قیمت فروش مویز مرغوب ایرانی

جهت خرید مویز مرغوب ایرانی و استعلام قیمت فروش این محصول می توانید با راه های ارتباطی که در پایین قرار گرفته شده تماس حاضل نمایید و این محصولات را در قالب بسته بندی کیسه ای و در کارتون درب کارخانه و یا غیر حضوری تحویل بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

مویز رطبی هسته دار ⇓

قیمت مویز ایرانی

تولید مویز در ایران

یکی از انواع خشکبار که در کشورمان هم تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده انگور تولید می شود، مویز نام دارد که این نوع محصول را بیشتر برای بازار داخل عرضه می کنند تا بحث صادرات، که از مناطق مهم تولیدکننده آن می توان به منطقه دشمن زیاری و داراب استان فارس، منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، کاشمر استان خراسان و سردشت استان کردستان اشاره نمود.

 

به صورت کلی ما سه نمونه مویز در سرتاسر دنیا موجود داریم که شامل:

  1. مویز قرمز هسته دار یا دانه دار
  2. مویز سیاه هسته دار
  3. و مویز سیاه بدون هسته

که مشتریان محصول سوم به علت این که دارای خواص و فواید بیشتری برای بدن است بیشتر بوده که البته باعث می شود قیمت آن نیز گران تر از مابقی محصولات باشد.

 

اما مشکلی که ما در ایران داریم این است که میزان تولید محصول سوم بسیار کم است و مشتریان آن زیاد، به همین جهت برای تامین نیاز این عزیزان نیاز هست که این محصولات از دو کشور ازبکستان و افغانستان وارد شوند. دو نمونه فوق را ما در ایران با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم که از سایز ۸ میل شروع شده و تا ۱۵ میل هم ممکن است ظاهر آن کشیده شده باشد و البته دارای طعم و مزه شیرین و خوشمزه هم می باشد.

مویز وادراتی ازبک ⇓

فروش مویز مرغوب

قیمت مویز ایرانی

انواع مویز به مانند کشمش از چهار طریق آفتاب خشک، سایه خشک، تیزاب خشک و در انتها مکانیزه تولید می‌شوند اما به صورت کلی مردم بیشتر مایل هستند که نوع طبیعی این محصول را خریداری کنند که همان سایه خشک یا آفتاب خشک می باشد و محصولاتی که مکانیزه و یا با تیزاب خشک شده باشند بیشتر برای صادرات مناسب هستند تا بازار داخل.

 

نکته مهم دیگر ممکن است مویز هم به صورت کیسه‌ای به فروش رود که دارای دم و شاخه است است و هم به صورت فرآوری شده در کارتون که فرآوری آن حداقل در این مجموعه به صورت سنتی و با دست کارگر انجام می گیرد چیزی که مشتری بسیار از این موضوع راضی می باشد.

 

متاسفانه به علت نوسانات شدید قیمت که البته اکثرا افزایش است تا کاهش، شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و استعلام به روز قیمت نمایید چون اگر قیمتها درج گردد باعث اشتباه خریدار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که علاوه بر این که مویز فخری، مویز شانی، رطبی و بش از تولیدات ایران در این مجموعه موجود است بلکه امکان خریداری دو محصول وارداتی که در بالا به آن پرداخته شد هم در این مجموعه با قیمت مناسب وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما