تولیدی انواع کشمش مویز هسته دار

کشمش مویز هسته دار یک نوع انگور خشک است. این میوه در بسیاری از مناطق جهان تولید می شود و ممکن است به صورت خام خورده شود یا در پخت و پز و دم کردن استفاده شود. کلمه “کشمش” به انگلیسی میانه باز می گردد و از زبان فرانسوی قدیم است. در فرانسوی مدرن، کشمش به معنای “انگور” است، در حالی که انگور خشک شده یک کشمش یا “انگور خشک” است. کشمش مویز هسته دار بسیار ماده با ارزشی از نظر غذایی می باشد و پیشنهاد اول بسیاری از متخصصان تغذیه می باشد.

تولیدی انواع کشمش مویز هسته دار

همه چیز درباره کشمش مویز هسته دار

همه چیز درباره کشمش مویز هسته دار کالری و ارزش غذایی کشمش مویز: مقدار تغذیه ای در هر ۱۰۰ گرم (۳٫۵ اونس)

  1. انرژی ۱،۲۵۲ کیلوژول (۲۹۹ کیلوکالری)
  2. کربوهیدرات ۷۹٫۱۸ گرم
  3. شکر ۵۹٫۱۹ گرم
  4. فیبر غذایی ۳٫۷ گرم
  5. چربی ۰٫۴۶ گرم
  6. پروتئین ۳٫۰۷ گرم
  7. مقدار ویتامین ها٪ DV
  8. تیامین (B1) 9٪ ۰٫۱۰۶ میلی گرم
  9. ریبوفلاوین (B2) 10٪ ۰٫۱۲۵ میلی گرم
  10. نیاسین (B3) 5٪ ۰٫۷۶۶ میلی گرم
  11. پانتوتنیک اسید (B5) 2٪ ۰٫۰۹۵ میلی گرم
  12. ویتامین B6 13٪ ۰٫۱۷۴ میلی گرم
  13. فولات (B9) 1٪ ۵ میکروگرم
  14. کولین ۲٪ ۱۱٫۱ میلی گرم
  15. ویتامین C 3٪ ۲٫۳ میلی گرم
  16. ویتامین E 1٪ ۰٫۱۲ میلی گرم
  17. ویتامین K 3٪ ۳٫۵ میکروگرم
  18. مقدار مواد معدنی٪ DV
  19. کلسیم ۵٪ ۵۰ میلی گرم
  20. آهن ۱۴٪ ۱٫۸۸ میلی گرم
  21. منیزیم ۹٪ ۳۲ میلی گرم
  22. منگنز ۱۴٪ ۰٫۲۹۹ میلی گرم
  23. فسفر ۱۴٪ ۱۰۱ میلی گرم
  24. پتاسیم ۱۶٪ ۷۴۹ میلی گرم
  25. سدیم ۱٪ ۱۱ میلی گرم
  26. روی ۲٪ ۰٫۲۲ میلی گرم

 

جایگزینی میان وعده های ناسالم با کشمش مویز در یک رژیم غذایی سالم، تاثیرات حیرت انگیزی در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ از جمله کاهش فشار خون دیاستولیک و افزایش سطح آنتی اکسیدان های پلاسما، نشان داده است. کشمش مویز یک میوه با شاخص گلیسمی متوسط ​​است که به مقدار شیرینی حتی در بیماران دیابتی نیز در مقادیر کمی قابل مصرف است.

 

آنتی اکسیدان ها در کشمش خطر بدخیمی در معده و روده بزرگ را کاهش دهد. کشمش یکی از بالاترین غلظت بور را در مواد غذایی خشک دارد که حاوی ۲ تا ۳ میلی گرم در ۱۰۰ گرم است. بورون برای حفظ سلامت استخوان و کیفیت مفصل مهم است. نشان داده شده است که سنتز تستوسترون را بی ضرر می کند. کشمش می تواند به هضم غذا و مبارزه با سلول های سرطانی کمک کند. کشمش می تواند یک ماده مفید و عالی برای رژیم غذایی باشد.

 

کشمش ممکن است روشی ساده برای کمک به سالم ماندن دستگاه گوارش باشد. کشمش حاوی فیبرهای محلول مفید است که به بهبود هضم و گوارش منظم کمک کند. از کم خونی جلوگیری می کند. کشمش در جلوگیری از کم خونی نقش بسیاری دارد. این ماده مغذی حاوی مقادیر خوبی آهن، مس و ویتامین های لازم برای ساخت گلبول های قرمز و حمل اکسیژن در بدن هستند.

 

از اسیدیته زیادی جلوگیری می کند. کشمش حاوی مقادیر قابل توجه ای از مواد معدنی مفید مانند آهن، مس، منیزیم و پتاسیم است. این مواد معدنی قلیایی یا اساسی در مقیاس pH هستند و به تعادل سطح اسیدیته در معده کمک می کنند.

قیمت فروش کشمش مویز هسته دار

قیمت فروش کشمش مویز هسته دار

مجموعه ما اقدام به فروش کشمش مویز با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت کشمش مویز با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما