عرضه انواع کشمش عسگری فله

کشمش محصول میوه ی انگور است که انواع مختلفی دارد و به روش های مختلف تولید می شود. این محصول سرشار از خاصیت است و در دسته خشکبار قرار می گیرد و جزو جدانشدنی آجیل است. کشمش عسگری از انگور عسگری حاصل می شود و دو نوع هسته دار و بدون هسته دارد و به دو شکل سورت شده و کارتونی و فله به فروش می رسد. عرضه انواع کشمش عسگری فله با قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به نوع بسته بندی آن انجام می شود.

عرضه انواع کشمش عسگری فله

خصوصیات انواع کشمش عسگری فله

خصوصیات انواع کشمش عسگری فله کشمش عسگری به دو شکل فله و بسته بندی ارائه می شود . نوع بسته بندی آن سورت شده و شسته شده است، دم و شاخه ندارد و کاملا یک دست است و معمولا در بسته بندی های ده کیلویی وجود دارد، اما کشمش بی دانه و دانه دار عسگری فله در گونی قرار دارد و همراه با دم و شاخه است، با این حال از لحاظ اقتصادی برای خریدار به صرفه تر است.

 

این نوع کشمش بسیار خوشمزه و شیرین است و به روش های آفتابی، تیزابی و سایه خشک تولید می شود. نوع سایه خشک و آفتابی آن چون ارگانیک است و مواد شیمیایی در تولید آن نقش نداشته است، طرفدار بیشتری دارد.

 

کشمش عسگری سرشار از آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم و فیبر است و برای درمان  انواع بیماری های عفونی، یبوست، تقویت کلیه، کبد و معده، پوکی استخوان، تقویت چشم و بینایی، کاهش استرس و غیره مفید است. این کشمش طبع گرمی دارد و برای افراد سرد مزاج مفید است و همچنین یک میان وعده بسیار مفید و مقوی برای تمام سنین است.

صادرات انواع کشمش عسگری فله

صادرات انواع کشمش عسگری فله کشمش بخش جدانشدنی آجیل و خشکبار است و انواع مختلف آن در انواع پلو و دسر و کیک و غیره به کار می رود. از این رو از فروش بالایی برخوردار است. ایران از برترین های تولید کشمش درجه یک در جهان است و تقریبا هفتاد درصد این محصول صادر می شود. البته هر نوع انگوری برای تولید کشمش صادراتی مناسب نیست. نوع صادراتی این خشکبار باید گوشتی، نرم، شیرین و خوشمزه باشد.

 

انواع کشمش عسگری با دارا بودن این ویژگی ها مناسب صادرات است. صادرات کشمش عسگری فله بسیار ارز آور و پر رونق است. کشمش فله عسگری حتما دارای مقداری ضایعات است که از ضایعات آن نیز استفاده ی زیادی می شود، مثلا به عنوان غذای زنبور عسل و غذای دام به کار می رود. تجارت این محصول نیاز به سرمایه ی زیاد ندارد، در حالی که  بسیار پر سود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما