ارزان ترین کشمش پلویی در ایران

اگر به دنبال ارزان‌ ترین کشمش پلویی در ایران هستید که کیفیت بالایی هم داشته باشد تولیدات مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین هم واقع شده است می‌ تواند یکی از انتخاب‌ های شما باشد که شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ توانید به روز استعلام قیمت نموده و در صورت صلاحدید ثبت سفارش کنید و خرید خود را یا به صورت حضوری و یا غیرحضوری تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

کشمش پلویی در ایران

ابتدا باید بگوییم کشمش پلویی یک محصول نیست بلکه چهار نوع محصول مختلف است و با وجود اینکه از یک انگور یعنی همان انگور بی دانه تولید می‌ گردد اما می‌ تواند دارای ۴ رنگ و چهار نوع شیوه تولید باشد که در پایین بیشتر به آن می‌ پردازیم ولی به صورت کلی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بدون دانه و بدون هسته باشد و در خط تولید کارخانه سرند آن ۸ و ۹ میل گردد کشمش پلویی می‌ گویند.

برای استعلام قیمت کشمش ملکان می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

برای تولید کشمش پلویی باید بدانید که ابتدا انگور بی دانه در شهریورماه که بنا به منطقه ممکن است ابتدا، اواسط یا انتهای آن باشد چیده می‌ شود سپس یا آن را در مقابل آفتاب قرار می‌ دهند یا اینکه ابتدا به مایع تیزاب آغشته کرده و سپس در آفتاب قرار می‌ دهند که در این صورت دو محصول متفاوت به وجود می‌ آید  که اولی کشمش آفتابی و دومی کشمش تیزابی نامیده می‌ شود. حال اگر به انگور آغشته شده به مایع تیزاب گوگرد بزنند کشمش سلطانی تولید خواهد شد که در ادامه اگر بخواهیم میزان گوگردزنی را در این محصول به تعداد دفعات بالاتری انجام دهیم محصولی که تولید می‌ گردد به آن کشمش انگوری می‌ گویند و میزان گوگردزنی بالا باعث تولید محصولی زرد و طلایی رنگ می‌ شود.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

طبیعتاً محصولات بالا دارای دم، شاخه، سنگریزه و یا هر ضایعات دیگری ممکن است باشد که برای بوجاری و فرآوری کارخانه‌ ها این کشمش‌ ها را خریداری کرده و بر روی خط تولید خود می‌ ریزند که کارهای شستشو، دم‌ گیری، روغن زنی، سورت کردن و در انتها بسته‌ بندی روی آنها انجام می‌ گیرد و به ترتیب کشمش‌ های پلویی آفتابی، کشمش تیزابی رنگ روشن یا گوگردی، کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می‌ گویند و کشمش طلایی را به وجود خواهند آورد.

محصول پلویی قرمز یا آفتابی ⇓

کشمش پلویی در ایران

تولیدکنندگان اصلی کشمش پلویی در ایران

تقریبا اکثر مناطقی که انگور بیدانه در اختیار دارند این کشمش‌ هایی که در بالا به آن پرداخته شد را تولید می‌ کنند اما اگر قرار باشد میزان تولید بالاهای آنها را نام ببریم باید به شهر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، زنجان و ابهر استان زنجان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، قوچان استان خراسان و نیز خنداب و اراک استان مرکزی را نام ببریم که طبیعتاً بین این‌ ها منطقه‌ ای هست که بالاترین کیفیت این نوع کشمش را به خود اختصاص می‌ دهد که تمام مشتریان، چه در داخل بازار ایران و چه در خارج از ایران فعالیت دارند به خوبی نام این منطقه را می‌ شناسند و آن تاکستان استان قزوین است. البته کشمش طلایی یا انگوری منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم کیفیت بسیار بالایی دارد و به نوعی در دنیا زبانزد خاص و عام می‌ باشد.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان یکی از کارخانه‌ های کشمش در ایران که کار سورت و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می‌ دهد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و محصولات خود را علاوه بر بازار داخل که در کارتون‌ های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است بسته‌ بندی می‌ کند برای بحث صادرات در کارتون‌ های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص آنها را آماده کرده و تاکنون به کشورهایی نظیر ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، کویت، عربستان، لبنان، الجزایر و کنیا صادرات محصولات خود را انجام داده است.

شاید ویژگی خاصی که این مجموعه دارد این است که مدیر فروش کارخانه مستقیماً پاسخگوی مشتریان خواهد بود امکانی که تقریباً در هیچ کدام از سایت‌ ها و یا پیج‌ های اینستاگرامی نخواهید دید چون همه آنها دلال و واسطه هستند که حتی برخی از آنها مشتری همین مجموعه می‌ باشند. وقتی که شما با شخص اول کارخانه در فروش صحبت می‌ کنید خیالتان از تمامی جهات راحت خواهد بود که اولاً قیمت تمام شده قیمت نهایی واقعی محصول است و نیز امکان فروش حضوری هم برای مشتریان قرار دادیم تا خیالشان راحت باشد که با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند نه با یک واسطه یا دلال.

محصول پلویی زرد یا انگوری ⇓

تولیدکنندگان اصلی کشمش پلویی در ایران

ارزان ترین کشمش پلویی در کشورمان

ابتدا این موضوع گفته شود که ارزان‌ ترین به معنای کیفیت پایین نیست بلکه آنقدری به تولیدات مجموعه تولیدی کشمش آراد اطمینان داریم که اگر قرار باشد مقایسه‌ ای انجام شود بین برندهای مطرح شهر تاکستان به جرات می‌ توان گفت در بالاترین رنج کیفی قرار می‌ گیرد و جالب آنکه با کیفیتی برابر یا حتی بالاتر، قیمتی پایین‌ تر دارد.

مثالی ذکر می‌ کنیم: در اواسط آذر ۱۴۰۲ قیمت هر کارتون کشمش پلویی آفتابی یا همان مشکی رنگ در کارتون‌ های ۹ کیلویی را شرکت سبحان تاک یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ کند حال محصولی را که به جرات می‌ توانیم بگوییم کیفیت بالاتر از آن را در اختیار داریم یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ کنیم یک مرکز پخش به خوبی می‌ داند که ۳۰ هزار تومان اختلاف قیمت چقدر می‌ تواند برایش مفید باشد به گونه‌ ای که می‌ تواند هزینه باربری را با همان میزان اختلاف قیمت پوشش دهد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

در مورد سایر کشمش‌ های پلویی نیز دقیقاً وضع به همین منوال است و تاکید داریم اگر مشتری قصد همیشه کار کردن را داشته باشد یک بار حضوری به کارخانه بیاید نمونه کشمش این کارخانه را گرفته و با خود به سایر کارخانه‌ ها ببرد فکر می‌ کنیم بهترین شیوه مقایسه همین باشد آن وقت متوجه می‌ شوید کدام کارخانه جنس ارزان‌ تر را در کنار کیفیتی بالاتر به مشتری ارزانی می‌ دارد.

امکان خرید چکی و اعتباری هم در این مجموعه ممکن است که اگر بخواهید قیمتی روی محصول اضافه نشود می‌ توانیم نهایتاً ۱۵ روزه به شما کشمش دهیم که هیچگونه افزایش قیمتی به آن نخورده است اما برای مدت زمان یک ماهه یا ۴۵ روزه شرایط به گونه‌ ای می‌ شود که باید با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید آن وقت به شما خواهد گفت که چقدر افزایش قیمت به کشمش خواهد خورد.

محصول پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی گوگردی ⇓

ارزان ترین کشمش پلویی در کشورمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما