آخرین قیمت کشمش پلویی صادراتی

اگر به دنبال تهیه کشمش پلویی صادراتی هستید می توانید آخرین قیمت آن را از این مرکز تولید استعلام کرده و در صورت تایید اقدام به خرید درب کارخانه داشته باشید. بهترین تولیدات تاکستان قزوین در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می گردد.

 

کشمش پلویی زرد ⇓

قیمت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی صادراتی

اگر در زمینه انواع کشمش فعالیت دارید باید بدانید که بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به انواع کشمش پلویی می‌ باشد که منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید آن بیشترین حجم را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

 

اگر مشتری شما در آن طرف مرزها به دنبال خرید محصول باکیفیت است که حاضر است مبلغ آن را بپردازد قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت اگر به دنبال تهیه کشمش برای کشورهایی مانند بلاروس، اوکراین، عراق، سوریه، بلغارستان و نظیر آن هستید کشمش ملایر به شما توصیه می شود.

 

در ایران چهار رنگ مختلف از کشمش پلویی را در اختیار داریم که شامل زرد یا طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و در انتها سرخ می باشد که همگی باید بی‌ دانه یا بی هسته باشند تا بتوان آنها را صادر نمود، تقریباً هیچ کشوری وجود ندارد که نمونه هسته‌ دار این محصولات را خریداری کنند.

 

این مجموعه هم در تاکستان واقع شده و طبیعتا از محصولات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی استفاده می کند. اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت هستید، یکی از مجموعه‌هایی که امکان تامین خواسته شما را تا حجم ۲۵۰ تن در ماه را دارد همین مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد.

کشمش تیزابی یا سلطانی ⇓

قیمت کشمش صادراتی

آخرین قیمت انواع کشمش

در حال حاضر که در اواسط مهرماه ۱۴۰۰ هستیم، تقریباً هر محصولی در ایران از سال گذشته تا اکنون بیش از ۵۰ یا حتی ۱۰۰ درصد رشد قیمت داشته اما تنها محصولاتی که نرخ آن رشد چندانی نداشته، کشمش است.

 

به عنوان مثال کشمش تیزابی که همان قهوه‌ای روشن است است سال گذشته کیلویی ۲۶ هزار تومان فاکتور می شد آن هم برای صادرات، در حالی که در حال حاضر هر کیلو محصول اشاره شده به ۳۳۵۰۰ تومان رسیده است حال خودتان محاسبه کنید که این افزایش قیمت تا چه اندازه بوده است. تنها محصولی که در حال حاضر قیمت آن نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد داشته و بیشترین افزایش قیمت نیز به همین محصول اطلاق می گردد کشمش پلویی زرد یا طلایی می باشد که شاید همین افزایش قیمت کار را برای صادرات آن سخت کند.

 

مجموعه تولیدی آراد علاوه بر اینکه هر چهار نوع کشمش پلویی را برای صادرات در اختیار دارد و می تواند درب کارخانه به مشتری خود قیمت دهد بلکه می تواند صادرات صفر تا صد آنها را تا زمانی که بار به دست مشتری برسد انجام داده تا مشتری نگرانی بابت اینکه چه پروسه‌ های ممکن است محصول اشاره شده داشته باشد تا به دست خریدارش برسد، نداشته باشد.

 

متاسفانه به علت نوسانات قیمت هر نوع محصولی از جمله کشمش که عموما افزایشی هم هست نمی توان قیمت قطعی را در سایت‌ ها عنوان کرد به همین جهت شماره تماس مدیر فروش مجموعه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده تا شما با ایشان ارتباط بگیرید و بتوانید به روز استعلام قیمت نمایید و یا اقدام به دریافت مشاوره داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما