شرکت تولید و صادرات کشمش بی دانه درجه یک

مدیر فروش شرکت و کارخانه تولید کشمش بی دانه درجه یک که بنا به خواست مشتری، امکان صادرات مستقیم آن را نیز خواهد داشت در این سایت حضور داشته و خریدارانی که به دنبال پیدا کردن مرکز تولیدی و خرید بدون واسطه هستند می توانند این مورد را انجام دهند.

صادرات کشمش بی دانه

تولید کشمش بی دانه درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین اقدام به فرآوری و بسته بندی انواع کشمش بی دانه که برای صادرات بسیار مناسب هستند کرده و مشتریان و خریداران از سراسر ایران و حتی کشورهای وارد کننده این محصولات می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و درخواست استعلام قیمت و یا هر نوع مشاوره ای در مورد محصولات داشته باشند.

 

برای صادرات سه ویژگی باید وجود داشته باشد تا بتوان روی آن محصول فعالیت کرد که عبارتند از:

  1. محصول باید بی دانه یا بی هسته باشد. مشتریان چه در داخل و چه در خارج از کشور دوست ندارند که کشمش هسته دار مصرف کنند.
  2. بتوان آن را برای مدت طولانی انبار کرد به همین جهت کشمش صادراتی باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد که حکم نگه دارنده آن را در مقابل آفات خواهد داشت.
  3. و در انتها حجم بالایی از این محصول در کشورمان تولید شود چرا که اگر قصد مشتری همکاری طولانی مدت و خرید در طول سال باشد باید بتوان آن را تامین نمود.

تولید کشمش درجه یک

صادرات مستقیم کشمش

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید انواع کشمش بی دانه که برای صادرات بسیار مناسب هستند می کند که می توان به کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش طلایی اشاره نمود بلکه امکان صادرات آن هم از طریق این مرکز میسر می باشد.

 

به این صورت که مجوزهای بهداشت، گمرک و استاندارد اخذ شده و بار پلمپ شده به سمت مقصد حرکت خواهد کرد. شما ابتدا میزانی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنید و در ادامه زمانی که از طریق فکس یا ایمیل مجوزهای اشاره شده برایتان ارسال شد، اقدام به تسویه خواهید نمود.

 

لازم به ذکر است تنها محصولی را که در این مرکز تولید می‌شود و از تولیدات کشاورزان و باغداران تاکستان نیست کشمش طلایی می باشد که برای تامین مشتریان خود، این مجموعه بار را به صورت فله ای و با هزینه ارسال شخصی از باغداران و کشاورزان ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین کیفیت این نوع بار را در ایران تولید می‌کنند خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهد.

 

لازم به ذکر است کارتون های صادرات عموما ۱۰ کیلویی خالص است که برای مشتریان امکان کار کردن در کارتون های ۵ کیلویی نیز مهیا می باشد. در ادامه لازم است این مورد هم عنوان کرد که بر روی کارتون های این مرکز هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس کارخانه وجود ندارد و این می‌تواند برای شمای خریدار بسیار عالی باشد چرا که از مشتری خود دور نخواهید خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما