خرید و فروش کشمش سایه خشک پاک شده

خرید و فروش کشمش سایه خشک و آفتاب خشک به صورت فله ای و با دم و شاخه و نیز پاک شده دستی در این مرکز در حجم بالا انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت کیسه ای و در گونی دارند می توانند با واحد فروش این کارخانه ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش پاک شده

کشمش سایه خشک پاک شده

همانطور که از اسم این محصول پیداست کشمش سایه خشک محصولی است یا بهتر بگوییم انگوری است که در سایه قرار می گیرد و تبدیل به کشمش می شود به همین جهت نیز به آن سایه خشک می گویند که در انواع هسته دار و بی هسته موجود بوده و تقریباً اکثر مناطق تولید کننده انگور این محصول را نیز تولید می کنند اما در حجم بسیار کم.

 

اگر قرار باشد بین کشمش آفتاب خشک و این محصول تفاوت قائل شویم این است که در محصول سایه خشک به این جهت که به دور از آلودگی و برخورد با حشرات و حتی خاک می باشد ارزش بالاتری داشته و قیمت بالاتر آن نیز به همین جهت است اما در ماهیت آن که به صورت طبیعی محصول تولید می گردد هیچ تفاوتی وجود ندارد.

 

برخی از مشتریانی که با این مرکز تماس می‌گیرند به دنبال خرید کشمش ارگانیک هستند پس طبیعتا یکی از پیشنهادات، خرید همین محصول است و در ضمن دوست دارند که محصول در کارخانه فرآوری نشوند بلکه به صورت سنتی آماده گردد به همین جهت کارگری بر بالای سر این بار قرار می دهیم تا با دست خود این بار را تمیز کرده و در کیسه و گونی قرار دهد و به همان صورت نیز عرضه خواهد شد.

فروش کشمش سایه خشک

خرید و فروش انواع کشمش

مشتری علاوه بر اینکه امکان خرید کشمش سایه خشک در این مرکز با همان شرایطی که در بالا اشاره شد را دارد بلکه خرید انواع کشمش برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی را نیز داشته که می توان به کشمش پلویی، کشمش گلدن انگوری و کشمش تیزابی اشاره نمود.

 

مرکزیت این سایت در تاکستان قزوین بوده و حدود چند سالی می باشد (سال ۹۴) اقدام به تاسیس کارخانه کشمش نموده و محصولات را با بهترین دستگاه‌های ممکن فرآوری و بسته‌بندی می‌کند و با تأسیس سایت های متعدد به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات خود کرده و بار را به سراسر ایران انتقال می دهد.

 

شما در این مرکز می توانید مستقیماً با مدیر فروش کارخانه صحبت کرده و علاوه بر استعلام‌ قیمت ثبت سفارش نموده و یا حتی مشاوره به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است اگر قصدتان خرید انواع کشمش به صورت فله ای است آنها را باید در کیسه و گونی که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو می باشد خریداری نمایید ولی اگر به دنبال خرید کشمش فرآوری شده هستید بهتر است که بدانید آنها را در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخلی و ۱۰ کیلویی برای صادرات و بسته بندی می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما