تولید عمده کشمش طلایی صادراتی

تولید عمده کشمش طلایی صادراتی در این مجموعه انجام می شود و علاوه بر آن کار فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز انجام گرفته و مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه ثبت سفارش به هر میزان داشته باشند.

 

محصول طلایی در کارتون ۵ کیلویی صادراتی ⇓

تولید کشمش صادراتی

تولید عمده انواع کشمش

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و مشتریان چه در داخل کشور باشند و چه در خارج از آن می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه علاوه بر استعلام قیمت به روز و دریافت مشاوره، ثبت سفارش نمایند.

 

همانطور که مستحضر هستید این منطقه در زمینه تولید انواع کشمش پلویی که چهار رنگ مختلف از آن در کشورمان موجود است تخصص و تبحر دارد و رنگهای اشاره شده شامل زرد، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز می باشد که همگی بی دانه و بی هسته هستند.

 

نکته جالب آنکه تمام کشمش‌ های اشاره شده از یک نوع انگور به دست می آید که در واقع همان انگور بیدانه است و به علت شیوه های متفاوت تولید و فرآوری دارای رنگ های متفاوتی هستند که همین موضوع باعث گردیده مشتریان مختلف و البته قیمت های متفاوتی هم به خود اختصاص دهند.

 

انواع محصولات پلویی هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن‌ ها می‌توان به عنوان کشمش صادراتی هم یاد کرد که در حجم وسیع هم در این شهر تولید می شود و نگرانی بابت تامین آن در طول یک سال کامل کشمشی وجود ندارد.

محصول طلایی بارگاهی تاکستان (راست) و ملایر (چپ) ⇓

کشمش طلایی صادراتی

تولید و فروش مستقیم کشمش طلایی

یکی از محصولات پلویی که در بالا به آن اشاره شد، رنگ زرد دارد در واقع همان کشمش طلایی است که برای صادرات بسیار مناسب بوده و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از مشتریان اصلی و حجم بالای این محصول هستند.

 

کشمش طلایی هم به دو صورت در کشورمان تولید می شود که یک حالت زمانی است که وقتی به آن مایع تیزاب می زنند بر روی زمین پهن کردند تا خشک شود آن را در درون سبدهای مخصوص ریخته و اطراف آن دود گوگرد می زنند که در این صورت محصول یکنواختی از نظر رنگ تشکیل نمی‌ شود و در ملایر استان همدان به این صورت محصول را تولید می‌ کنند.

 

اما حالت بعد زمانیست که وقتی کشمش به مانند بالا پس از آغشته کردن مایع تیزاب تولید شد آن را از بارگاه و داربست های بزرگ آویزان کرده و سپس به آن دود گوگرد می زنند که در اینصورت محصول یکنواختی از نظر پخش رنگ زرد تولید خواهد شد که در بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین به این صورت آن را تولید می‌ کنند.

 

اگر جنس باکیفیت برای بازارهای حساسی مانند کویت یا قطر بخواهید قطعاً باید کشمش طلایی را به همان صورت بارگاهی خریداری کنید در غیر اینصورت برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، بلاروس و یا حتی روسیه تولیدات ملایر به علت دارا بودن قیمتی پایین‌ تر بسیار مناسب خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما