آخرین قیمت مویز تیزابی بسته بندی

مویز تیزابی یکی از گونه های کشمش خشک شده است که رنگ مایل به مشکی دارد و بسیار خوش طعم و پرخاصیت است که مورد استقبال زیادی در بازار قرار گرفته است و بسته به کیفیت و نحوه فروش نیز دارای نرخ های مختلفی می باشد.

آخرین قیمت مویز تیزابی بسته بندی

فواید مویز تیزابی برای درمان بیماری

فواید مویز تیزابی برای درمان بیماری فواید کشمش مویز تیزابی برای درمان بیماری ها بسیار موثر است چون سرشار از املاح معدنی و ویتامین می باشد، این میوه تصفیه کننده خون بوده که آلودگی ها، سموم و مایعات خطرناک را از بدن خارج می کند و در نتیجه چروک، لک و آکنه را از سطح پوست پاکسازی خواهد نمود.

 

آنتی اکسیدان موجود در پوست رادیکال های آزاد را از بین برده و از بروز سرطان و پیری زودرس جلوگیری می کند و کلسیم و پتاسیم موجود در آن نیز برای تقویت استخوان و دندان مفید است، این میوه سرشار از آهن بوده و برای درمان کم خونی مفید بوده و ال دی ال موجود در آن نیز کلسترول بد را کاهش می دهد.

 

کشمش مویز به دلیل داشتن پتاسیم و سدیم فشار خون را کنترل نموده و فیبر آن اشتها را کم می کند و باعث لاغری خواهد شد، الیاف مفید آن نیز از بین برنده صفرا و پاک کننده دستگاه گوارش می باشد. این میوه دارای آمینو اسید بوده و نیاز جنسی را تقویت نموده و آنتی اکسیدان آن سلامت چشم را به همراه دارد و درمان کننده تب، تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد.

بازار فروش مویز تیزابی عمده

بازار فروش مویز تیزابی عمده خرید و فروش مویز تیزابی عمده در بازار بسیار زیاد است چون همه از خواص فوق العاده این محصول با خبر اند و زیاد از آن مصرف می کنند. مثلا مویز در درمان کم خونی معروف بوده و در بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

 

کشمش مویز هم به عنوان تنقلات و هم به همراه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و به همراه انواع آجیل نیز میل می شود و برای کودکان نیز بسیار مفید بوده و جایگزین خوبی به جای دیگر تنقلات مانند شکلات و … می باشد چون سلامت کامل را برای مصرف کننده به همراه دارد و عاری از مضرات خواهد بود.

 

افرادی که فعالیت ذهنی بالا و فعالیت جسمی زیادی دارند مصرف مویز برای آنها بهترین گزینه است چون تقویت کننده مغز بوده و انرژی بدن را تامین می کند. این میوه خشک در بسته بندی های مختلفی و در اوزان متنوعی وارد بازار می شود و به صورت فله ای نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرد که نرخ های هر کدام نیز بسته به کیفیت و نحوه عرضه متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما