ضایعات کشمش یا کشمش سرکه ای را از کجا خرید کنیم؟

اگر به دنبال خرید کشمش سرکه‌ ای یا ضایعات کشمش هستید بدانید که یکی از مجموعه‌ هایی که می‌ توانید خرید خود را از آن به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری کنید مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین است.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش

یکی از انواع کشمش‌ هایی که در کارخانه‌ های بوجاری کشمش تولید می‌ شود محصول سرکه‌ ای یا همان ضایعات کشمش می‌ باشد که مصارف خاص خود را دارد و در هر کارخانه‌ ای هم می‌ توانید آن را پیدا کنید و به صورت کلی به هر محصولی که از درجه ۲ به پایین‌ تر باشد را به ترتیب اولویت و درجه‌ بندی کیفی کشمش سرکه‌ ای و ضایعات کشمش می‌ گویند که طبیعتاً هر چقدر مرغوبیت آن بالاتر باشد قیمتش بالاتر و هر چقدر مرغوبیتش پایین‌ تر باشد قیمتش پایین‌ تر خواهد بود.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید آن کشمش‌ هایی که باغدار و کشاورز آن را تولید می‌ کنند یعنی در واقع همان انگور خشک شده آن را درون کیسه و گونی ریخته و برای بوجاری و فرآوری به کارخانه‌ ها می فروشند، وظیفه کارخانه‌ ها شستشو، دم‌ گیری، سورت کردن کشمش‌ ها می‌ باشد که مهمترین قسمت هر خط تولید کارخانه هم دقیقاً همان دستگاه سورتینگ کارخانه بوده که ممکن است لیزری، دوربینی و یا کالر سورتر باشد و این واحد کار درجه‌ بندی کشمش‌ ها را انجام می‌ دهد و آن محصولاتی را که در قالب کشمش‌ های درجه ۲ به پایین است را به کنار می‌ زند، عموماً این محصولات در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌شوند و در میان آنها ممکن است هسته‌ دار، بی هسته، ریز یا درشت مخلوط باشد.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

اما توجه داشته باشید اگر قرار به فرآوری کشمش آفتابی باشد طبیعتاً ضایعاتی که تولید می‌ شود از نوع ۱۰۰ درصد آفتابی خواهد بود که ممکن است درونش غوره باشد یا نباشد اگر ورودی تیزابی یا انگوری باشد به ترتیب خروجی محصول هم تیزابی و انگوری خواهد شد که برخی از کارخانه‌ ها تمامی آنها را با هم قاطی و مخلوط می‌ کنند و در قالب یک نوع کشمش حتی صادرات آن را هم ممکن است انجام دهند. اما به صورت کلی ضایعات به غیر از آفتابی برای مصارف قنادی مورد استفاده قرار می‌ گیرد یعنی تولید کیک و کلوچه و شیرینی و نظیر این‌ ها و ضایعات آفتابی باشد فقط و فقط برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد محصولی که کاملا تمیز شده است و گوشت کشمش در آن لحاظ شده و حداقل در این مجموعه غوره ۱۰۰ درصد از آن گرفته می‌ شود.

ضایعات مخلوط که برای صادرات مناسب می باشد. ⇓

کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش

از کجا می توان ضایعات کشمش تهیه کرد؟

تقریبا تمام کارخانه‌ های کشمش در ایران ضایعات کشمش در اختیار دارند و آنها را به فروش می‌ رسانند حال یا به صورت بسته‌ بندی کیسه‌ ای و درگونی و یا به صورت بسته‌ بندی کارتونی، این دیگر بسته به نوع سفارش شما دارد. گر جنس مرغوب و قند بالای آنها را می‌ خواهید بهترین توصیه به شما خرید از کارخانه‌ های تاکستان می‌ باشد چرا که درصد قندی که تولیدات این منطقه از ایران دارد بالاترین در کشورمان می‌ باشد اما اگر میزان قند یا شیرینی محصول برایتان مهم نیست در ملایر، قوچان، اراک، بوانات، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و نیز کاشمر و خلیل آباد استان خراسان آنها را بیابید و خریداری کنید.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

اما توجه داشته باشید چون میزان کیفیت این محصولات با هم بسیار ممکن است متفاوت باشند همیشه یک نمونه کم حجم خریداری کنید و به بررسی کیفیت آن بپردازید اگر مناسبتان بود طبق همان بار، خرید حجم بالایی انجام دهید. به عنوان مثال در این مجموعه ضایعات کشمش یا می توان به نوعی کشمش قنادی هم آن را تعبیر کرد در اردبیل یکی از مرکز پخش‌ های این شهر از خریداران این محصول از مجموعه ما به شمار می‌ رود و ماهیانه حدود یک تن از این بار را خریداری می‌ کند، ابتدا به پیشنهاد خودمان یک نمونه کوچک تهیه کرد و سپس طی این چند سال همیشه به اندازه ۱۰۰ کارتون سفارش خود را ثبت نموده است. البته آن را در قالب بسته‌ بندی کارتونی عرضه می‌ کنیم اما هستند مشتریانی که آن را به صورت کیسه‌ ای آن هم بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو ممکن است متغیر باشد، خریداری کنند.

ضایعات آفتابی و بدون غوره ⇓

از کجا می توان ضایعات کشمش تهیه کرد؟

خرید از مجموعه تولیدی کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان شناخته می‌ شود که علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات هم بسیار فعال بوده و محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور تاکنون یعنی از سال ۹۴ به بعد که فعالیت خود را شروع کرده انجام داده است.

یکی از تولیدات این مجموعه همان ضایعات کشمش و یا کشمش سرکه‌ ای است که به صورت کلی فقط در بازار داخلی آن را عرضه کرده اما یک بار هم سابقه صادرات آن را به کشور گرجستان داشته است کشوری که به صورت کلی جنس ارزان قیمت را بسیار می‌ پسندد و در حجم قابل توجهی خرید خود را انجام می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

اما به واقع این نوع کشمش اگر برای مصارف آبگیری آن را بخواهید نام آن کشمش پشت لیزری آفتابی نام دارد و مشتریان وقتی که آن را خریداری می‌ کنند برای تولید الکل چه به صورت خوراکی و چه صنعتی آن را در نظر دارند اما اگر مایع تیزاب یا گوگرد به آن خورده باشد خیلی مناسب موارد آبگیری نیست و از آن برای موارد تولید سرکه‌ یا تولید شیره کشمش استفاده می‌ کنند که اگر کیفیت محصول اشاره شده مناسب و بالا باشد برای تولید کیک و کلوچه و شیرینی نیز به وفور استفاده می‌ گردد.

توجه داشته باشید این نوع محصول هم ممکن است عیار مخصوص به خود را داشته باشد اینکه ۱۰۰ درصد بدون غوره باشد و یا اینکه درون آن با غوره مخلوط شده است قیمتی متفاوت را به خود اختصاص می‌ دهد به عنوان مثال اگر ضایعات کشمش را برای قنادی بخواهید و درون کارتون ۹ کیلویی بسته‌ بندی آن صورت گیرد اگر ۱۰۰ درصد بدون غوره باشد به عنوان مثال البته قیمت آن ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود اما اگر یک چهارم آن را با غوره قاطی کنند بهتر است بگوییم غوره را در خط تولید از کشمش جدا نکنند ۶ الی ۷ درصد نرخ آن ارزان‌ تر خواهد شد.

ضایعات کشمش مناسب برای قنادی ⇓

خرید از مجموعه تولیدی کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما