فروش بهترین کشمش فله صادراتی

در این مرکز، فروش بهترین کشمش صادراتی فله به صورت تحویل درب کارخانه انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را جهت صادرات دارند می توانند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول تیزابی صادراتی با بالاترین کیفیت ⇓

فروش کشمش فله

تولید کشمش فله صادراتی

وقتی که بحث کشمش صادراتی پیش می آید باید بگوییم که منظور از نمونه فله آن چیست و چه کاربردی برای خریدار و تاجر دارد. خیلی راحت این پاسخ را خواهیم داد و آن این است که اگر کشمشی که کاملاً فرآوری شده و سورت شده است را قبل از عملیات بسته‌ بندی به مشتری تحویل دهیم به آن فله می گویند.

 

یعنی مشتری و تاجر قصد دارد این محصولات را در کارتون های خود پر شود که این کار را بر عهده کارخانه قرار خواهد داد و این مرکز تولیدی موظف است که نرخ کارتون را از قیمت نهایی کشمش کم کند.

 

روال تولید محصولات صادراتی در این مجموعه بر اساس انواع کشمش پلویی می باشد. به صورت کلی ما ۴ نوع کشمش پلویی داریم که در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود است که ۳ نمونه اول امکان فروش در بازارهای صادراتی را دارد و تمام نمونه های اشاره شده در این مجموعه تولید و بسته بندی خواهد شد.

 

اگر قصد خرید محصولات اشاره شده را به صورت فله ای و قبل از عملیات بسته بندی دارید وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفتید حتما باید این موضوع را عنوان کنید تا به این صورت قیمت درب کارخانه برایتان لحاظ گردد و مابقی هماهنگی ها، هنگام نوشتن قرارداد به نگارش درخواهد آمد.

محصول خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد مناسب برای صادرات ⇓

فروش کشمش صادراتی

فروش بهترین نمونه کشمش صادراتی

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده را دارد و طبیعتاً از باغداران و کشاورزان همین منطقه محصولات را در گونی که دارای دم، شاخه و خاک است خریداری کرده و در مجموعه خود کارهای فرآوری را روی آنها صورت می دهد.

 

همان گونه که در بالا عنوان شد محصول پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره بهترین محصولات صادراتی این منطقه و ایران می باشد که به ترتیب این محصولات کشمش طلایی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی نامیده می شود و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص در انبار دپو می گردد.

 

موضوع بسیار مهمی که در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰  درگیر آن هستیم و چه تولید کننده و چه خریدار به نوعی متضرر شده است بحث افزایش قیمت‌های بی جا و بی حساب و کتاب در مورد محصولات اشاره شده است به گونه ای که در برخی از محصولات بیش از ۱۰۰ درصد گران شده اند که این موضوع به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که بزرگترین آن نبود نظارت مسئولین و دلال های گردن کلفت محصولات باغدار و کشاورز است که خودشان با افراد بالادستی زد و بند دارند.

 

با این اوصاف نرخ محصولاتی که در بالا به آن اشاره کردیم که بهترین محصولات صادراتی کشورمان می‌باشد به ترتیب در اواسط دی ۱۴۰۰ در محصول طلایی کیلویی ۷۳۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت ملکان، محصول تیزابی کیلویی ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان با بهترین کیفیت ممکن و محصول خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد کیلویی ۳۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما