مرکز پخش کشمش تیزابی بناب

کشمش تیزابی بناب، یکی از اصلی ترین معاملات خرید کشمش، در ایران محسوب می شود. حال این سوال پیش می آید که کشمش تیزابی چیست؟

 

کشمش تیزابی به دانه هایی از انگور گفته می شود، که اصطلاحا تیزاب خورده باشند، برخی نیز می گویند که کشمش تیزابی کشمشی است که، با تیزاب خشک شده باشد. میزان خرید این نوع کشمش در کشور ما بسیار زیاد است، زیرا در صنایع غذایی به وفور از کشمش تیزابی استفاده می شود.

مرکز پخش کشمش تیزابی بناب

معرفی بهترین کشمش تیزابی بناب

معرفی بهترین کشمش تیزابی بناب

بناب یکی از شهرهای اقتصادی استان آذربایجان شرقی است. در این شهر انواع مختلف کشمش خرید و فروش می شود، ولی کشمش تیزابی با حجم بالایی در بناب تولید و به فروش می رسد. کشمش های تولید شده در بناب طرفداران زیادی دارد، دلیل این امر کیفیت بالای این محصول می باشد. در واقع کشمش تیزاب بناب به دلیل اندازه و مزه ی خوبش، شهرت پیدا کرده است.

 

بهترین کشمش تیزابی، کشمشی است که اندازه ی بزرگی داشته باشد و از طعم خوبی برخوردار باشد. کیفیت کشمش تیزابی بناب به قدری بالاست که می توان اقدام به صادرات این محصول نمود. همان طور که می دانید کشمش تولید شده در تاکستان قزوین هم  شهرت زیادی دارد ولی، کشمش هایی که در بناب تولید می شوند، قیمت پایین تری نسبت به تاکستان دارند.

 

خوب است بدانید که استفاده از تیزاب در کشمش ها، از مزه و بوی کشمش کم می کند و علاوه بر این سبب کم شدن کیفیت کشمش می شود. ظاهر کشمش های تیزابی به گونه ای است که آن ها را از دیگر کشمش ها متمایز می کند. سطح این نوع از کشمش ها براق و تا حدودی روغنی می باشد.

قیمت روز کشمش تیزابی بناب

قیمت روز کشمش تیزابی بناب

قیمت کشمش تیزابی هم مانند هر محصول دیگری کاملا وابسته به نوع و کیفیت کشمش می باشد. کشمش های تیزابی بناب دارای دو نوع درجه ی یک و دو می باشند. بسته به این که در خرید کشمش از چه روشی استفاده نمایید به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

 

با خرید مستقیم از کارخانه ی تولید کننده ی کشمش می توانید این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید. هم چنین اگر کشمش را به صورت فله ای خریداری کنید پول کم تری پرداخت خواهید کرد. نوع بسته بندی کشمش هم از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشمش تیزابی است.

 

علاوه بر همه ی این موارد، این که شما کشمش را از چه محلی تهیه می کنید رابطه ی مستقیم با قیمت آن دارد. به عنوان مثال اگر از بناب که مهد کشمش تیزابی محسوب می شود، این محصول را خریداری نمایید، نسبت به محل های دیگر قیمت کم تری پرداخت خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما