فروش تضمینی مویز شانی عمده

مویز نوعی خشکبار بسیار پرخاصیت و خوشمزه است. مویز انواع مختلفی دارد و در کیفیت های گوناگونی در بازار موجود است. یکی از بهترین انواع مویز، مویز شاهانی یا شانی است. این محصول به صورت بسته بندی شده، به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. جهت خرید با ما همراه باشید.

فروش تضمینی مویز شانی عمده

کیفیت انواع مویز شانی عمده

کیفیت انواع مویز شانی عمده

انگور انواع مختلفی دارد. انگور شانی یکی از انواع آن است که دانه های گرد درشت و تیره رنگ (زرشکی- بنفش) و خواص فوق ‌العاده ای دارد. دانه های این نوع انگور، دارای پوست ضخیم و گوشت سفتی هستند و گونه های مختلف آن دانه دار یا بی دانه می باشند.

 

همانطور که می‌دانید مویز، یکی از فرآورده های انگور است. برای تهیه مویز، انگور تازه را به روش های گوناگون خشک می کنند. از خصوصیات بهترین انواع مویز می توان به تازگی، رنگ تیره، درشتی، شیرینی، پر گوشتی و کم دانه بودن آن ها اشاره کرد.

این خشکبار از گذشته های دور به صورت آجیل استفاده می شده است. مویز معمولا به رنگ های قرمز یا سیاه موجود است. جالب است بدانید که مویز شانی مرغوبترین نوع مویز می باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد.

 

مویز سرشار از خاصیت است و مصرف آن برای حفظ سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری ها بسیار مفید است. برخی افراد معتقدند که خواص مویز حتی از خود انگور نیز بیشتر است. از نظر طب سنتی مویز طبع گرم و تر دارد. خوردن مویز موجب تصفیه خون، حفظ جوانی پوست، جلوگیری از ریزش و سفید شدن مو، درمان پوکی استخوان، درمان کم خونی، افزایش قدرت حافظه و یادگیری، رفع بلغم، درمان ناراحتی های دستگاه گوارشی، خوشبو شدن دهان، درمان افسردگی و … می شود. در روایات اسلامی نیز به خوردن کشمش مویز تاکید شده است. البته در مصرف آن باید اصل اعتدال را رعایت نمود.

خرید عمده مویز شانی بسته‌بندی

خرید عمده مویز شانی بسته‌بندی

کشور ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع مویز می باشد. این محصول به صورت فله و یا بسته بندی شده به فروش می رسد.

قیمت انواع مویز با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود؛ به عنوان مثال میزان کیفیت، نوع انگور، روش خشک کردن و تهیه مویز و … برخی از عوامل تاثیرگذار در قیمت آن است.

 

مشتریان عمده این محصول خشکبار فروشی ها، فروشگاه ها، کارخانه های مواد غذایی، شیرینی فروشی ها و … هستند. هنگام خرید مویز، لازم است توجه شود که محصول کاملا سالم، تمیز، بدون کپک و دارای رطوبت کافی باشد. افرادی که قصد خرید مویز شانی عمده را دارند و یا می خواهند از قیمت آن آگاهی یابند، کافی است تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما