کارخانه تولید بهترین کشمش طلایی در ایران

مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم از کارخانه تولید بهترین کشمش طلایی موجود در ایران خرید خود را انجام دهد و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول اقدام به ثبت سفارش داشته باشد.

 

محصول طلایی پلویی ⇓

کارخانه کشمش طلایی

بهترین کشمش طلایی در ایران

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی می دانید که یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران، کشمش طلایی یا کشمش انگوری می باشد که در مناطق معدودی در ایران تولید، بسته بندی و صادر می گردد.

 

ابتدا باید این مورد را اشاره کنیم که کشمش طلایی از نظر شکل و ظاهر در ایران به دو دسته تقسیم می شود:

  1. یا به صورت کشیده و قلمی بوده که در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می گردد.
  2. و یا به صورت گرد و بیضی شکل بوده که در مناطقی نظیر تاکستان، ملایر، بناب و ملکان به دست می آید.

در اینجا منظور ما همان مورد دومی است که از آن با ذکر پلویی هم یاد می‌شود چرا که از مشتریان اصلی این محصول کشورهای عربی بوده که از آن برای استفاده در کنار برنج بهره برداری می کنند.

 

مشتری شما قاعدتاً باید یا کیفیت بالای این محصولات را خریداری کند و یا کیفیت متوسط در کنار قیمتی ارزان تر که اگر از دسته اول هستند قطعاً باید از تولیدات استان آذربایجان شرقی خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است که به تازگی تاکستان استان قزوین هم به مانند بارگاه داران بناب و ملکان انگور را از بارگاه آویزان می کنند و به آن دود گوگرد می زنند، به همین جهت کیفیت تولیدی آنها نیز در حد دو منطقه اشاره شده است.

محصول طلایی قلمی یا کشیده ⇓

بهترین کشمش طلایی

خرید مستقیم از کارخانه

اگر به دنبال خرید کشمش طلایی با بهترین کیفیت ممکن و موجود در ایران هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد هم این محصولات را تولید می کند و از طرفی امکان انجام دادن کارهای صادرات اعم از بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک محصول را نیز می تواند خود انجام دهد.

 

در حال حاضر و زمانی که در اواخر مهرماه ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش طلایی متاسفانه افزایش چشمگیری داشته و تقریباً در بهترین کیفیت آن حدود ۵۰ درصد رشد قیمت داشته است، به صورتی که در حال حاضر نرخ آن در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به کیلویی ۵۰ هزار تومان می رسد.

 

شما می توانید وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید علاوه بر استعلام قیمت روز و دریافت فیلم و عکس های واقعی بار (نه اینکه از اینترنت دانلود شده باشد) اقدام به دریافت نمونه جنس به صورت فیزیکی هم داشته باشید و در صورتیکه قیمت و کیفیت پذیرفته شد با هماهنگی قبلی، درب کارخانه اقدام به خرید مستقیم محصول را انجام دهید.

 

لازم به ذکر است که بر روی بسته بندی تولیدات این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه موجود نیست و این برای مشتری می‌تواند بسیار عالی باشد اما اگر قصد این را دارید که کشمش ها در کارتون های مربوط به شرکت و یا شخص شما پر شود نیاز به دریافت اطلاعات دقیقی دارید که باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما