کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان

فروش کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان تر از بازار در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه آن را با کیفیت مناسب و بدون دستکاری شدن بخواهند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

پهن کردن انگور جهت تولید محصول آفتاب خشک ⇓

کشمش طبیعی ارزان

تولید کشمش سایه خشک طبیعی

اگر قرار باشد که انگور را از نظر نوع خشک شدن و تبدیل به کشمش تقسیم بندی کنیم ذکر دو مورد زیر الزامی است:

  • ۱- یا اینکه انگورها به صورت طبیعی که در آفتاب و یا سایه قرار خواهند گرفت خشک می شوند و تبدیل به کشمش میگردند.
  • ۲- و یا اینکه به صورت غیرطبیعی و توسط مایع تیزاب و یا مکانیزه انگور تبدیل به کشمش می شود.

 

کاری به مورد دوم بالایی نداریم چون این محصول در کارخانه قطعاً باید فرآوری شود و به صورت فله ای فروش آن صورت نخواهد گرفت، اما مورد اول همانی است که به آن کشمش سایه خشک و کشمش آفتاب خشک می گویند و عملاً هزینه چندانی برای باغدار و کشاورز در پی نخواهد داشت.

 

به صورت کلی مشتری و کسی که در زمینه کشمش فعالیت می کند باید بداند که باغدار و کشاورز هست که انگور را تبدیل به کشمش می کند و برای فرآوری و یا فروش فله ای به کارخانه دار می فروشد، حداقل در ایران به این صورت است و در کشورهای پیشرفته تولید کننده انگور، روال صفر تا صد کار بر عهده کارخانه که به نوعی زیر نظر دولت کار می کند انجام خواهد شد.

 

برای تولید کشمش سایه خشک کافیست که انگور از مکانی مسقف که ممکن است دور تا دور آن هم پوشیده شده باشد از سیم های مفتولی آویزان شود و طی مدت زمانی مشخص انگور تبدیل به کشمش خواهد شد که ارزش این محصولات بیشتر از نمونه آفتاب خشک است چرا که از آفات، سنگریزه، خاک و یا هر چیز دیگری که باعث آلوده شدن محصول شود جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نمونه ای از تولید محصول سایه خشک ⇓

کشمش سایه خشک ارزان

قیمت ارزان کشمش سایه خشک

از این جهت گفته می شود قیمت ارزان چون اگر قرار به مقایسه کیفیت تولیدات مختلف از مراکز و مناطق مختلف برای خرید کشمش سایه خشک باشید قطعاً در این مجموعه می توانید با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید، حالا اگر محصولی ارزان تر از این مرکز به شما نرخ داده می‌ شود این اطمینان به شما داده خواهد شد که در میان بار متاسفانه جنس ضعیف قاطی شده است.

 

تقریباً از شروع سال ۹۷ بود که قیمت های انواع کشمش بعد از جریان تحریم ها صعودی شد اما بیشترین میزان افزایش قیمت در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ اتفاق افتاد این موضوع به گونه‌ ای شد که تقریباً میزان خرید و فروش این محصول به یک سوم سال های گذشته رسیده است که همین امر باعث گردیده دلالان و عرضه کنندگان این محصول فکر چاره بیفتند.

 

به عنوان مثال ظاهر کشمش سایه خشک تقریبا با نمونه فله تیزابی و گوگردی شباهت دارد و همین موضوع باعث شده این دلالان به راحتی در میان این محصول جنس تیزابی و یا گوگردی و یا حتی غوره آغشته شده به شیره کشمش اضافه کنند و به این صورت باعث شوند قیمت نهایی محصول کمی افت کند که البته سود آنها نیز بیشتر خواهد شد موضوعی که بارها و بارها در این سایت و پیج اینستاگرامی آن عنوان شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما