خرید کشمش طلایی با قیمت کارخانه

خرید کشمش طلایی زرد با قیمت کارخانه در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را در قالب بسته بندی کارتونی دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول طلایی تاکستان قزوین که از بارگاه تولید می شود. ⇓

قیمت کشمش طلایی

کشمش طلایی اعلا

کشمش طلایی یا کشمش گلد از بهترین محصولات صادراتی کشورمان محسوب می شود و این نوع محصول که به واقع پلویی محسوب می شود باید به صورت بی دانه و بی هسته باشد و سایز آن حدود ۱۰ میل بوده و هر چقدر رنگ زرد در میان دانه های موجود در یک کارتون بیشتر باشد نرخ آن نیز گران تر خواهد بود.

 

دو سبک متفاوت برای تولید این محصول وجود دارد، در واقع انگور این کشمش یک نوع است. این دو سبک متفاوت باعث می‌ شود کیفیتهای متفاوتی از دل آن بیرون بیاید یک نمونه زمانی است که انگور را پس از آغشته کردن به مایع تیزاب از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن گوگرد می‌ زنند، اما دیگری زمانی است که پس از آغشته کردن به تیزاب آن را در درون سبد ریخته و به اطراف آن گوگرد آغشته خواهند کرد که در این صورت کیفیت محصول مناسب نخواهد شد.

 

روش اول از تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین است (لازم به ذکر است که تاکستان دو سه سالی است که به مانند استان آذربایجان این محصول را از بارگاه تولید می کند) و روش دوم از تولیدات ملایر استان همدان است. طبیعتاً شمای مشتری اگر به دنبال خرید کیفیت بالای این محصول باشید باید از مناطقی خریداری کنید که محصول را از طریق بارگاه تولید می‌ کنند و اگر کیفیت متوسط و قیمت پایین آن را در نظر داشته باشید تولیدات ملایر به شما توصیه می شود.

محصول طلایی ملایر که کیفیت متوسط دارد و قیمتی پایین. ⇓

کارخانه کشمش طلایی

خرید درب کارخانه کشمش

این امکان در مجموعه تولیدی کشمش آراد برای مشتری فراهم است که بتواند درب کارخانه قیمت گرفته و خرید خود را به همین صورت بارگیری کند و همان طور که مستحضر هستید این مجموعه در تاکستان استان قزوین تولید این محصولات از جمله کشمش طلایی را در اختیار دارد.

 

کشمش طلایی برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آنها صورت خواهد گرفت. روی بسته بندی آنها هیچ شماره تماس و راه ارتباطی دیگری وجود ندارد تا شمای مشتری نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید.

 

موضوع بسیار مهمی که در حال حاضر وجود دارد این است که از شروع فصل که حدود دو ماه و نیم از آن می گذرد تا به الان که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش رشد بسیار بالایی را تجربه کرده و همین امر باعث شده که متاسفانه حتی کارخانه‌ دار ها هم برای اینکه قیمت خروجی محصول خود را پایین بیاورند در میان بار خود قاطی می کنند که در پایین توضیح آن را خواهیم داد:

 

به عنوان مثال کشمش طلایی که به صورت بارگاه تولید شده است و در بهترین کیفیت ممکن، در حال حاضر کیلویی ۷۵ هزار تومان باید قیمت آن باشد در صورتی که برخی از کارخانه داران در بناب و ملکان و همچنین تاکستان گاهی اوقات به مشتری خود قیمت ۶۷۰۰۰ تومان را می دهند. وقتی نمونه بار از این عزیزان به صورت نامحسوس دریافت شد متوجه موضوع جالبی شدیم که در میان بار، محصول ملایر که قیمتی پایین تر و طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر هم دارد قاطی شده است و همین امر باعث گردیده نرخ خروجی محصول حدود ۱۰ درصد ارزان تر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما