدا کردن اعتماد بیشتر، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

این امکان هم وجود دارد که مشتری درب کارخانه خرید خود را انجام دهد به شرطی که حجم خرید بالا باشد طبیعتاً برای ۲۰ کارتون یا ۴۰ کارتون خرید حضوری معنایی ندارد اما اگر حجم خریدتان بالاست می توانید با هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید که علاوه بر محصول تیزابی و پلویی آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد، کشمش طلایی و کشمش خرمایی و انواع کشمش های فله ای و در کیسه می تواند خریدهای دیگرتان باشد.

 

تمامی نرخ هایی که در این مرکز به مشتری داده می شود قیمت درب کارخانه است که طبیعتا هزینه ارسال و یا حتی برای صادرات ترانزیت، به عهده خریدار است که شما می توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت و مابقی را زمانی که درب انبارتان رسید تسویه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما