لیست قیمت کشمش پلویی زرد ۱۴۰۱

جهت استعلام لیست قیمت کشمش پلویی زرد ۱۴۰۱ می توانید با شماره تماس های مدیر فروش کارخانه که راه های ارتباطی ایشان در پایین صفحه قرار گرفته تماس حاصل کنید و در صورت تایید، ثبت سفارش را هم به صورت حضوری یا به صورت غیر حضوری انجام دهید.

کشمش پلویی زرد

یکی از انواع کشمشی که در ایران تولید می شود و فقط برای صادرات از آن استفاده می گردد کشمش پلویی زرد نام دارد که بیشترین مقصد تجاری آن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و آفریقایی می باشد.

از این جهت که به این محصول دود گوگرد فراوانی زده می شود و کاملا زرد و طلایی به نظر می رسد کشمش زرد می گویند و چون در ادامه، سایز محصول به گونه ای است که برای طبخ در کنار برنج هم از آن استفاده می کنند واژه پلویی هم به آن اضافه خواهد شد.

کشمش پلویی زرد

مشخصه کشمش پلویی زرد

به صورت کلی این محصول باید چهار ویژگی داشته باشد تا بتوان آن را با نام کشمش پلویی زرد نامید اما آن ویژگی ها عبارتند از:

  1. بی دانه و بی هسته باشد.
  2. سایز آن نهایتا ۱۰ میل باشد که توسط دستگاه سورتینگ در خط تولید کارخانه این کار صورت می گیرد.
  3. ظاهر محصول همانطور که از نامش پیداست باید زرد و طلایی رنگ باشد و هر چقدر از میزان رنگ زرد کاسته گردد یعنی کیفیت کشمش پایین است.
  4. چون برای مصارف پلویی از آن استفاده می کنند شکل کشمش باید به صورت گرد یا بیضی باشد نه قلمی و کشیده.

مشخصه کشمش پلویی زرد

نرخ های ۱۴۰۱ کشمش زرد در ایران

ابتدا لازم است که این مورد گفته شود که دو نوع از این محصول در کشورمان بوجاری و بسته بندی می شود که یکی مربوط به ملایر استان همدان است که کیفیت تولیدات این منطقه خیلی بالا نیست و قیمتی ارزان تر دارد و دیگری به صورت بارگاهی تولید می‌شود و در مناطقی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین آن را به این صورت تولید می کنند که کیفیتی بالا داشته و طبیعتا قیمتی گران تر هم دارد.

در حال حاضر کشمش پلویی زرد بارگاهی در بهترین کیفیت خود کیلویی ۶۵,۰۰۰ تومان فاکتور می شود که اگر به دنبال خرید جنس ملایری هستید کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می گردد.

نرخ های ۱۴۰۱ کشمش زرد در ایران

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

این شرایط برای شمای یک مشتری در این مجموعه فراهم شده تا بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهید که این خرید می تواند به صورت حضوری پس از مشاهده جنس در کارخانه باشد که همان زمان اگر بار در انبار بود پرداختی را انجام می دهید و بارگیری می کنید اگر هم موجود نبود ۲۰ درصد از کل معامله، از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار آماده شد از شما گرفته می شود.

لازم به ذکر است کارتون های صادراتی این مجموعه به صورت ۱۰ کیلویی پنج لایه بوده و بر روی این بسته بندی ها هیچگونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا نگرانی از این بابت داشته باشید تا مبادا از مشتری خود دور بخورید و بتواند ما را پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما