سفارش خرید کشمش سایه خشک

استفاده از روش های مختلف سنتی و صنعتی برای تولید کشمش موجب شده این محصول با قیمت و کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه شود؛ سفارش خرید کشمش سایه خشک که از محصولات کاملا طبیعی و بهترین نمونه های کشمش می باشد، از طریق همین مرکز امکان پذیر است.سفارش خرید کشمش سایه خشک

خصوصیات بهترین کشمش سایه خشک

خصوصیات بهترین کشمش سایه خشک وقتی صحبت از بهترین کشمش به میان می آید، حتما کشمش سایه خشک یکی از گزینه های مطرح در ذهن مشتریان یا فروشندگان باتجربه می باشد زیرا تمام خواص میوه درخت انگور را با خود به همراه دارد و طبیعی بودن را می توان از بارزترین ویژگی های این محصول دانست.

از خصوصیات کشمش سایه خشک درجه یک می توان به یکنواختی رنگ و کم بودن تعداد نمونه های نارس، لهیده، شکرک زده یا دم دار اشاره کرد.

انگور عسکری از بهترین نمونه انگورهایی است که برای سایه خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد و سرشار از انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی است که شامل مواردی همچون ویتامین A، ویتامین های گروه B، ویتامین E، کلسیم، پتاسیم و فسفر است.

کشمش سایه خشک به علت طبع گرم خود، برای تقویت حافظه، قلب و کبد بسیار مفید است و از خواص درمانی بی نظیر آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیشگیری از بروز اشتهای کاذب و کاهش وزن
  2. تامین ویتامین D و جلوگیری از پوکی استخوان
  3. دفع سموم بدن و جلوگیری از سرطان
  4. کاهش فشار خون بالا
  5. تقویت دستگاه گوارش
  6. کاهش کلسترول بد خون و پیشگیری از بیماری های قلبی

مراکز تولیدی کشمش سایه خشک

مراکز تولیدی کشمش سایه خشک مراکز تولیدی کشمش سایه خشک به صورت سنتی فعالیت گسترده ای در شهرهای مختلف کشور دارند اما به علت این که پاسخگوی نیاز مشتریان نمی باشند، تعداد زیادی کارگاه و کارخانه صنعتی نیز در زمینه تهیه این محصول فعالیت می کنند.

استان مرکزی، قزوین، زنجان، همدان، فارس و بسیاری از استان های دیگر کشور در زمینه تولید انواع مختلف انگور فعالیت گسترده ای دارند و طبیعی است که تعداد زیادی مراکز تولید، فرآوری و بسته کشمش سایه خشک در این استان ها وجود داشته باشند.

قرار دادن انگورهای بی دانه در معرض حرارت پایین، زیر سایه و هوای خنک، باعث ایجاد کشمش سبز معمولی می شود که در بازار با نام سایه خشک شناخته می شود.

زمان لازم برای تولید این نوع کشمش، بستگی به شرایط آب و هوایی دارد اما به طور متوسط حدود یک ماه طول می کشد که نسبت سایر روش ها بسیار طولانی می باشد اما علت پرفروش بودن و محبوبیت آن را می توان ارگانیک بودن دانست.

کشورهای عراق، امارات، روسیه، اسپانیا، اکراین و ترکیه را می توان از بازارهای هدف کشمش سایه خشک ایرانی دانست و برای این که شرکت های صادرکننده، این محصول را زیر قیمت بازار خریداری کنند، سفارشات خود را به صورت عمده و مستقیم به مراکز تولیدی ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما