مرکز خرید کشمش بی دانه

کشمش بی دانه، یکی از خشکبار محبوبی است که طرفداران خاص خود را دارد که از این کشمش می توان در غذاهای پلویی مثل عدس پلو استفاده کرد که به کشمش پلویی نیز معروف است، کشمش پلویی طعم و مزه خوب و مطلوبی دارد که نداشتن دانه آن سبب رضایت مشتریان می شود، مرکز خرید کشمش بی دانه، امروزه در تمامی شهر ها به وفور پیدا می شود.

مرکز خرید کشمش بی دانه

علت محبوبیت کشمش بی دانه زرد

علت محبوبیت کشمش بی دانه زرد

همان طور که می دانید، با توجه به این که انواع مختلف و بسیار انگور در کشورمان کشت می شود، به تبع آن کشمش های متنوعی نیز در بازار به فروش می رسد، کشمش سبز، مویز، شانی و کشمش زرد بی دانه و… از جمله انواع این محصول خوشمزه و مقوی است.

 

اگر بخواهیم از علت محبوبیت کشمش زرد بی دانه صحبت کنیم، شاید اولین دلیل این باشد که اکثر مردم دوست ندارند کشمشی در غذایشان باشد که دانه و هسته اش هنگام غذا خوردن احساس ناخوشایندی در آن ها ایجاد کند.

 

علاوه بر این، از کشمش زرد در پخت انواع کیک ها و شیرینی های کشمشی استفاده می شود، روشن است که، استفاده از کشمش بی دانه و بی هسته بسیار مناسب تر برای کیک و شیرینی است؛ به نظر نمی آید هیچ کس دوست داشته باشد در کیک خود، دانه ی کشمش وجود داشته باشد.

 

کشمش زرد بی دانه خواص بی نظیری نیز دارد که باعث می شود طرفداران پروپاقرص داشته باشد که از جمله این فواید می توان به تقویت حافظه، تنظیم قند خون، کمک به لاغری و … اشاره کرد. با مصرف روزانه این میوه خشک شده ارزشمند، خود را در مقابل بسیاری از بیماری ها ایمن کنید.

بررسی قیمت کشمش بی دانه زرد

بررسی قیمت کشمش بی دانه زرد توجه داشته باشید که قیمت کشمش، با توجه به قیمت انگور، بالا و پایین می شود؛ علاوه بر آن، خشک کردن انگور، چه به روش سنتی در سایه و آفتاب، و چه به روش امروزی یعنی اضافه کردن تیزآب، هزینه هایی در پی دارد. از این رو، هنگام بررسی قیمت کشمش بی دانه زرد، باید قیمت انگور، هزینه خشک کردن، هزینه نگهداری کشمش توسط سردخانه و انباردارها، هزینه کارگر و البته دلالانی که این محصول بین آن ها خرید و فروش می شود را در نظر گرفت.

 

همان طور که می دانید، قیمت کشمش زرد بی دانه در شهری مثل کاشمر و بناب و ملکان که تولید کننده اصلی این میوه خشک شده مقوی است به مراتب مناسب تر و به صرفه تر از شهر بزرگی مثل تهران است. این محصول از کاشمر تا تهران، ممکن است دست چندین دلال و واسطه دست به دست شود و قیمتش بالاتر برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما