شرکت تامین کشمش ممتاز صادراتی

تاجر و یا شرکت بازرگانی در این مجموعه می تواند به صورت مستقیم از شرکت تولید و تامین انواع کشمش صادراتی با کیفیت ممتاز و یا حتی پایین تر خرید محصول مورد نیاز خود را درب کارخانه انجام دهد.

 

محصول تیزابی، مناسب برای صادرات ⇓

تامین کشمش ممتاز

تولید کشمش صادراتی

کشمش از جمله خشکباری می باشد که سالیانه میزان بسیار بالایی از آن برای صادرات استفاده می شود، هر چند که طی ۱۰ سال گذشته متاسفانه با بی تدبیری کامل، این محصول روز به روز مشتریانش در دنیا کمتر می شود به گونه ای که در حال حاضر به سختی جزء ۱۰ صادر کننده اول این محصول قرار می‌گیریم.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم که این مجموعه در آن کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد در زمینه کشمش صادراتی و داخلی در حجم وسیع کار کرده و تاجر و یا شرکت بازرگانی می تواند در این مجموعه با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه به صورت مستقیم وارد مذاکره شود.

 

کشمش صادراتی هم در کشورمان به دو دسته اصلی تقسیم می شود که یکی قلمی و کشیده است و مربوط به شمال شرق کشور و منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است و دیگری گرد و پلویی که بیشتر در شمال غرب کشورمان تولید شده و از آن برای صادرات و یا حتی فروش در بازار داخلی استفاده می کنند.

 

ویژگی مشترک همه آنها این است که محصول باید بی دانه و بی هسته باشد تا بتوان آن را برای صادرات مورد استفاده قرار داد و از طرفی اگر به مایع تیزآب آغشته شده باشد برای صادرات بسیار می‌تواند مناسب باشد چرا که می‌ توان آن را برای مدت طولانی تری در انبار و یا سردخانه دپو کرد.

محصول طلایی، مناسب برای صادرات ⇓

کشمش ممتاز صادراتی

فروش کشمش ممتاز جهت صادرات

اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشید به خوبی می‌ دانید که منطقه تاکستان استان قزوین که این مرکز در آن فعالیت دارد از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی است، به صورت کلی این محصولات را می‌توان در حجم بالایی صادر کرد و نگرانی هم بابت تأمین آن در طول سال وجود ندارد.

 

اما اگر قرار باشد به دو محصول اصلی صادراتی که بیشترین میزان صادرات انواع کشمش در کشورمان هم به خود اختصاص می‌ دهد اشاره کنیم لازم است نام کشمش طلایی و کشمش تیزابی را بیاوریم که این شهر آن را با کیفیت ممتاز تولید می کند.

 

در این مجموعه علاوه بر اینکه تولید محصولات اشاره شده با دقت دستگاه سورتینگ لیزر و یا ایکس ری که به تازگی در کارخانه تجهیز شده بار باکیفیت تقدیم مشتری می گردد بلکه فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز انجام می شود.

 

شما چه در داخل کشورمان باشید و چه نباشید پس از رایزنی های مختلف در مورد قیمت و کیفیت محصول با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی می توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت کرده و بار را یا درب کارخانه یا هر نقطه مرزی و یا حتی درب انبار خریدارتان تحویل بگیرید که در این صورت تمامی پروسه های صادرات اعم از بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را این مرکز برایتان انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما