خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران

خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران در این مرکز مهیا شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و ثبت سفارش نمایند.

محصول پلویی آفتابی، فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی عمده

تولید کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی چه به صورت بی دانه و چه به صورت دانه دار، پر حجم ترین میزان تولید در بین انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود چرا که تقریباً در همه مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول را تولید می کنند.

 

از این جهت کشمش آفتابی میزان تولیدش بالاست چون برای آن هزینه ای صورت نمی‌گیرد، کافیست وقتی که انگور در شهریور ماه هر سال چیده شد آن را بر روی زمین که ممکن است کف همان باغ یا بر روی آسفالت باشد تن کنند تا نور خورشید آنرا که دو الی سه هفته طول بکشد

 

اما اگر قرار باشد برترین تولیدات مناطق مختلف کشورمان را در زمینه این محصول نام ببریم باید به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس اشاره کنیم که بین این ها هم اگر قرار به مقایسه کیفی باشد تولیدات تاکستان سرآمد سایر مناطق در ایران خواهد بود.

 

محصول تاکستان علاوه بر اینکه از نظر شیرینی در ایران بالاترین رتبه را به خود اختصاص می دهد بلکه از نظر ظاهر محصول نیز بسیار سرخ تر از تولیدات ملایر می باشد و به همین جهت مشتری همیشه اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصولات است قطعاً از کشمش تاکستان خرید خود را انجام می دهند.

محصول فله ای آفتابی موجود در کیسه و گونی ⇓

خرید عمده کشمش

خرید درب کارخانه کشمش آفتابی

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌رساند برای صادرات نیز آنها را بسته بندی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم بارگیری و ترانزیت می کند.

 

کشمش آفتابی هم که در بالا به آن پرداخته شد به دو صورت در بازار ایران یافت می شود یکی زمانی است که آن را به همان صورت فله‌ ای که انگور خشک شده در درون کیسه و گونی می ریزند و به فروش می رسانند و دیگری زمانی است که آن را به کارخانه آورده روی خط تولید ریخته تا کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام گیرد که در این صورت تبدیل به کشمش پلویی سرخ رنگ می شود.

 

بسته بندی محصول آفتابی فله ای به صورت کیسه ای بوده که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن خواهد بود و بسته بندی خروجی آن در خط تولید یا همان کشمش پلویی کارتونی بوده و ۹ کیلویی لحاظ خواهد شد که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش خالص در آن قرار دارد.

 

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم و از شروع فصل تا به اکنون که حدود دو ماه و نیم از آن می گذرد رشدی ۶۰ الی ۱۰۰ درصدی را در بین انواع کشمش مشاهده می کنیم، قیمت محصول پلویی کارتونی ۴۰۰ هزار تومان و کشمش آفتابی که در کیسه بسته بندی آن انجام می گیرد کیلویی ۳۰ هزار تومان فاکتور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما