آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش ملایر

جهت دریافت آدرس و و شماره تماس کارخانه کشمش ملایر می‌ توانید با مدیر فروش این کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده است ارتباط بگیرید و جویای قیمت انواع کشمش در این مجموعه شوید.

جهت اطلاع از قیمت مویز سرخ بدون هسته به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش ملایر

ملایر استان همدان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌ شود که به همراه تاکستان استان قزوین بیش از نیمی از کشمش ایران را در اختیار دارد، تولیدات این منطقه یعنی همان محصولاتی که باغدار و کشاورز انگور آنها را خشک می‌ کند شامل کشمش انگوری، کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در دو حالت گوگردی و بدون گوگرد می‌ باشد که محصولات اشاره شده پس از بوجاری شدن در کارخانه تبدیل به کشمش طلایی، کشمش پلویی، کشمش سلطانی و کشمش خرمایی می‌ شوند.

به منظور اطلاع از شرایط فروش کشمش ضایعاتی کاشمر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما اگر قرار باشد تولیدات این منطقه را از نظر کیفیت بررسی کنیم نمره بالایی به آن اختصاص نمی‌ یابد نوع جنس خاک این منطقه و انگور آن به گونه‌ ای است که از نظر مقایسه مرغوبیت در رده پایین‌ تری از کشمش تاکستان قرار می‌ گیرد. در تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت انواع کشمش پلویی که در بالا به آن اشاره شد تولید می‌ شود محصولاتی که بوجاری شده در کارخانه هستند. باید بدانید که تخصص و تبحر دو منطقه اشاره شده انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های مختلف می‌ باشد که هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند.

علاوه بر تولیداتی که در بالا به آن اشاره شد هم ملایر و هم تاکستان در زمینه تولید مویز فخری، کشمش عسکری و مویز شانی هم فعالیت دارد که این محصولات به صورت فله‌ ای و در کیسه به فروش می‌ رسند محصولاتی که فقط برای آبگیری و تولید الکل، سرکه و شیره کشمش از آنها استفاده می‌ شود و باید آفتاب خشک باشند تا مشکلی در طی تولید برای تولیدکننده پیش نیاید.

حدود ۵۰ کارخانه در شهر ملایر و اطراف آن قرار دارند که کار بوجاری و فرآوری انواع کشمش را انجام می‌ دهند و بصورت کلی اگر مشتری در داخل ایران به دنبال خرید جنسی ارزان قیمت که کیفیت پایینی هم دارد، باشد ملایر استان همدان می‌ تواند بهترین انتخاب قلمداد شود و انتخاب دیگر می‌ تواند منطقه قوچان استان خراسان باشد که تولیدات مشابهی با ملایر دارد که از نظر کیفیت هم در یک رده قرار می‌ گیرند.

محصول طلایی ملایر که اگر با تصویر پایینی که مربوط به تولیدات کارخانه کشمش آراد می باشد به خوبی متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد. ⇓

کشمش ملایر

آدرس کارخانه های کشمش ملایر

یکی از علت‌ هایی که باعث گردیده مرغوبیت کشمش خروجی کارخانه‌ های کشمش ملایر پایین باشد حساسیت و تعصب کم این مراکز تولیدی است و متاسفانه نظارتی هم صورت نمی‌ گیرد، البته این موضوع فقط در ملایر نیست حتی در تاکستان هم ما در خط تولید کارخانه‌ ای رفته‌ ایم که موش از جلوی پای ما رد شد و این یک فاجعه برای یک محصول غذایی است که به دست مشتری می‌ رسد و ممکن است این موش به انبار فله کارخانه برسد که خود این موضوع، باعث آفت است.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

کارخانه‌ های ملایر برای بازار داخل از بسته‌ بندی کارتونی استفاده می‌ کنند که ۸.۲ کیلو خالص یا ۸ کیلو خالص محسوب می‌ شود و مابقی تا زمانی که به وزن ۹ کیلو برسد وزن کارتون است اما در تاکستان به این صورت نیست و از کارتون‌ های هشت و نیم خالص استفاده می‌ شود و نیم کیلو فقط وزن کارتون است. برای صادرات این کارخانه‌ ها یا از کارتون ۵ کیلو خالص استفاده می‌ کنند یا ۱۰ کیلو خالص و با توجه به اینکه عراق یکی از مشتریان اصلی کشمش ملایر است و فقط از کارتون‌ های ۵ کیلویی یا حتی در پاره ای اوقات ۳ کیلویی استفاده می‌ کند این کارخانه‌ ها برای تامین نیاز مشتری خود از این گونه بسته‌ بندی‌ها هم بهره‌ برداری می‌ کنند.

جهت استعلام قیمت کشمش آفتابی خشک با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

زمانی که بازار داغ بود که به قبل از سال ۹۷ برمی‌ گردد برخی از کارخانه‌ های ملایری در اوکراین و روسیه دفتر فروش و انبار داشتند اما متاسفانه طی چند سال اخیر وضعیت کارخانه‌ های ملایر و ایران فرقی ندارد شرایط خوبی را پشت سر نمی‌ گذارد و برخی از آنها تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند. باید بپذیریم تا زمانی که نرخ کشمش ایرانی در بازار دنیا متعادل نباشد امکان صادرکردن آن به سختی قابل انجام است و متاسفانه هر ساله در حال از دست دادن مشتریان زیادی برای کشمش ایرانی هستیم.

آدرس کارخانه های کشمش ملایر

شماره تماس کارخانه کشمش آراد

یکی از مجموعه‌ های تولیدی کشمش در کشورمان مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده، این مجموعه تخصص تولید انواع کشمش پلویی را که در بالا به آن پرداختیم در اختیار داشته و این محصولات را هم برای فروش در بازار داخلی از آن بهره‌ برداری می‌ کند و هم جهت صادرات به گونه‌ ای که به بیش از ۱۰ کشور تاکنون سابقه صادرات داشته است در صورتی که فعالیتش فقط از سال ۹۴ به بعد آغاز شده است.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اصلی در تجارت وجود دارد و آن می‌ گوید که به مشتری حق انتخاب‌ های گوناگون دهید اگر می‌ خواهید از شما خرید کند. با علم به اینکه می‌ دانیم تولیدات ملایر کیفیت پایین‌ تری از تولیدات تاکستان دارند علاوه بر کشمش تاکستان که می‌ توانیم به مشتری در این مجموعه تقدیم کنیم جنس ملایری هم در اختیار داشته و امکان تامین و تولید آن برای مشتری وجود دارد این اتفاق بیشتر برای صادرات می‌ افتد که از هر نوع کشمش، سه کیفیت مختلف تولید می‌ کنیم یکی ملایری یکی تاکستان و دیگری کیفیتی است که بین این دو قرار می‌ گیرد و وقتی که جلوی مشتری قرار می‌ دهیم به راحتی امکان انتخاب جنس مورد نظر خود را دارد.

از طرفی برعکس خیلی از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که همگی دلال و واسطه هستند این یک مجموعه تولیدی است و شماره تماس مدیر فروش کارخانه را به همین جهت در صفحات این سایت قرار داده‌ ایم تا شما به صورت مستقیم بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت به روز نمایید و حتی در صورت صلاحدید اقدام به بازدید حضوری از کارخانه داشته باشید و جالب آنکه حتی آنهایی که کارخانه هستند به سختی می‌ توان نفر اصلی را پیدا کرد و یا اصلاً پاسخگو نیستند. پاسخگویی امروزه در دنیای تجارت حرف اول معامله را می‌ زند و حداقل در این مجموعه سعی شده این نقیصه‌ ها رفع گردد دیگر مابقی به عهده شماست که تصمیم بگیرید از کدام کارخانه و با چه کیفیتی خرید کشمش مورد نیاز خود را انجام دهید.

کیفیت کشمش تیزابی ملایر که قطعا بالا نیست. ⇓

شماره تماس کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما